neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?

Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef Toekito het volgende:

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?
Dan doe je iets verkeerdquote:

Of ik heb het niet gelezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik nog niet gezegd hier dat ik vakkundig achter het behang geplakt ben?

kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of ik heb het niet gelezen.
Maar waarom?

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Laysa het volgende:
Ik snap je niet![]()
Maar dat geeft niet
Ik heb het tegen Oognip![]()

Dat had je niet verwacht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Waaruit maar blijkt dat jij ook maar een mens bent

Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.

Dat komt omdat ik haast je oma had kunnen zijn, en oma's kleffen altijd tegen jong grutquote:

ben dr wel ff beetje chaggo van maar komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Je bent nog jong en hoe cute ook, soms duurt het even voordat het potje op het dekseltje valt

Meh, dat is nooit leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam er kort op neer dat ik leuk en aardig ben maar ze me niet als relatiemateriaal ziet.

tsja snap haar deels wel. Dat is wellicht het ergste.quote:

Soms komt het zo maar aanwaaien, en daar is geen storm voor nodig, een enkel onverwacht briesje en hóppa=quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben dr wel ff beetje chaggo van maar komt wel weer goed.
Nu nog wat relaxtere sfeer op werk en mn leven is oké.

De Friendzone.. aah..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]

Luister naar deze wijze vrouwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Je bent nog jong en hoe cute ook, soms duurt het even voordat het potje op het dekseltje valt

ach ja beetje story of my life. Of ze zijn eerlijk en het wordt niks of na verloop van tijd gaan ze vreemd. Stomme wijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat jij er "beetje zout" van bent.

somsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, stomme wijven
Die laten het goud lopen en trouwen met koper![]()

moet je het adres van 1 hebben? Die is beiden.quote:

Neuh.. laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je het adres van 1 hebben? Die is beiden.

Dat is zwaar &&%&^#quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je het adres van 1 hebben? Die is beiden.

ik woonde er mee samenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zulke mensen wil ik gewoon niet kennen..

Dat is mooi kut danquote:

pciesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dan, maar goed dat je die kwijt bent anders is er ook geen plaats voor een betere

rollator rolf!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vanmorgen bij Ikea:
was nog voor tien uur dus mensen stonden te wachten. Komt er een man aan met rollator en die was lichtelijk beetje heel erg boos dat de winkel nog niet open was en maakte een beetje stevig amok.
Uurtje later rij ik braaf terug naar huis, auto'voor me zat zich te ergeren aan een Cante die 30 reed waar je 70 mag maar dikke berm. Eerstvolgende rotonde reed mijn voorganger links om de rotonde en ik was het ook zát dus omdat er verder geen hond te zien was kachelde ik meteen achter hem aan (ik weet het, fout en zo) Waren we beiden net weer braaf rechts, komt er net een politieauto aanrijden dus ik dacht: oei, shit!
Nee , die had het niet gezien.
Dus ik rij braaf door, en bij de volgende rotonde rijdt die Canda achter me, ik moest even stoppen voor een andere auto, kijk in mijn spiegel en ja hoor, wie zat er in die Canta?????
Justum

heb liever een beker warme melk 'oma'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En jij gaat door voor de koelkast

Melk kan je krijgen maar dat "oma"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb liever een beker warme melk 'oma'.

je doet het zelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Melk kan je krijgen maar dat "oma"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |