quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je was me voor met nieuwe deel, en ik had zo'n leuke TT
"knappe grondwerker gezocht
Lust 'ie nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar idd, midden in het dorp. Als ik hem kan ontdekken morgen breng ik hem een appeltaartje of zo
Ewwquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ben je mal, ik heb zijn overhemden al gestreken, zijn eten gekookt dus hij doet het maar met het handdoekje van de wc, dat was net schoon![]()
Verder ben ik al 30 jaar zijn verder wel liefdevolle echtgenote hoor, en hij plakt nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ander taartje dan of een stokbroodquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lust 'ie niet![]()
Ik zal je wel even een foto dm-en
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eww
Dat krijg je ervan als een man zichzelf moet afdrogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eww
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is het een schat hoor
Waar het stinkt is het warm.
Als je afdrogen vertaald naar het Limburgs betekend het soms iets minder liefsquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als een man zichzelf moet afdrogen.
in het Antwerps klinkt het net hetzelfde denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
aaf'drüeje of te wel afdrogen maar dan óf letterlijk afdrogen dan wel iemand een pak rammel verkopen![]()
Dus als ik in Antwerpen loop en ik ben kletsnat moet ik gewoon aan iemand vragen of die mij een "cintroeng oep mijn bakkes gevet" en dan word ik afgedroogd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
in het Antwerps klinkt het net hetzelfde denk ik.
edit: toch niet.
een cintroeng oep z'n bakkes geve (iemand een pak rammel geven)
Meh, ik ben voor de meeste die me horen toch direct de Leienaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, dat hoor ik vaker, maar als Limburgse van geboorte met een nogal Rotterdamse tongval ben ik voor sommigen nog steeds blijkbaar een "verdwaalde Belg". De humor ook
![]()
Haha wat leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Yashaa dat ze de dader(s) maar te pakken krijgen.
Mijn moeder belde gisteren dat ze 13dec een verrassing voor mijn zus en mij heeft. Ik moet 17:00 bij ze zijn.
Even gegoogled en op 13 dec is er oa het volgende te doen:
-sterren in concert
-de chippendales
-Theo maasakkers.
Ik gok dat we naar de chippendales gaan omdat ze van het weekend vroeg of ik daar ooit geweest was en of ik het leuk zou vinden.
Ze gaat zelf niet mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wat leukAl lijkt het me ook wel een klein beetje beschamend om daar met je moeder te zitten
Zit je daar naast je moeder die helemaal uit haar plaat gaat, we want more gillend wanneer 3 van die gasten recht voor je neus staan te helikopteren, begrijpelijk die schaamtequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wat leukAl lijkt het me ook wel een klein beetje beschamend om daar met je moeder te zitten
Dat doen ze nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zit je daar naast je moeder die helemaal uit haar plaat gaat, we want more gillend wanneer 3 van die gasten recht voor je neus staan te helikopteren, begrijpelijk die schaamte
Oh, het blijft nog wel beschaafd dus, niet zoals in je in bepaalde filmpjes op internet zietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat doen ze nietze staan hooguit in een string.
Paar jaar geleden wel.. Wellicht is het nu anders..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, het blijft nog wel beschaafd dus, niet zoals in je in bepaalde filmpjes op internet ziet
Dat zijn/waren de London Knights oid volgens mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, het blijft nog wel beschaafd dus, niet zoals in je in bepaalde filmpjes op internet ziet
Ieuwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn/waren de London Knights oid volgens mij
De Chippendales hebben nooit met hun blote stengels staan zwaaien op het podium dacht ik, maar die London Knights gingen dan wel verder idd. Ieuw
Ik ben er nog nooit in mijn leven geweestquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ieuw
Maar wel helemaal vooraan gaat staan
Dan beschermt FB een beetje de privacy tegen stalkers is het weer niet goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
Waarom heeft FB zo'n belabberde zoekfunctie? Ik probeer iemand op te sporen, maar weet de naam niet. Wel welke studie gevolgd, leeftijd, dat ze een eigen bedrijf heeft en waar ze woont. Dat zou toch te vinden moeten zijn?
Noem je nip nou een stalker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan beschermt FB een beetje de privacy tegen stalkers is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, google doet hetzelfdequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stalken, je faalt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, google doet hetzelfdeDas een beetje te veel van het goede.
Kut is dat hèquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
Waarom heeft FB zo'n belabberde zoekfunctie? Ik probeer iemand op te sporen, maar weet de naam niet. Wel welke studie gevolgd, leeftijd, dat ze een eigen bedrijf heeft en waar ze woont. Dat zou toch te vinden moeten zijn?
Ik had op dat Tinder een paar matches, maar ik krijg ze ook niet op Facebook gevonden, wil eerst nog meer foto's zienquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had op dat Tinder een paar matches, maar ik krijg ze ook niet op Facebook gevonden, wil eerst nog meer foto's zienDe paar die ik wel kon vinden hadden gemeenschappelijke vrienden. Degene die ik wil zoeken heeft een gemeenschappelijke interesse, die 56.748 andere mensen ook leuk vinden.
Je weet ook de naam van haar eigen bedrijf niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
Je kent dr niet he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Noem je nip nou een stalker?
Nee, weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet ook de naam van haar eigen bedrijf niet?
Ik vind het niet zo gek dat je iemand niet kunt vinden op alleen studie, leeftijd en een woonplaats
Ik heb ook 2 afstanden, vanuit thuis en vanuit mijn werk. Dus moet nu op een map even 2 cirkels maken en kijken op welke 2 punten die mekaar kruisen, misschien dat ik dan ook een woonplaats hebquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij kent mij zo goed dat je weet dat ik toch wel hap
Waarom is een foto van een vrouwelijke vage kennis van vroeger zo belangrijk dan?quote:
Nee joh, die heb ik zaterdag ontmoet en heel gezellig mee gepraat en ik wil haar nog wat zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is een foto van een vrouwelijke vage kennis van vroeger zo belangrijk dan?
Die hangen stalkers altijd op de wand, in een muf studeerkamertje, schuurtje of keldertjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is een foto van een vrouwelijke vage kennis van vroeger zo belangrijk dan?
Ik heb je wel eens IRL gezienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:31 schreef sararaats het volgende:
ik ken niemand van dit forum IRL. ik denk dat ik schrik heb om jullie te ontmoeten.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die hangen stalkers altijd op de wand, in een muf studeerkamertje, schuurtje of keldertje
Ja duh, maar t ging erom dat Sara nooit iemand van ons ontmoet heeft.quote:
I knowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja duh, maar t ging erom dat Sara nooit iemand van ons ontmoet heeft.
dat dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja duh, maar t ging erom dat Sara nooit iemand van ons ontmoet heeft.
Jawel, maar dat is niet iets heel exclusiefs of zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nip, weet je ook niet wat voor soort bedrijfje ze heeft?
Ja, dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet iets heel exclusiefs of zo.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bah, deze dagen zit ik altijd met een knoop in de maag, vandaag de 11de sterfdag van mijn moeder, morgen de 5de van pap en overmorgen (op meneer Knoblauch's verjaardag) de 7de van mijn lievelingsoom.
Ben altijd weer blij las het 1 november is en iedereen nog leeft![]()
Was vanmorgen weg en zag thuis dat mijn tante gebeld heeft, ik durf niet terug te bellen want 1 oom leeft nog net en daar het eind oktober is... i know, struisvogelpolitiek dan wel paranoïde
ok. mysterieus isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, ik ben een vrouw (soort van) maar vergeet het steeds aan te passen, maar dan ben ik iig mysterieus
Ik heb 21 jaar bij een handelsinformatieburo gewerkt waar in de eerste 10 jaar als een soort detectivequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet iets heel exclusiefs of zo.
Net een kalender gevonden die wel wat voor jou is denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je was me voor met nieuwe deel, en ik had zo'n leuke TT
"knappe grondwerker gezocht
Kper vragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:34 schreef Ynske het volgende:
goed idee, voor bij ons, ik maak de foto's wel maar dan nog een lekkere vent fixen
Kill it before it breeds!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet even naar Volendam, Monique Smit is weer vrijgezel lees ik.
Nou ja, ik zit niet echt op kinderen te wachten, maar dat oefenen met breeden wil ik wel met haar oefenen hoor.quote:
Op voorwaarde dat ze echt geen woord zegt danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit niet echt op kinderen te wachten, maar dat oefenen met breeden wil ik wel met haar oefenen hoor.
wil je daar overheen dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet even naar Volendam, Monique Smit is weer vrijgezel lees ik.
Is nochtans het enige blonde meisje die ik wel leuk vindquote:
slechte smaakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is nochtans het enige blonde meisje die ik wel leuk vind![]()
Over smaak valt helemaal niet te twistenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
slechte smaak
of gebruik je ducktape en een zak?
niet in t geval van de fam smitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Over smaak valt helemaal niet te twisten
Kut ja, da's ook zo. Laat dan maar zitten idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan zoekt en gij zult vinden.
Je zult maar paling lusten![]()
(en vergeet de potentiële schoonmoeder niet, moet je op elk servetje schrijven dat dat toch echt van jou is)
Goed zo, het is nogal aan de prijs om een notaris elk servetje te laten notuleren als zijnde jouw eigendom. (en kandelaars zijn nóg duurder om te laten registrerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kut ja, da's ook zo. Laat dan maar zitten idd.
Dat zei je gisteren ook alquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bah, deze dagen zit ik altijd met een knoop in de maag, vandaag de 11de sterfdag van mijn moeder, morgen de 5de van pap en overmorgen (op meneer Knoblauch's verjaardag) de 7de van mijn lievelingsoom.
Ben altijd weer blij las het 1 november is en iedereen nog leeft![]()
Was vanmorgen weg en zag thuis dat mijn tante gebeld heeft, ik durf niet terug te bellen want 1 oom leeft nog net en daar het eind oktober is... i know, struisvogelpolitiek dan wel paranoïde
Niet vergeten om bij een volgende date te vragen naar een foto van d'r moederquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Goed zo, het is nogal aan de prijs om een notaris elk servetje te laten notuleren als zijnde jouw eigendom. (en kandelaars zijn nóg duurder om te laten registreren)
En vergeet niet dat veel vrouwen uiteindelijk steeds meer op hun moeder gaan lijken!
(zó, Kper is alvast genezen+)
Nee, heb haar ontmoet tijdens het stappen afgelopen zaterdag en dat was in Den Haag, dus ken echt niemand die haar misschien kentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:41 schreef tombolafan het volgende:
Ken je ook niet iemand die bevriend is met haar oognip?
Dan kan je dr zo zoeken? Of op Google puur op haar bedrijfje+plaats zoeken?
Yns, ik zie een matchquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is nochtans het enige blonde meisje die ik wel leuk vind![]()
Val meer op donker haar en getinte huid namelijk.
Komt dat door je B12 tekort of zit je ons de gek aan te steken met je hersenatrofie?quote:
Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt dat door je B12 tekort of zit je ons de gek aan te steken met je hersenatrofie?(niet lullig bedoelt, uiteraard)
Oh wat vervelend zeg!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoormaar het is iig geen gelul
)
Ik heb als 5-jarige een heftig ongeluk gehad, zware schedelbreuk en zo.
Dik 20 jaar geleden werd bij een scan ontdekt dat mijn hersenen niet de schedelpan vullen zoals het zou horen, 3 jaar geleden weer en was het nog iets erger. Dus niemand weet hoe het komt of dat aangeboren is of door het ongeluk, iig niet van de Addinson.
Mogelijk heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie, temeer daar Parkinson veel in de familie voorkomt maar het is allemaal maar gissen.
Ik heb amper herinneringen van vroeger, is allemaal compleet foetsie en korte termijngeheugen is ook niet jofel maar ach, ik draai verder gewoon normaal met de wereld mee.
Wie dan leeft dan zorgt.
Je hersenen zijn zeg maar een beetje gekrompen dan? Of hoe moet ik dat precies zien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoormaar het is iig geen gelul
)
Ik heb als 5-jarige een heftig ongeluk gehad, zware schedelbreuk en zo.
Dik 20 jaar geleden werd bij een scan ontdekt dat mijn hersenen niet de schedelpan vullen zoals het zou horen, 3 jaar geleden weer en was het nog iets erger. Dus niemand weet hoe het komt of dat aangeboren is of door het ongeluk, iig niet van de Addinson.
Mogelijk heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie, temeer daar Parkinson veel in de familie voorkomt maar het is allemaal maar gissen.
Ik heb amper herinneringen van vroeger, is allemaal compleet foetsie en korte termijngeheugen is ook niet jofel maar ach, ik draai verder gewoon normaal met de wereld mee.
Wie dan leeft dan zorgt.
Ja, letterlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hersenen zijn zeg maar een beetje gekrompen dan? Of hoe moet ik dat precies zien?
Beste ook natuurlijk. Jammeren over wat je niet kan of wat er niet meer is komt het ook niet mee terug. Heb altijd wel respect voor mensen die er ondanks bepaalde "tegenslagen", wat het ook is, er toch met plezier het beste van maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar mij hoor je niet klagen, ik zegen mijn man, hont en tel eerder mijn zegeningen dan dat ik tel wat er niet meer is. Ik ben heus heel erg positief ingesteld
Ik hoorde hele enge verhalen over haar moeder dus nu hoeft het niet meer zo van mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef tombolafan het volgende:
En for the record: ik vind Monique Smit best leuken ze is aardig ook (iig die ene keer dat ik dr zag)
Had in de tijd dat meneer Knoflook mij leerde kennen Internet maar bestaan, had hij toen nog op tijd kunnen vluchtenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar als je mensen om hun familie gaat afwijzen kan je weinig mensen daten
jij begroet jezelf altijd zo liefquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Inggggg![]()
Ja, hier ook veel plat zag ik onderweg.
Ben gisteren pas 's avonds weer de deur uit geweest en toen was het al donker, dus niets gezien.
Ik vind bij haar altijd dat beetje mollige wel lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaaaa![]()
![]()
Ik vind Monique Smit zeker niet lelijk en ze is mooi slank![]()
Maar ze moet idd wel haar mond dichthouden
foto????quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet zo gespierd hè, dat stelletje ecto's. Hier biceps, triceps, sixpack, dit dat alles, ik zou van de muur afknallen als ik op die kalender zou staan.
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoorquote:
Officieel is het Vrooleyck ende Bleyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoor![]()
Bied ze een t-shirt aan:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoor![]()
Ik stiekum toch eens kijken naar knappe rioolgrondwerkers, nou, zie enkel overal in het dorp enkel stratenmakers aan het werk (inclusief schijnbaar bijhorend decolettee) aan de gang maar de rioolmeneren zitten volgens mij enkel maar te keten 8
Dus heb maar niet gezwaaid
ai. misschien is het idd beter dat ze de kies eruit halen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik bijt weer mijn kies kapot
TA here I come again. Dat ze hem nu maar goed maken. Maar ik vrees dat ze hem eruit gaan halen.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Officieel is het Vrooleyck ende Bley
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bied ze een t-shirt aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:
Wow, en dat gaat geheel automatisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !
maarre.... Hoe dan? Want je kan toch niet 'zomaar' geld eraf halen? Was ie gehackt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !
Waar het stinkt is het warm.
Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Of via een valse mail op een link geklikt en wachtwoord ingevoerd ofzo?
Autch. Fijn hè, dat gesukkelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik bijt weer mijn kies kapot
TA here I come again. Dat ze hem nu maar goed maken. Maar ik vrees dat ze hem eruit gaan halen.
Nu krijg ik dus het gevoel dat ik om het uur mijn rekening moet checken omdat mijn PayPal ook verbonden is met mijn bankrekening. Ik kan dus gewoon via PayPal betalen ook al staat er niks op mijn PayPal saldo. Voor als Ideal er weer eens een keer uitligtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:05 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.
Ik heb gebeld met paypal, die zeggen *uiteraard* dat het niet kan, maar toch heb ik mijn rekening (deed er niets mee) uitgegooid, ik ga geen risico lopen heb wel wat anders te doen dan mijn rekening checkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu krijg ik dus het gevoel dat ik om het uur mijn rekening moet checken omdat mijn PayPal ook verbonden is met mijn bankrekening. Ik kan dus gewoon via PayPal betalen ook al staat er niks op mijn PayPal saldo. Voor als Ideal er weer eens een keer uitligt
O ja, die dus, maar ik heb in 1880 ook nét niet mijn school afgemaaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Officieel is het Vrooleyck ende Bley
wel gek dat t met een creditcard gedaan is maar hij geen creditcard heeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:05 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.
ik denk eigenlijk dat t ook niet 'zomaar' kanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met paypal, die zeggen *uiteraard* dat het niet kan, maar toch heb ik mijn rekening (deed er niets mee) uitgegooid, ik ga geen risico lopen heb wel wat anders te doen dan mijn rekening checken
Dan ga ik het ook maar uitzetten. Doe toch bijna niks met PayPal. Heb ik toen een keer aangemaakt omdat ik geen creditcard wilde en zo wel internationaal kon bestellen. Maar dat doe ik tegenwoordig ook al nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel gek dat t met een creditcard gedaan is maar hij geen creditcard heeft
Bij mij hebben ze t wel eens met een valse mail geprobeerd en toen heb ik mn rekening er van losgekoppeld had eerst alles aan elkaar zoals kper
Tja, en dan wordt.Paypal altijd geroemd mbt veiligheid...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu krijg ik dus het gevoel dat ik om het uur mijn rekening moet checken omdat mijn PayPal ook verbonden is met mijn bankrekening. Ik kan dus gewoon via PayPal betalen ook al staat er niks op mijn PayPal saldo. Voor als Ideal er weer eens een keer uitligt
ik hou m wel aan, maar niet meer gekoppeld dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan ga ik het ook maar uitzetten. Doe toch bijna niks met PayPal. Heb ik toen een keer aangemaakt omdat ik geen creditcard wilde en zo wel internationaal kon bestellen. Maar dat doe ik tegenwoordig ook al nauwelijks meer.
Heb altijd al een beetje een "apart" gevoel gehad bij PayPal. Weet niet waarom, maar toch.
Nou, Ideal vertrouw ik wel, maar als ik ergens kom waar ik nog nooit geweest ben check ik altijd wel even of ze bij Thuiswinkel Waarborg aangesloten zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tja, en dan wordt.Paypal altijd geroemd mbt veiligheid...![]()
Ik betaal via internet bestelde goederen enkel achteraf met een ac. Ik betaal nooit, nimmer ook maar iets vooral, zelfs de verbouwing en de badkamer, nieuwe meubels, noo één cent vooraf, pas als het hier in huis staat dok ik
Goh jij was dus net als ik een jaartje laterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
O ja, die dus, maar heb ik 1880 ook nét niet mijn school afgemaakt
terwijl bv bij marktplaats je makkelijker je geld terug krijgt na paypalbetaling en je krijgt niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, Ideal vertrouw ik wel, maar als ik ergens kom waar ik nog nooit geweest ben check ik altijd wel even of ze bij Thuiswinkel Waarborg aangesloten zijn.
Ga er meteen achteraan. dat huis naast jullie is toch huur? Bellen, meteen, desnoods met de politie! Met die twee schaapjes hoef je niks te tolereren na die kwekerij eerst naast je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn rekening is ook gekoppeld aan paypal. misschien toch maar loskoppelen.
Kan iemand mij zeggen dat ik paranoia ben? k hoor getimmer in het huis naast ons. De auto en spullen van de vorige bewoners zijn nog in het huis. Ik kijk naar buiten en zie een busje van timmerwerken staan. Wat ik nooit doe maar nu dus wel ik trek zijn naam door google en wat blijkt zijn bedrijf is in 2011 failliet gegaan.
En nu denk ik dus om dit tijdstip nog timmeren dat is nooit wit ze zullen toch niet weer een plantage oid aan het bouwen zijn?
ja dit frquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Goh jij was dus net als ik een jaartje later![]()
Vanavond even aan man vragen over paypal en anders ook loskoppelen van de rekening als het eraan vast zit.
F-R ik zou even de politie bellen en om informatie vragen, na wat ze bij jullie buren aangetroffen hebben vind ik dat je wel het recht hebt om te weten of het huis weer vrijgegeven isen en dan zijn ze gelijk op de hoogte dat er geklust wordt en dan houden ze het misschien in de gaten
Ja, alle wijzen uit alle windstreken en ook nog eens die uit het oostenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
Wat goed dat je juist nu hebt gegoogled f_rWat die wijzen hier boven mij zeggen, even bellen.
Bon apetitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Eerst maar eens even richting huis rijden en bij die papa en die mama eten, hoorde dat ze rooie kool stamppot met hachee hadden. Ja, dan komt die jongen wel ff langs hoor
Ah, wat lief!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef Laysa het volgende:
Zohw vandaag de griepprik gehaald en daarna met de kinderen van mijn broer geknuffeld...Mijn middelste nichtje heeft eerst 5 minuten staan gillen nadat ze wakker as want ze dacht dat ik niet zou komen vandaag...Dus ze moest haar blijdschap tonen![]()
Och...en dan met lieve tante knuffelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef Laysa het volgende:
Zohw vandaag de griepprik gehaald en daarna met de kinderen van mijn broer geknuffeld...Mijn middelste nichtje heeft eerst 5 minuten staan gillen nadat ze wakker as want ze dacht dat ik niet zou komen vandaag...Dus ze moest haar blijdschap tonen![]()
Het heet niet voor niets een schoonheidsslaapjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef Toekito het volgende:
hoi! Ik zie er volgens div. collega's er belabberd uit. Dat terwijl ik me goed voel....
Misschien maar eens meer dan 6 uur slapen
dat helpt echt niet hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een schoonheidsslaapje
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef indaha het volgende:
Laysa lekker knuffelen met die kleintjes
Dit komt me toch wel bekend voor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef Toekito het volgende:
hoi! Ik zie er volgens div. collega's er belabberd uit. Dat terwijl ik me goed voel....
Misschien maar eens meer dan 6 uur slapen
jups, en FB doet ook raar. Krijg ineens iemand in messagequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef Oognip het volgende:
Loopt whatsapp bij jullie ook te kutten?
super irritantquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups, en FB doet ook raar. Krijg ineens iemand in message
is wel een mooie dame, verzacht de pijn een beetje.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
is wel een mooie dame, verzacht de pijn een beetje.
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef Oognip het volgende:
Loopt whatsapp bij jullie ook te kutten?
Jammer dat ze al bezet isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
is wel een mooie dame, verzacht de pijn een beetje.
ze woont sowieso te ver weg hoor. Nog wel.quote:
Omgquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze woont sowieso te ver weg hoor. Nog wel.
Moet ze wel eerst vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze woont sowieso te ver weg hoor. Nog wel.
dat is waar maar Nip ziet me tocg niet staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Afstand zegt niks, voor echte liefde reis je de hele wereld over.
[..]
Moet ze wel eerst vrijgezel zijn![]()
Ah wat zieligquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is waar maar Nip ziet me tocg niet staan.
Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah wat zielig
Je was ook bezig met een ander te versieren toch?
had ik nog niet gezegd hier dat ik vakkundig achter het behang geplakt ben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah wat zielig
Je was ook bezig met een ander te versieren toch?
neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?
Dan doe je iets verkeerdquote:
Of ik heb het niet gelezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik nog niet gezegd hier dat ik vakkundig achter het behang geplakt ben?
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of ik heb het niet gelezen.
Maar waarom?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Laysa het volgende:
Ik snap je niet![]()
Maar dat geeft niet
Ik heb het tegen Oognip![]()
Dat had je niet verwacht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Waaruit maar blijkt dat jij ook maar een mens bent
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.
Dat komt omdat ik haast je oma had kunnen zijn, en oma's kleffen altijd tegen jong grutquote:
ben dr wel ff beetje chaggo van maar komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Je bent nog jong en hoe cute ook, soms duurt het even voordat het potje op het dekseltje valt
Meh, dat is nooit leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.
tsja snap haar deels wel. Dat is wellicht het ergste.quote:
Soms komt het zo maar aanwaaien, en daar is geen storm voor nodig, een enkel onverwacht briesje en hóppa=quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben dr wel ff beetje chaggo van maar komt wel weer goed.
Nu nog wat relaxtere sfeer op werk en mn leven is oké.
De Friendzone.. aah..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Luister naar deze wijze vrouwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Je bent nog jong en hoe cute ook, soms duurt het even voordat het potje op het dekseltje valt
ach ja beetje story of my life. Of ze zijn eerlijk en het wordt niks of na verloop van tijd gaan ze vreemd. Stomme wijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat jij er "beetje zout" van bent.
somsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, stomme wijven
Die laten het goud lopen en trouwen met koper![]()
moet je het adres van 1 hebben? Die is beiden.quote:
Neuh.. laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je het adres van 1 hebben? Die is beiden.
Dat is zwaar &&%&^#quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je het adres van 1 hebben? Die is beiden.
ik woonde er mee samenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zulke mensen wil ik gewoon niet kennen..
Dat is mooi kut danquote:
pciesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dan, maar goed dat je die kwijt bent anders is er ook geen plaats voor een betere
rollator rolf!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vanmorgen bij Ikea:
was nog voor tien uur dus mensen stonden te wachten. Komt er een man aan met rollator en die was lichtelijk beetje heel erg boos dat de winkel nog niet open was en maakte een beetje stevig amok.
Uurtje later rij ik braaf terug naar huis, auto'voor me zat zich te ergeren aan een Cante die 30 reed waar je 70 mag maar dikke berm. Eerstvolgende rotonde reed mijn voorganger links om de rotonde en ik was het ook zát dus omdat er verder geen hond te zien was kachelde ik meteen achter hem aan (ik weet het, fout en zo) Waren we beiden net weer braaf rechts, komt er net een politieauto aanrijden dus ik dacht: oei, shit!
Nee , die had het niet gezien.
Dus ik rij braaf door, en bij de volgende rotonde rijdt die Canda achter me, ik moest even stoppen voor een andere auto, kijk in mijn spiegel en ja hoor, wie zat er in die Canta?????
Justum
heb liever een beker warme melk 'oma'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En jij gaat door voor de koelkast
Melk kan je krijgen maar dat "oma"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb liever een beker warme melk 'oma'.
je doet het zelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Melk kan je krijgen maar dat "oma"![]()
na die wijze woorden, die ik graag quote, pak ik een boek en mijn kussen. Trusten damesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
(en verder heb je volkomen gelijk)
Trusten!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga ook maar eens te bedde. Slaaptekort zat gehad met HHH en haar zieke darmpjes meer ik haal die slaap na die weken nog steeds niet in![]()
En uitgerekend nu lees ik "Insomnia"van SK nog een keer, in de hoop dat ik die dikke en zo lastig te lezen pil ooit uit kan lezen en het verhaal te snappen. (ik heb iig nog geen last van aura's)![]()
Trusten
Ik heb alle boeken die ik hebben wilquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dus je hebt ze allemaal al? (ben fan van het boek en niet de e-reader)
Anders graaf ik even op zolder wat ik nog aan.boeken heb voor je.
Hé Bambaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Bamba het volgende:
Greys? Ik weet niet of je meeleest toevallig, maar de AH waar ik werk heeft nu ook de Cote d'or kokos, meestal betekent dat hij dan landelijk bij AH verkrijgbaar is!
JAAAAAAAAAAAAAA ik heb net een stukje gegetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Bamba het volgende:
Greys? Ik weet niet of je meeleest toevallig, maar de AH waar ik werk heeft nu ook de Cote d'or kokos, meestal betekent dat hij dan landelijk bij AH verkrijgbaar is!
Precies dat, ben het compleet met je eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef Laysa het volgende:
En boeken moeten van papier zijn...boeken moet je kunnen ruiken...niets fijner dan als je de bladzijde omslaat en het papier knipsert.
Dan maar geen gemak
Ik heb trouwens gewone muizen en kikkersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA ik heb net een stukje gegeten![]()
![]()
Ik wilde wat extra lekkers vanavond, dus heb gekeken of ze het nu hadden en hoezee
Lekker, blij ei (en ja, ik spel het goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde wat extra lekkers vanavond, dus heb gekeken of ze het nu hadden en hoezee
Die heb ik ook bij bosjes in de tuin (en dus ook soms binnen) maar die zijn dus ook niet geschikt voor consumptiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gewone muizen en kikkers
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ahhhhh, niet van die evil looking monsters?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gewone muizen en kikkers
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lekker, blij ei (en ja, ik spel het goed)
Zie foto hierbovenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhh, niet van die evil looking monsters?![]()
Een Blij ei met rechtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest.
Die van jou en Queller.
Ik had niet meneer Suy maar die andere. En het is gelukt![]()
Moet er nog een keer of drie/vier heen, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen nu!
Dus ik ben zeker een heel blij ei vandaag.
Hahaha sorryquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:00 schreef Bamba het volgende:
Oh en Greys..bedankt he. Ik ben al 2 dagen alle filmpjes van die acapella groep aan het kijkenGoed voor m'n nachtrust ook
Damn, die basquote:
Maar..... hebben de kikker badpakjes/bikini's aan???quote:
Hij bleef maar vriendelijk glimlachen en zeggen dat hij er voor ging zorgen dat ik over een paar keer helemaal van mijn angst af ben. En dit was het engste gedeelte dat ik moest, dus ik denk echt dat hij gelijk gaat krijgenquote:
Gewoon volhouden als het je echt niet lekker zitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bamba![]()
Ik ga hangen, manlief wil samen nog even een film kijken (niet dat hij die zelf uitkijkt, hij is al maanden heel erg doodmoe, slaapt waar hij zit maar krijg hem maar niet naar de ha gesleept , maak me best zorgen maar ijzeren Hein snapt dat niet)
Lekkerquote:
Zo fijn voor jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest.
Die van jou en Queller.
Ik had niet meneer Suy maar die andere. En het is gelukt![]()
Moet er nog een keer of drie/vier heen, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen nu!
Dus ik ben zeker een heel blij ei vandaag.
Hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Laysa het volgende:
Nee...ik dacht dat ze juist nakend moesten zijn... Ik kan me ze alleen nakend goed herinneren en was juist teleurgesteld dat ze aangekleed waren![]()
Ok....ik ben nu in de war
Oh ja, da's de opsteker van de weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Laysa het volgende:
Ik was vandaag eerst bij de apotheek en daarna bij de huisarts en kreeg van beiden een : meis wat zie je er slecht uit.
Heel fijn![]()
Oh nou, dat is ook lekker opwekkend iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Laysa het volgende:
Ik was vandaag eerst bij de apotheek en daarna bij de huisarts en kreeg van beiden een : meis wat zie je er slecht uit.
Heel fijn![]()
Lekker snaaienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
Dit zijn wel kleinere muizen en kikkers....ach hoe dan ook ik zal ze binnen nu en sinterklaas toch wel opvreten
Slaap je zo slecht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Laysa het volgende:
Ze liegen niet hoor....als ik mn wallen zou liften heb ik gelijk een mooie eyeliner
Ook, maar verdriet, geestelijke en lichamelijke pijn begint er nu wel echt in te hakken. Gelukkig heb ik nu elke dag een beetje minder pijn en ik hoop deze lijn vast te houden...als die lichamelijke pijn weer te hanteren is scheelt dat toch wel weer iets.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker snaaienDaar zijn ze voor!
[..]
Slaap je zo slecht?
Hopelijk zet die lijn zich voortquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook, maar verdriet, geestelijke en lichamelijke pijn begint er nu wel echt in te hakken. Gelukkig heb ik nu elke dag een beetje minder pijn en ik hoop deze lijn vast te houden...als die lichamelijke pijn weer te hanteren is scheelt dat toch wel weer iets.
Ze zijn echt miermiermierzoet idd jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n vullingen knappen eruit als ik alleen naar die kikkers kijk
Ik hoop dat je medicatie snel aanslaat en welterustenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef Laysa het volgende:
En daarmee afsluitend ga ik nu mijn slaappillen slikken en proberen vroeg te slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |