Veendam was ook zo'n mooie club.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echte clubs (ex-clubs van de Snor)
Ja maar jij bent een type Nick&Simonquote:
Ik claim ook niet dat ik er verstand van heb. Zoals sommige mannenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dan ook geen verstand van voetbal
Media Zombiesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:24 schreef Heufd het volgende:
[..]
Zo'n vrouwtje meteen haar hand voor haar mond doen. Ooooohh.
Dat claimen mannen nooit, vrouwen claimen toch ook niet dat ze kunnen koken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik claim ook niet dat ik er verstand van heb. Zoals sommige mannen
quote:
Mannen doen wel net alsof ze er verstand van hebben.. en ik claim zeker OOK Niet dat ik kan koken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat claimen mannen nooit, vrouwen claimen toch ook niet dat ze kunnen koken?
Ok rustig maar, je minderwaardigheidscomplex begint weer op te spelen zie ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen doen wel net alsof ze er verstand van hebben.. en ik claim zeker OOK Niet dat ik kan koken.
Nee hoor, ik ken mijn zwakheden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok rustig maar, je minderwaardigheidscomplex begint weer op te spelen zie ik.
De Nederlandse McClarenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een teksten van Ten Cate
'Wij zijn Sparta, niet De Graafschap'.
Je kan niet zeggen dat hij onzin uitkraamtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een teksten van Ten Cate
'Wij zijn Sparta, niet De Graafschap'.
Maak hier maar eens balkenbrij van.quote:
Ten Cate heeft wel een zeikstem. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat hij onzin uitkraamt
precies dezelfde stem als eberhard van der laanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ten Cate heeft wel een zeikstem. Dat dan weer wel.
Van Nelle stemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
racismequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die sliep al in een Ajax pyama toen jullie nog een embryo waren!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
precies dezelfde stem als eberhard van der laan
Ik denk bij hem altijd aan nasi met satésaus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker trollen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik snap niet wat mensen tegen Emile hebben.
Ik altijd aan 1000 sigaretten in de kroegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij hem altijd aan nasi met satésaus.
Daar heb jij ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Schelvis lult maar wat, roept even lukraak wat termen om interessant te klinken, maar het slaat helemaal nergens op
Hij lijkt op Henk Rommy, de zwarte cobra.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Henk is net een chimpansee op die pic
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Schelvis lult maar wat, roept even lukraak wat termen om interessant te klinken, maar het slaat helemaal nergens op
Het is niet een jongen die op niveau gevoetbald heeft, maar praat alsof we met Sir Alex himself vandoen hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik snap niet wat mensen tegen Emile hebben.
Tegen een grootheid als Schelveccio durf ik toch niet te trollen.quote:
Michel Kruin, een gesoigneerde neger!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij lijkt op Henk Rommy, de zwarte cobra.
schelveccHio godverdommequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen een grootheid als Schelveccio durf ik toch niet te trollen.
Ik beweer geen voetbalkenner te zijn, ik claim geen verstand te hebben van voetbal (zoals Karina net aangaf), ik ga niet in een voetbalprogramma zitten.quote:
Badjasje aanquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
die jood Barend moet ook zo snel mogelijk weg
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
De lesbische dochter van Frits Barendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je maar Ajax zegt moet je een dweiltje onder het stoeltje van Barbara leggen.
Naar Polen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:34 schreef Pascalus het volgende:
MarkoAlmelo, jij verstaat de kantineheld. Wat zegtie?
Cor welquote:
Hij nodigt hem gewoon uit, geen probleem.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef rubbereend het volgende:
Misschien moeten ze Genee even vertellen dat Nelissen er niet bij zit
twitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Hij weet het zelf niet eensquote:
Hoezo komt hij nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef rubbereend het volgende:
Misschien moeten ze Genee even vertellen dat Nelissen er niet bij zit
ah, is zeker financieel onafhankelijkquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
Gertje
Wisten jullie al dat hij mij volgt op Twitter?Verstandige man.
uh okéquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
Gertje
Hij reageerde wel aardig op je berichtje dat je hem een vervelende man vond.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
Gertje
Hans Kraay jr ookquote:
Dit is de periode om hem te indoctrineren. Als er deze zomer onzin uit hem komt is het jouw schuld.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
Gertje
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, idd. Sympathieke man.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij reageerde wel aardig op je berichtje dat je hem een vervelende man vond.
Wat zei Gert dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd. Sympathieke man.
Marco Borsato voelde zich te groot om er op in te gaan
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
Gertje
twitter:ggmm_ggmm twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:19:02@Gertjakobs64 Hallo Gert, vraagje; Twitter adviseert mij jou te volgen, terwijl ik je maar een rare vervelende man vindt. Hoe kan dit? #dtv reageer retweet
Hij moest kloppen want de bel deed het niet.quote:
Lachwekkend hoe hij nu praat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lijkt me een gevaarlijke jongen die Bernardo
die weet de helft van de tijd niet wattie doet joh
en zo impulsief
he?
man man man
quote:
En wanneer zal dat gebeuren?quote:
Wat heeft koffie er mee te maken?quote:
het lijkt jou wel een relaxte gozer om een biertje mee te doen?quote:
Geen idee. Inmiddels heb ik al meerdere bakken koffie op, maar ik vind hem nog steeds vervelend en raar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat heeft koffie er mee te maken?
Ik denk dat je Sylvana zo ook wel een reactie kan ontlokken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zei Humberto Tan en neger
Misschien kan ik hem zo uit de tent lokken.
Dan moet je over slavernij beginnen... dan gaat ze los.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:ggmm_ggmm twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:19:02@Gertjakobs64 Hallo Gert, vraagje; Twitter adviseert mij jou te volgen, terwijl ik je maar een rare vervelende man vindt. Hoe kan dit? #dtv reageer retweet
Ik denk dat je Sylvana zo ook wel een reactie kan ontlokken.
Toch ben je nooit dichter bij een vriendschap met een BN'er geweest. En je weet dat het een incestueus wereldje is, dus indien je daar bij zou willen horen is dit je kans.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Inmiddels heb ik al meerdere bakken koffie op, maar ik vind hem nog steeds vervelend en raar.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:ggmm_ggmm twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:19:02@Gertjakobs64 Hallo Gert, vraagje; Twitter adviseert mij jou te volgen, terwijl ik je maar een rare vervelende man vindt. Hoe kan dit? #dtv reageer retweet
schaamteloosquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Volgend seizoen: GGMM bij DWDD als tafelheer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch ben je nooit dichter bij een vriendschap met een BN'er geweest. En je weet dat het een incestueus wereldje is, dus indien je daar bij zou willen horen is dit je kans.
Dan hoop ik via mijn paints mee te liften op het onvermijdelijke succes van GGMM.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgend seizoen: GGMM bij DWDD als tafelheer.
Komt goed, jij wordt mijn Cock Jol.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hoop ik via mijn paints mee te liften op het onvermijdelijke succes van GGMM.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hoop ik via mijn paints mee te liften op het onvermijdelijke succes van GGMM.
Ik ken mijn plaats in de hiërarchie. Hoop dat er wel de mogelijkheid is om te promoveren tot Andries Jonker.quote:
Hij bedoelt mensen die er nog in werken/willen werkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef snellejelle het volgende:
Alsof Wim en Aad niet uit de voetballerij komen
On a plain?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snakes on a plain
DieHard
Spannend!
Legendarisch.quote:
Toppie, nazi's en zombies...betere combo bestaat er niet.quote:
Van Kurt Cobain.quote:
Dat is alleen in FM zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ho ho Derksen, je vergeet de Liga Adelante.
On a plain?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yes I made a mistake. Can we repeat that?
Heb ik hier liggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toppie, nazi's en zombies...betere combo bestaat er niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |