Ik ga Sp3c NU vragen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klink je dan als Tommy Wiseau?
Schattig hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel notewaardig weer he? Sukkel.
Watjequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:52 schreef sp3c het volgende:
mweh boeiuh
ik ga wel ijshockey kijken
Flyers vs Islanders
go Islanders
Kende hem niet even opgezocht, klinkt sowieso goed met een 3.2 op IMDB.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Corrie, ken jij The Room?
Jij als kenner van films die zo slecht zijn dat je je er een scheur om lacht.
Nicequote:
Dat is echt de klassieker onder de slechte films. Zo slecht geacteerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kende hem niet even opgezocht, klinkt sowieso goed met een 3.2 op IMDB.
quote:
quote:
Ik ga hem kijken! Al zou het op tv wel beter zijn, met topcomments in een topic.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt de klassieker onder de slechte films. Zo slecht geacteerd
Ook op youtube hebben al die fragmenten een miljoen views. Echt een cultklassieker.
RTL7 zou die uit moeten zenden.
Je hebt er ook een aflevering van van de Nostalgia Critic op Youtube. Die gaat de film dan heel rationeel reviewen en dan blijft er vrij weinig van over, omdat alles eigenlijk nergens op slaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga hem kijken! Al zou het op tv wel beter zijn, met topcomments in een topic.
Dat is inderdaad net zoiets als het commentaar bij Doomtrooper in het topic. Net doen alsof het allemaal heeeel serieus is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt er ook een aflevering van van de Nostalgia Critic op Youtube. Die gaat de film dan heel rationeel reviewen en dan blijft er vrij weinig van over, omdat alles eigenlijk nergens op slaat.
Test terug.quote:
Dat was echt klassiek leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad net zoiets als het commentaar bij Doomtrooper in het topic. Net doen alsof het allemaal heeeel serieus is.
Niets kunnen redden als in niet gevallen en bij schone vloer, niet opgegeten door de katten?quote:
Ja vond ik ook, ik zat me rot te lachen de eerste keer. Moeten we vaker doen met dat soort films. Sharknado is daar ook wel geschikt voor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt klassiek leuk.
En Snakes on a Plane met een FOK! topic ook.
Ja nee. Ik wilde even kijken hoe lang er tussen invoeren en moment van posten zat zodat ik op 3;00.00 kon posten. Maar ik vergat op de klok te kijken dus mislukte test.quote:
gewoon op snakes denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij sherlockte op Snakes on a plain zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |