En wanneer zal dat gebeuren?quote:
Wat heeft koffie er mee te maken?quote:
het lijkt jou wel een relaxte gozer om een biertje mee te doen?quote:
Geen idee. Inmiddels heb ik al meerdere bakken koffie op, maar ik vind hem nog steeds vervelend en raar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat heeft koffie er mee te maken?
Ik denk dat je Sylvana zo ook wel een reactie kan ontlokken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zei Humberto Tan en neger
Misschien kan ik hem zo uit de tent lokken.
Dan moet je over slavernij beginnen... dan gaat ze los.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:ggmm_ggmm twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:19:02@Gertjakobs64 Hallo Gert, vraagje; Twitter adviseert mij jou te volgen, terwijl ik je maar een rare vervelende man vindt. Hoe kan dit? #dtv reageer retweet
Ik denk dat je Sylvana zo ook wel een reactie kan ontlokken.
Toch ben je nooit dichter bij een vriendschap met een BN'er geweest. En je weet dat het een incestueus wereldje is, dus indien je daar bij zou willen horen is dit je kans.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Inmiddels heb ik al meerdere bakken koffie op, maar ik vind hem nog steeds vervelend en raar.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:ggmm_ggmm twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:19:02@Gertjakobs64 Hallo Gert, vraagje; Twitter adviseert mij jou te volgen, terwijl ik je maar een rare vervelende man vindt. Hoe kan dit? #dtv reageer retweet
schaamteloosquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Volgend seizoen: GGMM bij DWDD als tafelheer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch ben je nooit dichter bij een vriendschap met een BN'er geweest. En je weet dat het een incestueus wereldje is, dus indien je daar bij zou willen horen is dit je kans.
Dan hoop ik via mijn paints mee te liften op het onvermijdelijke succes van GGMM.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgend seizoen: GGMM bij DWDD als tafelheer.
Komt goed, jij wordt mijn Cock Jol.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hoop ik via mijn paints mee te liften op het onvermijdelijke succes van GGMM.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hoop ik via mijn paints mee te liften op het onvermijdelijke succes van GGMM.
Ik ken mijn plaats in de hiërarchie. Hoop dat er wel de mogelijkheid is om te promoveren tot Andries Jonker.quote:
Hij bedoelt mensen die er nog in werken/willen werkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef snellejelle het volgende:
Alsof Wim en Aad niet uit de voetballerij komen
On a plain?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snakes on a plain
DieHard
Spannend!
Legendarisch.quote:
Toppie, nazi's en zombies...betere combo bestaat er niet.quote:
Van Kurt Cobain.quote:
Dat is alleen in FM zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ho ho Derksen, je vergeet de Liga Adelante.
On a plain?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yes I made a mistake. Can we repeat that?
Heb ik hier liggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toppie, nazi's en zombies...betere combo bestaat er niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |