Paar jaar geleden wel.. Wellicht is het nu anders..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, het blijft nog wel beschaafd dus, niet zoals in je in bepaalde filmpjes op internet ziet
Dat zijn/waren de London Knights oid volgens mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, het blijft nog wel beschaafd dus, niet zoals in je in bepaalde filmpjes op internet ziet
Ieuwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn/waren de London Knights oid volgens mij
De Chippendales hebben nooit met hun blote stengels staan zwaaien op het podium dacht ik, maar die London Knights gingen dan wel verder idd. Ieuw
Ik ben er nog nooit in mijn leven geweestquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ieuw
Maar wel helemaal vooraan gaat staan
Dan beschermt FB een beetje de privacy tegen stalkers is het weer niet goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
Waarom heeft FB zo'n belabberde zoekfunctie? Ik probeer iemand op te sporen, maar weet de naam niet. Wel welke studie gevolgd, leeftijd, dat ze een eigen bedrijf heeft en waar ze woont. Dat zou toch te vinden moeten zijn?
Noem je nip nou een stalker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan beschermt FB een beetje de privacy tegen stalkers is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, google doet hetzelfdequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stalken, je faalt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, google doet hetzelfdeDas een beetje te veel van het goede.
Kut is dat hèquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
Waarom heeft FB zo'n belabberde zoekfunctie? Ik probeer iemand op te sporen, maar weet de naam niet. Wel welke studie gevolgd, leeftijd, dat ze een eigen bedrijf heeft en waar ze woont. Dat zou toch te vinden moeten zijn?
Ik had op dat Tinder een paar matches, maar ik krijg ze ook niet op Facebook gevonden, wil eerst nog meer foto's zienquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had op dat Tinder een paar matches, maar ik krijg ze ook niet op Facebook gevonden, wil eerst nog meer foto's zienDe paar die ik wel kon vinden hadden gemeenschappelijke vrienden. Degene die ik wil zoeken heeft een gemeenschappelijke interesse, die 56.748 andere mensen ook leuk vinden.
Je weet ook de naam van haar eigen bedrijf niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
Je kent dr niet he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Noem je nip nou een stalker?
Nee, weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet ook de naam van haar eigen bedrijf niet?
Ik vind het niet zo gek dat je iemand niet kunt vinden op alleen studie, leeftijd en een woonplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |