Nu Kubot.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef wimderon het volgende:
Ramos en dan Kubot/Kudla voor Robin.
[ afbeelding ]
quote:
Laten we het hopen...quote:
Dat is niet spannend. Wel voorspelbaar.quote:
Als Tomic de eerste set verliest verliest hij sowieso in straights.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef rhubarb het volgende:
Tomic, naar ventje dat er weer eens geen zin in heeft. Loopt nergens op, maakt z'n slag niet af...
Kwart van z'n wedstrijden wint ie alsnog na verlies 1e set. Best hoog percentage.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Als Tomic de eerste set verliest verliest hij sowieso in straights.
quote:
Ferrer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
Wie heeft dit toernooi vorig jaar eigenlijk gewonnen als ik vragen mag?
De commentator die nu loopt door te zagen over het volgens Spanjaarden te snelle Wimbledon?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mijn commentator zwamt heerlijk door.
http://lmgtfy.com/?q=Paris+bercy+winner+2012+tennisquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
Wie heeft dit toernooi vorig jaar eigenlijk gewonnen als ik vragen mag?
Ja. Ik vind hem hilarisch. Nu met zijn "British tea"...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef Mykonos het volgende:
[..]
De commentator die nu loopt door te zagen over het volgens Spanjaarden te snelle Wimbledon?
Dat lijkt me een van de weinige dingen die hij dan weer wel mee heeeft. Bij gebrek aan tenniskwaliteiten is hij mentaal meestal wel vrij sterkquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:45 schreef Rosario het volgende:
Wat is Tomic opeens clutch geworden. Vier BP´s, drie aces en een servicewinner.
Oh, ik dacht hij wel vaak Roowbins sloeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de weinige dingen die hij dan weer wel mee heeeft. Bij gebrek aan tenniskwaliteiten is hij mentaal meestal wel vrij sterk
Levert overwinning eerste ronde 70 punten op ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM, netjes.
70 puntjes is zeker niet slecht en een kansje tegen Raonic.
25 kwalies en 45 winst eerste ronde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Levert overwinning eerste ronde 70 punten op ja?
Oja joh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef HulkHeld het volgende:
Tomic gaat gewoon winnen van Lopez hoor
Mentaal sterk? Tomic the tank engine? Hebben we het over dezelfde speler?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de weinige dingen die hij dan weer wel mee heeeft. Bij gebrek aan tenniskwaliteiten is hij mentaal meestal wel vrij sterk
Je begrijpt dat tanken niks met mentaal sterk zijn te maken heeft?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Mentaal sterk? Tomic the tank engine? Hebben we het over dezelfde speler?
Ik ben m iig wel vergeten, dus fijn dat je me eraan herinnert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Rosario het volgende:
Ik wist dat deze pot zou gaan tussen wie van de twee het meest lamlendig kon zijn.
De Fransen zijn trouwens massaal op de hand van Verdasco.. Zouden ze Nice tegen Gasquet vergeten zijn?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben m iig wel vergeten, dus fijn dat je me eraan herinnert.
Word hij nou voor hoerenjong uitgemaakt?quote:
Gasquet ja, door Verdasco. Hij zegt ook; "Het kutste publiek ter wereld zijn die kutfransen."quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word hij nou voor hoerenjong uitgemaakt?
Wat een naarling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gasquet ja, door Verdasco. Hij zegt ook; "Het kutste publiek ter wereld zijn die kutfransen."
Dat is ook een kutvolk..quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gasquet ja, door Verdasco. Hij zegt ook; "Het kutste publiek ter wereld zijn die kutfransen."
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat hoort zo, dat is Haase in het net.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
Op Sport1 is nu een herhaling van Istomin-Haase. Die is kennelijk op baan 2 ofzo, want daar hangt een net voor de camera dat helemaal storend is. Wie verzint zoiets.
Dat is al jaren zo, slaat echt nergens op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
Op Sport1 is nu een herhaling van Istomin-Haase. Die is kennelijk op baan 2 ofzo, want daar hangt een net voor de camera dat helemaal storend is. Wie verzint zoiets.
Ik zag net iemand die een smash in het net sloeg maar wel het punt won.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat hoort zo, dat is Haase in het net.
Het is oprecht geen gezicht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, slaat echt nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
Norrage en detennismaster, speciaal voor jullie een tennisgrap die ik net heb bedacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Is toch logisch? Paire wordt - al dan niet terecht - genoemd als een van de grootste talenten van dit moment.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Rosario het volgende:
Wat ook grappig is; Paire staat 2-0 voor in de eerste set tegen toppertje Herbert en verliest de set met 2-6. En vrijwel iedereen in de XL-game heeft Paire gepickt.
Ja, dat is wel logisch dan ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is toch logisch? Paire wordt - al dan niet terecht - genoemd als een van de grootste talenten van dit moment.
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Rosario het volgende:
Paire zou echt levenslang geschorst moeten worden voor zijn houding op de baan.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Die Herbert. Ik moest denken aan Neef Herbert uit de Familie Knots.
Oja natuurlijkquote:
In het XL game topicquote:
Oeps, verkeerde topicquote:
Dan heb je Nadal nog nooit zien spelen? LLodra heeft geloof ik wat last van pijntjes, greep vroeg in de 2e set al een x naar zijn lies. Zie de derde set wel naar Dimitrov gaan. 3 breaks tegen Llodra is toch niet slecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef Wopper1 het volgende:
Blijf Llodra toch een saaie speler vinden om naar te kijken. En een Dimitrov die continue in zijn zak zit te grijpen, is ook niet echt een voorbeeld.
Mij wel. Ik denk dat Djokovic alles wil winnen wat hij nog kan pakken dit seizoen; Parijs, WTF en Davis Cup. Alleen dat laatste heeft hij niet zelf in de hand natuurlijk. Wat Rafa betreft; we weten allemaal hoe hij is op indoor, volgens mij won hij nog nooit een titel daarop. Maar puur op wilskracht zal hij de finale wel halen. Sowieso is iedereen die ook maar een beetje kans maakt op de titel hopeloos uit vorm of geblesseerd, behalve Djokovic.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef Norrage het volgende:
wat een mug-toernooi is Parijs toch bijna. Zal me niks verbazen als Rafa en Nole allebei er vroeg uitliggen
Hij heeft Madrid indoor gewonnen. Was wel een chokeje voor nodig, maar toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mij wel. Ik denk dat Djokovic alles wil winnen wat hij nog kan pakken dit seizoen; Parijs, WTF en Davis Cup. Alleen dat laatste heeft hij niet zelf in de hand natuurlijk. Wat Rafa betreft; we weten allemaal hoe hij is op indoor, volgens mij won hij nog nooit een titel daarop. Maar puur op wilskracht zal hij de finale wel halen. Sowieso is iedereen die ook maar een beetje kans maakt op de titel hopeloos uit vorm of geblesseerd, behalve Djokovic.
Oh ja. Toen was hij dus 18 en was het nog best-of-five.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft Madrid indoor gewonnen. Was wel een chokeje voor nodig, maar toch.
Inderdaad. Wie gaat volgens jou Parijs winnen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Jep. Trouwens, Sao Paulo dit jaar was ook indoor (gravel indoor, maar he, het had een dak).
1,5 titel uit 60 totaal blijft natuurlijk heel laag.
yepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:12 schreef suus21 het volgende:
Heeft monfils zich terug getrokken ofzo
Zelfde jaar, ja. Federer heeft beiden toernooien gewonnen, maar in andere jaren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:15 schreef suus21 het volgende:
Is Agassi de enige die de parijse dubbel ooit heeft gewonnen en ook nog in hetzelfde jaar?
Daar komt het op neer. Als ik het me goed herinner is het als iemand zich terugtrekt voordat hij heeft gespeeld, dus je kan als lucky loser de bye van een seed overnemen en dus pas in de tweede ronde spelen, als een seed met een bye zich terugtrekt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:19 schreef suus21 het volgende:
Ik begrijp dat lucky loser systeem niet helemaal. Is dat alleen als iemand zich terug trekt in de eerste ronde, daarna worden het walk overs...
Daar mogen ze van mij ook mee kappen ja..na opgave gewoon ineligible maken voor de LL plekken. Of die gasten die opgeven in de single en een paar uur later vrolijk staan te dubbelen..gaat ook nergens over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
Ja het raarste is dan nog dat Andujar weer mag spelen terwijl die had opgegeven in de wedstrijd tegen Giraldo..
Ja ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar mogen ze van mij ook mee kappen ja..na opgave gewoon ineligible maken voor de LL plekken. Of die gasten die opgeven in de single en een paar uur later vrolijk staan te dubbelen..gaat ook nergens over.
Laatste ronde van de kwalificaties verliezen (mag dus ook door opgave) en dan is het geloof ik de hoogste in de ATP ranking die als eerste in aanmerking komt.quote:
Verliezen in de kwalificatie. En volgens mij kiezen ze dan uit op ranking ofzo.quote:
Echt belachelijk dat je daarvoor nog 10.000 euro mag bijschrijven.. en zeker als er daarna gewoon nog gedubbeld wordt door die spelers..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Verliezen in de kwalificatie. En volgens mij kiezen ze dan uit op ranking ofzo.
Er springen de laatste weken wel wat misstanden op de tour in het oog. De opgaves van Tipsy en Berlocq in Valencia en Basel na twee games, die daardoor beide 10.000 euro cashten, het dubbelen van opgevende enkelspelers, de achterlijke houding van Paire, Cilic die wordt geslachtofferd.. En dat blijft allemaal onbestraft.
2-5 in de Tiebreak. Gaat een derde set worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef suus21 het volgende:
Wat duurde het lang voordat die choke kwam van verdasco..
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:04 schreef Norrage het volgende:
Wtf, zelfs op centre court zit er een net voor
Ja deze is al 1x geplaatst en 3x gequote haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef Gruisman het volgende:
Prima pot hoor. Verdasco erg onzeker op de belangrijke momenten, maar dat zijn we van hem gewend natuurlijk.
Gedurende een van de eerdere ontmoetingen :
Ja, nog nooit ergens anders gezien. Ziet er zeldzaam amateuristisch uit.quote:
Dit inderdaad, Gasquet gaat door bijna iedereen weggeblazen wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat heeft Gasquet nou te zoeken op de WTF.
nadal? federer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
De enige twee spelers die ik de WTF zie winnen zijn Djokovic en Del Potro. Ziet iemand van jullie nog anderen als serieuze kanshebbers?
Yep. De rest doet voor spek en bonen mee.quote:
Federer zie ik niet als een serieuze kanshebber. Nadal ook niet voor het geval hij tegen Djokovic moet in de finale.quote:
Dat zeker niet. Van Ferrer, Wawa, Berdych zie ik hem wel winnen. Die zijn allen in dramavorm. Dit toernooi gaat om Rafa, Djoko, Fed en Delpoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Gasquet gaat door bijna iedereen weggeblazen worden
Jij blijft altijd je nek uitsteken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Van Ferrer, Wawa, Berdych zie ik hem wel winnen. Die zijn allen in dramavorm. Dit toernooi gaat om Rafa, Djoko, Fed en Delpo
Ik vond Federer in Basel niet slechter dan vorig jaar, en dat was het jaar dat hij de finale van de WTF haalde en het Djokovic nog flink moeilijk maakte. Ik denk niet dat het dit jaar weer gebeurt maar ik acht het minder uitgesloten dan (denk ik) de meeste mensen hier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer zie ik niet als een serieuze kanshebber. Nadal ook niet voor het geval hij tegen Djokovic moet in de finale.
Tsonga had er ook "gewoon" gestaan als hij door zijn blessure niet 3 maanden uitgeschakeld was geweest (en daardoor bijna geen punten scoorde op Wimbledon en de US Open helemaal miste)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat heeft Gasquet nou te zoeken op de WTF.
Zo en hoe inderdaad. 218 km/h. Hoe oud is dat ventje eigenlijk, ziet er als een 20 jarige uit ofzo.quote:
Ik dacht, die is 18 idd...Maar hij is 22quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zo en hoe inderdaad. 218 km/h. Hoe oud is dat ventje eigenlijk, ziet er als een 20 jarige uit ofzo.
Nouja dat valt ook nog wel mee. Babyface haha. Hij moet alleen niet de rally aangaan met Djoko :pquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht, die is 18 idd...Maar hij is 22
nee joh, gewoon compleet verkeerd ingeschatquote:
Herbert staat uit een boom te serveren en alle returns vol te rammen, en Djoko krijgt de returns niet terug. Kan niet heel erg Djoko zijn vorm polsen zo, maar hij was waanzinnig clutch en haalt knap de 1e set. Listige 1e ronde voor een speler als Djoko op zo'n baan als dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo... is Djokovic matig of speelt Herbert (heel) goed voor zijn ranking, schakel pas net in.
Dank voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Herbert staat uit een boom te serveren en alle returns vol te rammen, en Djoko krijgt de returns niet terug. Kan niet heel erg Djoko zijn vorm polsen zo, maar hij was waanzinnig clutch en haalt knap de 1e set. Listige 1e ronde voor een speler als Djoko op zo'n baan als dit.
heeft hij parijs weleens gewonnen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:11 schreef Norrage het volgende:
Het zou me niet verbazen dat Djoko deze pot verliest, a) door Herbert die alles of niets kan spelen en b) doordat Djoko Parijs niet serieus neemt.
Ja, 2009 tegen Monfils in de finale.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heeft hij parijs weleens gewonnen?
1xquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heeft hij parijs weleens gewonnen?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, 2009 tegen Monfils in de finale.
Merciquote:
Nee trouwens, het enige scenario waarbij Federer niet kwalificeerd is nog steeds mogelijk. Winst Raonic, semi Gasquet, semi/finale Wawrinka en Fedje die geen wedstrijd wint.quote:
Ja, Tsonga vind ik dan wel wer pasen op zo'n toernooi - ook al word het uiteindelijk toch niks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tsonga had er ook "gewoon" gestaan als hij door zijn blessure niet 3 maanden uitgeschakeld was geweest (en daardoor bijna geen punten scoorde op Wimbledon en de US Open helemaal miste)
Beetje knullig altijd ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef suus21 het volgende:
Zo dom als spelers dezelfde outfit aan hebben op de baan.
Simon en 'knallen'? Simon is een pusher pur sang.. Hij kan niet zo goed serveren door een schouderblessure. Vooral zijn tweede is belachelijk zwak.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef HulkHeld het volgende:
Simon staat weer lekker te knallen. Vind zijn style van spelen mooi om te zien, soms lijkt het alleen of hij z'n servicegames niet gemakkelijk wil winnen, althans dat idee heb ik soms als ik zie hoe makkelijk hij naar 40-0 gaat en dan vaak punten laat liggen.
Vooral heel lastig kijken, met name als ze ook dezelfde haarkleur hebben ofzo. Sommige spelers zijn heel duidelijk herkenbaar door de manier waarop ze bewegen e.d., maar dat geldt niet voor iedereen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef suus21 het volgende:
Zo dom als spelers dezelfde outfit aan hebben op de baan.
Simon kan best knallen vanaf de baseline hoor. Doet het alleen zelden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Simon en 'knallen'? Simon is een pusher pur sang.. Hij kan niet zo goed serveren door een schouderblessure. Vooral zijn tweede is belachelijk zwak.
Wel een heel slimme, tactische speler. Leuk om naar te kijken.
had hij ruzie met de umpirequote:
kan interesant wordenquote:
Vast wel, heb slechts stukjes gezien. Was zoals gewoonlijk drukker bezig eruit te zien alsof en zichzelf te overtuigen dat hij "too cool to care" was dan om de wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
had hij ruzie met de umpire?
[..]
kan interesant worden
Ik kijk ook wel uit naar Dimitrov-Del Potro!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:02 schreef Gruisman het volgende:
Djoko-Isner en Nadal-Jano.. Toch erg interessante wedstrijden
Mijn gaydar ging hier ook even af.quote:
Lijkt tegenwoordig bijna standaard zo te gaan. Of hij verliest, of hij wint met moeite, van wie dan ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Federer, nu gekwalificeerd voor de WTFs. Werd gebroken toen hij ervoor serveerde met de dubbele break, maar daar is die voor. 6-4 6-4.
[...]
Goed, maar op het eind gaf hij het nog bijna weg. Hij werd gebroken toen hij op 5-2 voor de wedstrijd serveerde. Vervolgens won Anderson zijn service. Toen Federer voor de tweede keer de wedstrijd moest uitserveren kwam hij op 0-40 maar uiteindelijk won hij de game alsnog.quote:
Gokte goed aan het net en kreeg de keiharde bal van Raonic nog over het net als winner. Vervolgens liep ie met zijn vingertje omhoog de baan rond (oke ik overdrijf wat) en sindsdien is het Franse publiek helemaal pro-Roowbin.quote:
Zaadje Raonic speelt wel belachelijk goed trouwens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor medicatie die heeft tegen dat griepje.
Haase ook...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef detennismaster het volgende:
Raonic staat echt belachelijk goed te serveren/spelen.
Vind Wawa en Gasquet erbij wel prima. Moet er niet aan denken dat zaadje erbij komt, we hebben Berdych alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tweede ronde beter dan verwacht.
Raonic nog steeds "in the hunt", maar blijft een enorm longshot.
Is Berdych fan van Nadal? Wat een zaadje zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wil Raonic er ook niet bij hebben.
Berdych aan de andere kant.Prachtige techniek, zoveel moeiteloze power. Oke, jammer dat hij fan is van Nadal en dat getwitter.
![]()
![]()
Maar als je toch een zaadje bent kan je het beste een H&M zaadje zijn dat geregeld Federer en Murray eruit kegelt.
4-6 Djoko eerste set, knalt er wel een breakje tegenaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:15 schreef Rosario het volgende:
Djokovic heeft er geen zin in, lijkt het wel. Zal Parijs wel tanken voor de WTF.
Ik hoop het, anders wordt Parijs echt het lachertje van de tour.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
4-6 Djoko eerste set, knalt er wel een breakje tegenaan
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hebbie daar een filmpje van?![]()
Word nu wel benieuwd.
Noujaquote:
Raonic doet dit ook gewoon puur omdat hij Haase totaal niet serieus neemt. Tegen Fed ,ook al staat die #200, zou je dit niet doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nouja![]()
Maar het is wel triest dat dat wordt toegestaan, bij een serveerder als Isner sta je weet ik veel hoe ver naar achter en dan zo'n pisballetje slaan is wel een beetje triest..
Ik had als ik Haase was echt die bal gepakt en hem effe teruggesmasht op t lichaam van Rao.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nouja![]()
Maar het is wel triest dat dat wordt toegestaan, bij een serveerder als Isner sta je weet ik veel hoe ver naar achter en dan zo'n pisballetje slaan is wel een beetje triest..
Ik had als ik Haase was echt die bal gepakt en hem effe teruggesmasht op t lichaam van Rao.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:33 schreef Rosario het volgende:
Er moet vaker onderhands worden geserveerd, dat staat buiten kijf.
Wat is er anders tov eerdere jaren dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef Rosario het volgende:
Parijs is dit jaar echt reteslecht, geen enkele topper speelt goed.
Om Isner die 6/6 eerste services op bp maakt? Kan me niet voorstellen dat hij daarom vroeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef HulkHeld het volgende:
Djoko.. in game 3 had ie geloof ik al 3-4 breakkansen, dan vraag je er ook gewoon om.
Ja ik kijk even hoe de score is gegaan, dat hij ze allemaal weg heeft geserveerd weet ik niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om Isner die 6/6 eerste services op bp maakt? Kan me niet voorstellen dat hij daarom vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |