Och...en dan met lieve tante knuffelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef Laysa het volgende:
Zohw vandaag de griepprik gehaald en daarna met de kinderen van mijn broer geknuffeld...Mijn middelste nichtje heeft eerst 5 minuten staan gillen nadat ze wakker as want ze dacht dat ik niet zou komen vandaag...Dus ze moest haar blijdschap tonen![]()

Het heet niet voor niets een schoonheidsslaapjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef Toekito het volgende:
hoi! Ik zie er volgens div. collega's er belabberd uit. Dat terwijl ik me goed voel....
Misschien maar eens meer dan 6 uur slapen

dat helpt echt niet hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een schoonheidsslaapje

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef indaha het volgende:
Laysa lekker knuffelen met die kleintjes

Dit komt me toch wel bekend voor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef Toekito het volgende:
hoi! Ik zie er volgens div. collega's er belabberd uit. Dat terwijl ik me goed voel....
Misschien maar eens meer dan 6 uur slapen

jups, en FB doet ook raar. Krijg ineens iemand in messagequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef Oognip het volgende:
Loopt whatsapp bij jullie ook te kutten?

super irritantquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups, en FB doet ook raar. Krijg ineens iemand in message

is wel een mooie dame, verzacht de pijn een beetje.quote:

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
is wel een mooie dame, verzacht de pijn een beetje.

Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef Oognip het volgende:
Loopt whatsapp bij jullie ook te kutten?

Jammer dat ze al bezet isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
is wel een mooie dame, verzacht de pijn een beetje.

ze woont sowieso te ver weg hoor. Nog wel.quote:

Omgquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze woont sowieso te ver weg hoor. Nog wel.

Moet ze wel eerst vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze woont sowieso te ver weg hoor. Nog wel.

dat is waar maar Nip ziet me tocg niet staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Afstand zegt niks, voor echte liefde reis je de hele wereld over.
[..]
Moet ze wel eerst vrijgezel zijn![]()

Ah wat zieligquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is waar maar Nip ziet me tocg niet staan.

Is Toek dan een serieuze poging aan het doen om jou te ''versieren''?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah wat zielig
Je was ook bezig met een ander te versieren toch?

had ik nog niet gezegd hier dat ik vakkundig achter het behang geplakt ben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah wat zielig
Je was ook bezig met een ander te versieren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |