Ja, nog nooit ergens anders gezien. Ziet er zeldzaam amateuristisch uit.quote:
Dit inderdaad, Gasquet gaat door bijna iedereen weggeblazen wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat heeft Gasquet nou te zoeken op de WTF.
nadal? federer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
De enige twee spelers die ik de WTF zie winnen zijn Djokovic en Del Potro. Ziet iemand van jullie nog anderen als serieuze kanshebbers?
Yep. De rest doet voor spek en bonen mee.quote:
Federer zie ik niet als een serieuze kanshebber. Nadal ook niet voor het geval hij tegen Djokovic moet in de finale.quote:
Dat zeker niet. Van Ferrer, Wawa, Berdych zie ik hem wel winnen. Die zijn allen in dramavorm. Dit toernooi gaat om Rafa, Djoko, Fed en Delpoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Gasquet gaat door bijna iedereen weggeblazen worden
Jij blijft altijd je nek uitsteken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Van Ferrer, Wawa, Berdych zie ik hem wel winnen. Die zijn allen in dramavorm. Dit toernooi gaat om Rafa, Djoko, Fed en Delpo
Ik vond Federer in Basel niet slechter dan vorig jaar, en dat was het jaar dat hij de finale van de WTF haalde en het Djokovic nog flink moeilijk maakte. Ik denk niet dat het dit jaar weer gebeurt maar ik acht het minder uitgesloten dan (denk ik) de meeste mensen hier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer zie ik niet als een serieuze kanshebber. Nadal ook niet voor het geval hij tegen Djokovic moet in de finale.
Tsonga had er ook "gewoon" gestaan als hij door zijn blessure niet 3 maanden uitgeschakeld was geweest (en daardoor bijna geen punten scoorde op Wimbledon en de US Open helemaal miste)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat heeft Gasquet nou te zoeken op de WTF.
Zo en hoe inderdaad. 218 km/h. Hoe oud is dat ventje eigenlijk, ziet er als een 20 jarige uit ofzo.quote:
Ik dacht, die is 18 idd...Maar hij is 22quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zo en hoe inderdaad. 218 km/h. Hoe oud is dat ventje eigenlijk, ziet er als een 20 jarige uit ofzo.
Nouja dat valt ook nog wel mee. Babyface haha. Hij moet alleen niet de rally aangaan met Djoko :pquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht, die is 18 idd...Maar hij is 22
nee joh, gewoon compleet verkeerd ingeschatquote:
Herbert staat uit een boom te serveren en alle returns vol te rammen, en Djoko krijgt de returns niet terug. Kan niet heel erg Djoko zijn vorm polsen zo, maar hij was waanzinnig clutch en haalt knap de 1e set. Listige 1e ronde voor een speler als Djoko op zo'n baan als dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo... is Djokovic matig of speelt Herbert (heel) goed voor zijn ranking, schakel pas net in.
Dank voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Herbert staat uit een boom te serveren en alle returns vol te rammen, en Djoko krijgt de returns niet terug. Kan niet heel erg Djoko zijn vorm polsen zo, maar hij was waanzinnig clutch en haalt knap de 1e set. Listige 1e ronde voor een speler als Djoko op zo'n baan als dit.
heeft hij parijs weleens gewonnen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:11 schreef Norrage het volgende:
Het zou me niet verbazen dat Djoko deze pot verliest, a) door Herbert die alles of niets kan spelen en b) doordat Djoko Parijs niet serieus neemt.
Ja, 2009 tegen Monfils in de finale.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heeft hij parijs weleens gewonnen?
1xquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heeft hij parijs weleens gewonnen?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, 2009 tegen Monfils in de finale.
Merciquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |