Ik ga Sp3c NU vragen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klink je dan als Tommy Wiseau?
Schattig hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel notewaardig weer he? Sukkel.
Watjequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:52 schreef sp3c het volgende:
mweh boeiuh
ik ga wel ijshockey kijken
Flyers vs Islanders
go Islanders
Kende hem niet even opgezocht, klinkt sowieso goed met een 3.2 op IMDB.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Corrie, ken jij The Room?
Jij als kenner van films die zo slecht zijn dat je je er een scheur om lacht.
Nicequote:
Dat is echt de klassieker onder de slechte films. Zo slecht geacteerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kende hem niet even opgezocht, klinkt sowieso goed met een 3.2 op IMDB.
quote:
quote:
Ik ga hem kijken! Al zou het op tv wel beter zijn, met topcomments in een topic.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt de klassieker onder de slechte films. Zo slecht geacteerd
Ook op youtube hebben al die fragmenten een miljoen views. Echt een cultklassieker.
RTL7 zou die uit moeten zenden.
Je hebt er ook een aflevering van van de Nostalgia Critic op Youtube. Die gaat de film dan heel rationeel reviewen en dan blijft er vrij weinig van over, omdat alles eigenlijk nergens op slaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga hem kijken! Al zou het op tv wel beter zijn, met topcomments in een topic.
Dat is inderdaad net zoiets als het commentaar bij Doomtrooper in het topic. Net doen alsof het allemaal heeeel serieus is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt er ook een aflevering van van de Nostalgia Critic op Youtube. Die gaat de film dan heel rationeel reviewen en dan blijft er vrij weinig van over, omdat alles eigenlijk nergens op slaat.
Test terug.quote:
Dat was echt klassiek leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad net zoiets als het commentaar bij Doomtrooper in het topic. Net doen alsof het allemaal heeeel serieus is.
Niets kunnen redden als in niet gevallen en bij schone vloer, niet opgegeten door de katten?quote:
Ja vond ik ook, ik zat me rot te lachen de eerste keer. Moeten we vaker doen met dat soort films. Sharknado is daar ook wel geschikt voor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt klassiek leuk.
En Snakes on a Plane met een FOK! topic ook.
Ja nee. Ik wilde even kijken hoe lang er tussen invoeren en moment van posten zat zodat ik op 3;00.00 kon posten. Maar ik vergat op de klok te kijken dus mislukte test.quote:
gewoon op snakes denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij sherlockte op Snakes on a plain zeker
We hadden het net over goede films als SS Doomtrooper en Snakes on a Plane.quote:
Gewoon op snakes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij sherlockte op Snakes on a plain zeker
Schaal viel. Vloer lag vol met tijgernootjes. Kat zorgde dat teigernooitje vol op snelheid door de woonkamer vloog en vervolgens twee katten achter een noot aan. Rest inmiddels weg, die ene noot is nu een bron van plezier geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets kunnen redden als in niet gevallen en bij schone vloer, niet opgegeten door de katten?
Of nog wat veilig in het zakje?
Kan de beste overkomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:05 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is wel stom. GGMM is het met me eens.
quote:
Dus je hebt nu niets meer te eten? Dat is wel kut ja. Ik had er denk ik toch minstens 1 van de grond gepakt en opgegeten dan denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Schaal viel. Vloer lag vol met tijgernootjes. Kat zorgde dat teigernooitje vol op snelheid door de woonkamer vloog en vervolgens twee katten achter een noot aan. Rest inmiddels weg, die ene noot is nu een bron van plezier geworden.
Pfff gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen.
Sterker nog, het is de beste overkomen.
[..]
quote:
Misschien ben jij wel een generatiegenoot van GGMMquote:
Zó oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een generatiegenoot van GGMM
Alhoewel ik altijd vergeet hoe oud hij al is.
Onze hond is extreem gefixeerd op katten maar hij mag er nooit mee spelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Katten die spelen zijn wel tof trouwens. Mijn katten doen dat niet echt meer. De één is altijd op pad de ander is er te oud voor.
quote:
Doordrinken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog steeds te shaken van dat stomme alarm
Welk alarm?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog steeds te shaken van dat stomme alarm
Ik weet ook niet meer hoe oud hij is maar ik weet wel dat ik een stukje ouder ben. Hoe kwamen we hier precies op?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een generatiegenoot van GGMM
Alhoewel ik altijd vergeet hoe oud hij al is.
Mijn brandalarm ging opeens af een half uur geleden, ik schrok me dood en daarna NOG een keer nadat ik het had uitgezet. Geen idee waarom. Staat niets in de fik hier.quote:
Omdat je zo heet bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn brandalarm ging opeens af een half uur geleden, ik schrok me dood en daarna NOG een keer nadat ik het had uitgezet. Geen idee waarom. Staat niets in de fik hier.
dat dusquote:
We hadden het over oude dingen geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe oud hij is maar ik weet wel dat ik een stukje ouder ben. Hoe kwamen we hier precies op?
Heb je toen kleding uitgedaan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Boefje! Ik kreeg het er wel heet van ja.
Nee ik heb juist niet zoveel gedronken vanavond. Drie glazen denk ik vanaf een uur of 7.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat dus
of het is wel weer genoeg voor vandaag, dat kan ook
Gelukkig een ninja edit, anders hadden we het samen heet gehadquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Boefje! Ik kreeg het er wel heet van ja.
Van de schrik he?
dan doordrinkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb juist niet zoveel gedronken vanavond. Drie glazen denk ik vanaf een uur of 7.
Hoe staat het hosselen daar bij jou?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben een match op Tinder geloof ik.
Hm, dit verhaal begint me minder en minder te boeien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je past hier al precies...
Nee ik heb een raam open gezet.
Ook een raam openzetten dan maar hequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig een ninja edit, anders hadden we het samen heet gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |