abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132669421

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgui2.gifpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_132669499
Je was me voor met nieuwe deel, en ik had zo'n leuke TT
"knappe grondwerker gezocht *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_132669533
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je was me voor met nieuwe deel, en ik had zo'n leuke TT
"knappe grondwerker gezocht *O*
_O-
pi_132669570
Maar idd, midden in het dorp. Als ik hem kan ontdekken morgen breng ik hem een appeltaartje of zo :Y)
pi_132669638
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar idd, midden in het dorp. Als ik hem kan ontdekken morgen breng ik hem een appeltaartje of zo :Y)
Lust 'ie niet _O-

Ik zal je wel even een foto dm-en
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:30:19 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_132669663
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ben je mal, ik heb zijn overhemden al gestreken, zijn eten gekookt dus hij doet het maar met het handdoekje van de wc, dat was net schoon :+
Verder ben ik al 30 jaar zijn verder wel liefdevolle echtgenote hoor, en hij plakt nog steeds :P
Eww :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_132669700
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef Bamba het volgende:

[..]

Lust 'ie niet _O-

Ik zal je wel even een foto dm-en
Ander taartje dan of een stokbrood :+
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 20:31:50 #8
43556 miss_dynastie
pi_132669754
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je ervan als een man zichzelf moet afdrogen.
pi_132669765
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

SPOILER
Hihi

Verder is het een schat hoor O+
pi_132669828
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als een man zichzelf moet afdrogen.
Als je afdrogen vertaald naar het Limburgs betekend het soms iets minder liefs :+
pi_132670008
aaf'drüeje of te wel afdrogen maar dan óf letterlijk afdrogen dan wel iemand een pak rammel verkopen 8-)
Voor manlief hou ik echter bij het eerste *O*
pi_132670117
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
aaf'drüeje of te wel afdrogen maar dan óf letterlijk afdrogen dan wel iemand een pak rammel verkopen 8-)
in het Antwerps klinkt het net hetzelfde denk ik.

edit: toch niet.

een cintroeng oep z'n bakkes geve (iemand een pak rammel geven)
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_132670234
Ja, dat hoor ik vaker, maar als Limburgse van geboorte met een nogal Rotterdamse tongval ben ik voor sommigen nog steeds blijkbaar een "verdwaalde Belg". De humor ook }:|
:o
pi_132670706
Ik ga lekker languit met HHH knus op de bank hangen.
Fijne en vooral rustige avond allen en alvast trusten voor later :W
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:49:49 #15
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_132670715
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef sararaats het volgende:

[..]

in het Antwerps klinkt het net hetzelfde denk ik.

edit: toch niet.

een cintroeng oep z'n bakkes geve (iemand een pak rammel geven)
Dus als ik in Antwerpen loop en ik ben kletsnat moet ik gewoon aan iemand vragen of die mij een "cintroeng oep mijn bakkes gevet" en dan word ik afgedroogd?
Goed om te weten! ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, dat hoor ik vaker, maar als Limburgse van geboorte met een nogal Rotterdamse tongval ben ik voor sommigen nog steeds blijkbaar een "verdwaalde Belg". De humor ook }:|
:o
Meh, ik ben voor de meeste die me horen toch direct de Leienaar.

En straks een slapende Leienaar, want deze jongen gaat naar zn nest. :W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_132674786
Hier viel het inderdaad mee met de storm :Y Naar werk toe fietsen had ik wind mee dus dat was wel fijn :D

Wat ik wel even minder vind is dat vriendlief voor zijn nieuwe werk in november 3 nachten ergens gaat survivallen. Heb vannacht wel super goed geslapen maar ergens ben ik nog bang dat het onveilige gevoel nog gaat inkicken. Zeker als ik alleen thuis ben. Maar heb al bij een goede vriend geregeld dat evt de kat en ik dan daar mogen slapen. Of dat hij in ieder geval 24/7 voor me bereikbaar is dan :) (is ie sowieso wel maar goed)

Morgen komt alsnog de technische recherche langs. Zou misschien vanavond zijn maar ze zijn iets op het spoor en hij wilde vanavond even de tijd nemen om al die sporen uit te schrijven op papier voor de bewijzen. Zou mooi zijn als ze iemand kunnen pakken. Niet dat ik mijn spullen nog terug verwacht, maar dat er iemand voor "gestraft" wordt zou wel fijn zijn :)
pi_132682909
Goeiemorgen. Daarstraks iemand van een bouwbedrijf langs gehad, omdat de buren een lekkage hebben wilde ze even controleren of het niet toevallig bij mij vandaan kwam, nee dus. Maar ze gaan misschien wel wat doen aan het plafond in de badkamer, da's dan weer wel beter.

Nu eerst eens mijn matches op Tinder checken :9
pi_132682931
Nou wat een rust hier, allemaal aan het uitwaaien O+
Yasha ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_132682989
Yashaa dat ze de dader(s) maar te pakken krijgen.

Mijn moeder belde gisteren dat ze 13dec een verrassing voor mijn zus en mij heeft. Ik moet 17:00 bij ze zijn.

Even gegoogled en op 13 dec is er oa het volgende te doen:
-sterren in concert
-de chippendales
-Theo maasakkers.

Ik gok dat we naar de chippendales gaan omdat ze van het weekend vroeg of ik daar ooit geweest was en of ik het leuk zou vinden.
pi_132683292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Yashaa dat ze de dader(s) maar te pakken krijgen.

Mijn moeder belde gisteren dat ze 13dec een verrassing voor mijn zus en mij heeft. Ik moet 17:00 bij ze zijn.

Even gegoogled en op 13 dec is er oa het volgende te doen:
-sterren in concert
-de chippendales
-Theo maasakkers.

Ik gok dat we naar de chippendales gaan omdat ze van het weekend vroeg of ik daar ooit geweest was en of ik het leuk zou vinden.
Haha wat leuk :D Al lijkt het me ook wel een klein beetje beschamend om daar met je moeder te zitten :P
pi_132683316
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha wat leuk :D Al lijkt het me ook wel een klein beetje beschamend om daar met je moeder te zitten :P
Ze gaat zelf niet mee.
pi_132683419
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zit je daar naast je moeder die helemaal uit haar plaat gaat, we want more gillend wanneer 3 van die gasten recht voor je neus staan te helikopteren, begrijpelijk die schaamte :P
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:48:12 #23
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132683626
Heftig ongeluk op mijn tramtraject en toch op tijd op werk, ik kan dat :P

Goedemorgen Dames en KP :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_132683694
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zit je daar naast je moeder die helemaal uit haar plaat gaat, we want more gillend wanneer 3 van die gasten recht voor je neus staan te helikopteren, begrijpelijk die schaamte :P
Dat doen ze niet ;) ze staan hooguit in een string.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132683783
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat doen ze niet ;) ze staan hooguit in een string.
Oh, het blijft nog wel beschaafd dus, niet zoals in je in bepaalde filmpjes op internet ziet O~)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')