De Nederlandse McClarenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een teksten van Ten Cate
'Wij zijn Sparta, niet De Graafschap'.
Je kan niet zeggen dat hij onzin uitkraamtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een teksten van Ten Cate
'Wij zijn Sparta, niet De Graafschap'.
Maak hier maar eens balkenbrij van.quote:
Ten Cate heeft wel een zeikstem. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat hij onzin uitkraamt
precies dezelfde stem als eberhard van der laanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ten Cate heeft wel een zeikstem. Dat dan weer wel.
Van Nelle stemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
racismequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die sliep al in een Ajax pyama toen jullie nog een embryo waren!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
precies dezelfde stem als eberhard van der laan
Ik denk bij hem altijd aan nasi met satésaus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker trollen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik snap niet wat mensen tegen Emile hebben.
Ik altijd aan 1000 sigaretten in de kroegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij hem altijd aan nasi met satésaus.
Daar heb jij ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Schelvis lult maar wat, roept even lukraak wat termen om interessant te klinken, maar het slaat helemaal nergens op
Hij lijkt op Henk Rommy, de zwarte cobra.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Henk is net een chimpansee op die pic
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Schelvis lult maar wat, roept even lukraak wat termen om interessant te klinken, maar het slaat helemaal nergens op
Het is niet een jongen die op niveau gevoetbald heeft, maar praat alsof we met Sir Alex himself vandoen hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik snap niet wat mensen tegen Emile hebben.
Tegen een grootheid als Schelveccio durf ik toch niet te trollen.quote:
Michel Kruin, een gesoigneerde neger!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij lijkt op Henk Rommy, de zwarte cobra.
schelveccHio godverdommequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen een grootheid als Schelveccio durf ik toch niet te trollen.
Ik beweer geen voetbalkenner te zijn, ik claim geen verstand te hebben van voetbal (zoals Karina net aangaf), ik ga niet in een voetbalprogramma zitten.quote:
Badjasje aanquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
die jood Barend moet ook zo snel mogelijk weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |