quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Die Herbert. Ik moest denken aan Neef Herbert uit de Familie Knots.
Oja natuurlijkquote:
In het XL game topicquote:
Oeps, verkeerde topicquote:
Dan heb je Nadal nog nooit zien spelen? LLodra heeft geloof ik wat last van pijntjes, greep vroeg in de 2e set al een x naar zijn lies. Zie de derde set wel naar Dimitrov gaan. 3 breaks tegen Llodra is toch niet slecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef Wopper1 het volgende:
Blijf Llodra toch een saaie speler vinden om naar te kijken. En een Dimitrov die continue in zijn zak zit te grijpen, is ook niet echt een voorbeeld.
Mij wel. Ik denk dat Djokovic alles wil winnen wat hij nog kan pakken dit seizoen; Parijs, WTF en Davis Cup. Alleen dat laatste heeft hij niet zelf in de hand natuurlijk. Wat Rafa betreft; we weten allemaal hoe hij is op indoor, volgens mij won hij nog nooit een titel daarop. Maar puur op wilskracht zal hij de finale wel halen. Sowieso is iedereen die ook maar een beetje kans maakt op de titel hopeloos uit vorm of geblesseerd, behalve Djokovic.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef Norrage het volgende:
wat een mug-toernooi is Parijs toch bijna. Zal me niks verbazen als Rafa en Nole allebei er vroeg uitliggen
Hij heeft Madrid indoor gewonnen. Was wel een chokeje voor nodig, maar toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mij wel. Ik denk dat Djokovic alles wil winnen wat hij nog kan pakken dit seizoen; Parijs, WTF en Davis Cup. Alleen dat laatste heeft hij niet zelf in de hand natuurlijk. Wat Rafa betreft; we weten allemaal hoe hij is op indoor, volgens mij won hij nog nooit een titel daarop. Maar puur op wilskracht zal hij de finale wel halen. Sowieso is iedereen die ook maar een beetje kans maakt op de titel hopeloos uit vorm of geblesseerd, behalve Djokovic.
Oh ja. Toen was hij dus 18 en was het nog best-of-five.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft Madrid indoor gewonnen. Was wel een chokeje voor nodig, maar toch.
Inderdaad. Wie gaat volgens jou Parijs winnen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Jep. Trouwens, Sao Paulo dit jaar was ook indoor (gravel indoor, maar he, het had een dak).
1,5 titel uit 60 totaal blijft natuurlijk heel laag.
yepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:12 schreef suus21 het volgende:
Heeft monfils zich terug getrokken ofzo
Zelfde jaar, ja. Federer heeft beiden toernooien gewonnen, maar in andere jaren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:15 schreef suus21 het volgende:
Is Agassi de enige die de parijse dubbel ooit heeft gewonnen en ook nog in hetzelfde jaar?
Daar komt het op neer. Als ik het me goed herinner is het als iemand zich terugtrekt voordat hij heeft gespeeld, dus je kan als lucky loser de bye van een seed overnemen en dus pas in de tweede ronde spelen, als een seed met een bye zich terugtrekt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:19 schreef suus21 het volgende:
Ik begrijp dat lucky loser systeem niet helemaal. Is dat alleen als iemand zich terug trekt in de eerste ronde, daarna worden het walk overs...
Daar mogen ze van mij ook mee kappen ja..na opgave gewoon ineligible maken voor de LL plekken. Of die gasten die opgeven in de single en een paar uur later vrolijk staan te dubbelen..gaat ook nergens over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
Ja het raarste is dan nog dat Andujar weer mag spelen terwijl die had opgegeven in de wedstrijd tegen Giraldo..
Ja ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar mogen ze van mij ook mee kappen ja..na opgave gewoon ineligible maken voor de LL plekken. Of die gasten die opgeven in de single en een paar uur later vrolijk staan te dubbelen..gaat ook nergens over.
Laatste ronde van de kwalificaties verliezen (mag dus ook door opgave) en dan is het geloof ik de hoogste in de ATP ranking die als eerste in aanmerking komt.quote:
Verliezen in de kwalificatie. En volgens mij kiezen ze dan uit op ranking ofzo.quote:
Echt belachelijk dat je daarvoor nog 10.000 euro mag bijschrijven.. en zeker als er daarna gewoon nog gedubbeld wordt door die spelers..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Verliezen in de kwalificatie. En volgens mij kiezen ze dan uit op ranking ofzo.
Er springen de laatste weken wel wat misstanden op de tour in het oog. De opgaves van Tipsy en Berlocq in Valencia en Basel na twee games, die daardoor beide 10.000 euro cashten, het dubbelen van opgevende enkelspelers, de achterlijke houding van Paire, Cilic die wordt geslachtofferd.. En dat blijft allemaal onbestraft.
2-5 in de Tiebreak. Gaat een derde set worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef suus21 het volgende:
Wat duurde het lang voordat die choke kwam van verdasco..
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:04 schreef Norrage het volgende:
Wtf, zelfs op centre court zit er een net voor
Ja deze is al 1x geplaatst en 3x gequote haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef Gruisman het volgende:
Prima pot hoor. Verdasco erg onzeker op de belangrijke momenten, maar dat zijn we van hem gewend natuurlijk.
Gedurende een van de eerdere ontmoetingen :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |