Gewoon op snakes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij sherlockte op Snakes on a plain zeker
Schaal viel. Vloer lag vol met tijgernootjes. Kat zorgde dat teigernooitje vol op snelheid door de woonkamer vloog en vervolgens twee katten achter een noot aan. Rest inmiddels weg, die ene noot is nu een bron van plezier geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets kunnen redden als in niet gevallen en bij schone vloer, niet opgegeten door de katten?
Of nog wat veilig in het zakje?
Kan de beste overkomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:05 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is wel stom. GGMM is het met me eens.
quote:
Dus je hebt nu niets meer te eten? Dat is wel kut ja. Ik had er denk ik toch minstens 1 van de grond gepakt en opgegeten dan denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Schaal viel. Vloer lag vol met tijgernootjes. Kat zorgde dat teigernooitje vol op snelheid door de woonkamer vloog en vervolgens twee katten achter een noot aan. Rest inmiddels weg, die ene noot is nu een bron van plezier geworden.
Pfff gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen.
Sterker nog, het is de beste overkomen.
[..]
quote:
Misschien ben jij wel een generatiegenoot van GGMMquote:
Zó oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een generatiegenoot van GGMM
Alhoewel ik altijd vergeet hoe oud hij al is.
Onze hond is extreem gefixeerd op katten maar hij mag er nooit mee spelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Katten die spelen zijn wel tof trouwens. Mijn katten doen dat niet echt meer. De één is altijd op pad de ander is er te oud voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |