One minute hero?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ook iets van drie uur volgens mij
En het was Nog geeneens lekker
ken je zijn naam wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ook iets van drie uur volgens mij
En het was Nog geeneens lekker
Moet je ook niet van die jonkies nemen. Als ze een tiet zien is het al spuitenquote:
Hij was 29quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Moet je ook niet van die jonkies nemen. Als ze een tiet zien is het al spuiten
Hmmmm... En nog maagd?quote:
Wat is precies knap? Dat het 30 seconden duurde om 1 keer te trekken? Was ie zo groot geschapen dan?quote:
Max is 3 dagen. Daarna wordt het weer afgebroken en opgenomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Vanavond seks met een balzak waar voor 5 dagen aan zaad in zit, wordt genieten, benieuwd hoe snel en hard ik klaarkom
True true, maar de druk wordt wel verder opgebouwdquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Max is 3 dagen. Daarna wordt het weer afgebroken en opgenomen.
Ik heb na een aantal dagen vaak dat het wat dikker is. Meer klontig dan vloeibaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
True true, maar de druk wordt wel verder opgebouwdEn de ontlading was vrij groot kan ik je vertellen
knap dat ie na 1 keer trekken al klaarkwam, doe ik hem niet naquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wat is precies knap? Dat het 30 seconden duurde om 1 keer te trekken? Was ie zo groot geschapen dan?
Misschien is ze er wel heul erg goed in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Wazzim het volgende:
[..]
knap dat ie na 1 keer trekken al klaarkwam, doe ik hem niet na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |