Levert overwinning eerste ronde 70 punten op ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM, netjes.
70 puntjes is zeker niet slecht en een kansje tegen Raonic.
25 kwalies en 45 winst eerste ronde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Levert overwinning eerste ronde 70 punten op ja?
Oja joh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef HulkHeld het volgende:
Tomic gaat gewoon winnen van Lopez hoor
Mentaal sterk? Tomic the tank engine? Hebben we het over dezelfde speler?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de weinige dingen die hij dan weer wel mee heeeft. Bij gebrek aan tenniskwaliteiten is hij mentaal meestal wel vrij sterk
Je begrijpt dat tanken niks met mentaal sterk zijn te maken heeft?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Mentaal sterk? Tomic the tank engine? Hebben we het over dezelfde speler?
Ik ben m iig wel vergeten, dus fijn dat je me eraan herinnert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Rosario het volgende:
Ik wist dat deze pot zou gaan tussen wie van de twee het meest lamlendig kon zijn.
De Fransen zijn trouwens massaal op de hand van Verdasco.. Zouden ze Nice tegen Gasquet vergeten zijn?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben m iig wel vergeten, dus fijn dat je me eraan herinnert.
Word hij nou voor hoerenjong uitgemaakt?quote:
Gasquet ja, door Verdasco. Hij zegt ook; "Het kutste publiek ter wereld zijn die kutfransen."quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word hij nou voor hoerenjong uitgemaakt?
Wat een naarling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gasquet ja, door Verdasco. Hij zegt ook; "Het kutste publiek ter wereld zijn die kutfransen."
Dat is ook een kutvolk..quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gasquet ja, door Verdasco. Hij zegt ook; "Het kutste publiek ter wereld zijn die kutfransen."
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat hoort zo, dat is Haase in het net.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
Op Sport1 is nu een herhaling van Istomin-Haase. Die is kennelijk op baan 2 ofzo, want daar hangt een net voor de camera dat helemaal storend is. Wie verzint zoiets.
Dat is al jaren zo, slaat echt nergens op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
Op Sport1 is nu een herhaling van Istomin-Haase. Die is kennelijk op baan 2 ofzo, want daar hangt een net voor de camera dat helemaal storend is. Wie verzint zoiets.
Ik zag net iemand die een smash in het net sloeg maar wel het punt won.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat hoort zo, dat is Haase in het net.
Het is oprecht geen gezicht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, slaat echt nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
Norrage en detennismaster, speciaal voor jullie een tennisgrap die ik net heb bedacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Is toch logisch? Paire wordt - al dan niet terecht - genoemd als een van de grootste talenten van dit moment.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Rosario het volgende:
Wat ook grappig is; Paire staat 2-0 voor in de eerste set tegen toppertje Herbert en verliest de set met 2-6. En vrijwel iedereen in de XL-game heeft Paire gepickt.
Ja, dat is wel logisch dan ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is toch logisch? Paire wordt - al dan niet terecht - genoemd als een van de grootste talenten van dit moment.
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Rosario het volgende:
Paire zou echt levenslang geschorst moeten worden voor zijn houding op de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |