Doordrinken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog steeds te shaken van dat stomme alarm
Welk alarm?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog steeds te shaken van dat stomme alarm
Ik weet ook niet meer hoe oud hij is maar ik weet wel dat ik een stukje ouder ben. Hoe kwamen we hier precies op?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een generatiegenoot van GGMM
Alhoewel ik altijd vergeet hoe oud hij al is.
Mijn brandalarm ging opeens af een half uur geleden, ik schrok me dood en daarna NOG een keer nadat ik het had uitgezet. Geen idee waarom. Staat niets in de fik hier.quote:
Omdat je zo heet bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn brandalarm ging opeens af een half uur geleden, ik schrok me dood en daarna NOG een keer nadat ik het had uitgezet. Geen idee waarom. Staat niets in de fik hier.
dat dusquote:
We hadden het over oude dingen geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe oud hij is maar ik weet wel dat ik een stukje ouder ben. Hoe kwamen we hier precies op?
Heb je toen kleding uitgedaan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Boefje! Ik kreeg het er wel heet van ja.
Nee ik heb juist niet zoveel gedronken vanavond. Drie glazen denk ik vanaf een uur of 7.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat dus
of het is wel weer genoeg voor vandaag, dat kan ook
Gelukkig een ninja edit, anders hadden we het samen heet gehadquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Boefje! Ik kreeg het er wel heet van ja.
Van de schrik he?
dan doordrinkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb juist niet zoveel gedronken vanavond. Drie glazen denk ik vanaf een uur of 7.
Hoe staat het hosselen daar bij jou?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben een match op Tinder geloof ik.
Hm, dit verhaal begint me minder en minder te boeien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je past hier al precies...
Nee ik heb een raam open gezet.
Ook een raam openzetten dan maar hequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig een ninja edit, anders hadden we het samen heet gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |