Nee trouwens, het enige scenario waarbij Federer niet kwalificeerd is nog steeds mogelijk. Winst Raonic, semi Gasquet, semi/finale Wawrinka en Fedje die geen wedstrijd wint.quote:
Ja, Tsonga vind ik dan wel wer pasen op zo'n toernooi - ook al word het uiteindelijk toch niks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tsonga had er ook "gewoon" gestaan als hij door zijn blessure niet 3 maanden uitgeschakeld was geweest (en daardoor bijna geen punten scoorde op Wimbledon en de US Open helemaal miste)
Beetje knullig altijd ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef suus21 het volgende:
Zo dom als spelers dezelfde outfit aan hebben op de baan.
Simon en 'knallen'? Simon is een pusher pur sang.. Hij kan niet zo goed serveren door een schouderblessure. Vooral zijn tweede is belachelijk zwak.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef HulkHeld het volgende:
Simon staat weer lekker te knallen. Vind zijn style van spelen mooi om te zien, soms lijkt het alleen of hij z'n servicegames niet gemakkelijk wil winnen, althans dat idee heb ik soms als ik zie hoe makkelijk hij naar 40-0 gaat en dan vaak punten laat liggen.
Vooral heel lastig kijken, met name als ze ook dezelfde haarkleur hebben ofzo. Sommige spelers zijn heel duidelijk herkenbaar door de manier waarop ze bewegen e.d., maar dat geldt niet voor iedereen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef suus21 het volgende:
Zo dom als spelers dezelfde outfit aan hebben op de baan.
Simon kan best knallen vanaf de baseline hoor. Doet het alleen zelden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Simon en 'knallen'? Simon is een pusher pur sang.. Hij kan niet zo goed serveren door een schouderblessure. Vooral zijn tweede is belachelijk zwak.
Wel een heel slimme, tactische speler. Leuk om naar te kijken.
had hij ruzie met de umpirequote:
kan interesant wordenquote:
Vast wel, heb slechts stukjes gezien. Was zoals gewoonlijk drukker bezig eruit te zien alsof en zichzelf te overtuigen dat hij "too cool to care" was dan om de wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
had hij ruzie met de umpire?
[..]
kan interesant worden
Ik kijk ook wel uit naar Dimitrov-Del Potro!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:02 schreef Gruisman het volgende:
Djoko-Isner en Nadal-Jano.. Toch erg interessante wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |