Had in de tijd dat meneer Knoflook mij leerde kennen Internet maar bestaan, had hij toen nog op tijd kunnen vluchtenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar als je mensen om hun familie gaat afwijzen kan je weinig mensen daten
jij begroet jezelf altijd zo liefquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Inggggg![]()
Ja, hier ook veel plat zag ik onderweg.
Ben gisteren pas 's avonds weer de deur uit geweest en toen was het al donker, dus niets gezien.
Ik vind bij haar altijd dat beetje mollige wel lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaaaa![]()
![]()
Ik vind Monique Smit zeker niet lelijk en ze is mooi slank![]()
Maar ze moet idd wel haar mond dichthouden
foto????quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet zo gespierd hè, dat stelletje ecto's. Hier biceps, triceps, sixpack, dit dat alles, ik zou van de muur afknallen als ik op die kalender zou staan.
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoorquote:
Officieel is het Vrooleyck ende Bleyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoor![]()
Bied ze een t-shirt aan:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoor![]()
Ik stiekum toch eens kijken naar knappe rioolgrondwerkers, nou, zie enkel overal in het dorp enkel stratenmakers aan het werk (inclusief schijnbaar bijhorend decolettee) aan de gang maar de rioolmeneren zitten volgens mij enkel maar te keten 8
Dus heb maar niet gezwaaid
ai. misschien is het idd beter dat ze de kies eruit halen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik bijt weer mijn kies kapot
TA here I come again. Dat ze hem nu maar goed maken. Maar ik vrees dat ze hem eruit gaan halen.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Officieel is het Vrooleyck ende Bley
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bied ze een t-shirt aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:
Wow, en dat gaat geheel automatisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !
maarre.... Hoe dan? Want je kan toch niet 'zomaar' geld eraf halen? Was ie gehackt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !
Waar het stinkt is het warm.
Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Of via een valse mail op een link geklikt en wachtwoord ingevoerd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |