Ik heb ook 2 afstanden, vanuit thuis en vanuit mijn werk. Dus moet nu op een map even 2 cirkels maken en kijken op welke 2 punten die mekaar kruisen, misschien dat ik dan ook een woonplaats hebquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij kent mij zo goed dat je weet dat ik toch wel hap
Waarom is een foto van een vrouwelijke vage kennis van vroeger zo belangrijk dan?quote:
Nee joh, die heb ik zaterdag ontmoet en heel gezellig mee gepraat en ik wil haar nog wat zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is een foto van een vrouwelijke vage kennis van vroeger zo belangrijk dan?
Die hangen stalkers altijd op de wand, in een muf studeerkamertje, schuurtje of keldertjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is een foto van een vrouwelijke vage kennis van vroeger zo belangrijk dan?
Ik heb je wel eens IRL gezienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:31 schreef sararaats het volgende:
ik ken niemand van dit forum IRL. ik denk dat ik schrik heb om jullie te ontmoeten.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die hangen stalkers altijd op de wand, in een muf studeerkamertje, schuurtje of keldertje
Ja duh, maar t ging erom dat Sara nooit iemand van ons ontmoet heeft.quote:
I knowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja duh, maar t ging erom dat Sara nooit iemand van ons ontmoet heeft.
dat dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja duh, maar t ging erom dat Sara nooit iemand van ons ontmoet heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |