SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat is er mis met Bas Rutten trut?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
Manletonzin - als je zelf maar tevreden bent toch. Fuck de rest.
Als iets om 20:00 begint is het niet de bedoeling dat je er om 20:00 bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Drinky het volgende:
Gvd, kom er net achter dat een of ander feest waar ik vandaag heen moet al om 20:00 begint. Net even snel 5 eieren en 200gr kipfilet beleg in elkaar geflanst maar dat levert qua calorieen nog niks op
Daar gaan al mijn spieren
Ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Drinky het volgende:
Gvd, kom er net achter dat een of ander feest waar ik vandaag heen moet al om 20:00 begint. Net even snel 5 eieren en 200gr kipfilet beleg in elkaar geflanst maar dat levert qua calorieen nog niks op
Daar gaan al mijn spieren
Is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als iets om 20:00 begint is het niet de bedoeling dat je er om 20:00 bent.
Te laat komen is the new classy brah.
En een echte baas loopt dan uiteraard zo naar binnen (3:55):quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Als je op tijd bent ben je altijd maar met een paar mensen en dan raak je snel uitgepraat en verveeld.
Als je dan 30 minuten (bij wijze van) later komt sta je in the centre of attention, iedereen gaat dan kijken:wie komt er nou binnen? En dan is alle aandacht op jou gericht.
Ah, de PUA-studie begint haar vruchten af te werpen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Als je op tijd bent ben je altijd maar met een paar mensen en dan raak je snel uitgepraat en verveeld.
Als je dan 30 minuten (bij wijze van) later komt sta je in the centre of attention, iedereen gaat dan kijken:wie komt er nou binnen? En dan is alle aandacht op jou gericht.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, de PUA-studie begint haar vruchten af te werpen.
Die bleek ook een hartafwijking te hebben. Killed by AAS.quote:
Ray zal 'm wel opgegeten hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
Hij heeft zich niet meer laten zien sinds RayK's abo.
Dat vind ik dan wel weer grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?omg ik willllll gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!![]()
Ik sluit af met kankerherrie. 200bpm allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dikke henk en ik gaan draaien.. eerst komt henk met die laffe beats van vroeger en dan kom ik met die kleuterhouse en boerenhardstyle om het af te sluiten.
Neem zelf kipfilet en kwark mee.
DAT DIT KAN! Dan is het eigenlijk gewoon 1 lange beat toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik sluit af met kankerherrie. 200bpm alles
Je snapt er niks vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
DAT DIT KAN! Dan is het eigenlijk gewoon 1 lange beat toch?
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?ga je naar vice citySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?Miami art deco district?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
niet als ze over je heen kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Mijn verloofde is 1,78 en wil graag op hakken kunnen blijven lopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov's verloofde is er vandoor gegaan met een manlet.
Gymmeet Groningen, are you in?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef CarbonC het volgende:
@Klokov: even in de OP onder de UI's zetten dat als je je UI ook in de OP wilt je een topicmeet moet organiseren.
Vorige topic was een andere. Ik had geen zin om te zoeken dus ik heb Seto's suggesties gebruikt.quote:
ik kwam om 23:20 aan, feest was tot 3:00 en daarna afterparty op "geheime" locatie. Gratis wierie alles. Echt gaar trouwens hoe goedkoop eten is. Ik dach ik koop een mini pizza slice voor ¤1, is het gewoon een fucking mini pizza formaat euroshopper gekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 05:55 schreef Drinky het volgende:
Gasten waren trouwens een potje nerveus, leek wel alsof ze mijn creatinekuur konden snuiven.
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 05:59 schreef Drinky het volgende:
En ook nog mijn huisbaas helemaal aan de pep gespot.
Ja. Jij. Gr gr.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:12 schreef Cake-Man het volgende:
alles goed hier wel ok rustig man laterz
ga je nog traine vandaag
Yep, te laat. Ik raad je aan 24 uur in foetushouding in de hoek te gaan liggen huilen en daarna opnieuw proberen met wat betere voorbereiding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog maar 4 minuten om mijn post work-out shake te drinken, maar ben niet thuis. Is mijn training voor niets geweest als ik dat niet red?
Gast is 1.70 so what?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook al ben je rijk en succesvol. Once a manlet, always a manlet. Ziet er toch niet uit lol.
[ afbeelding ]
Iedereen hier is boven de 1m85quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:06 schreef Curlbrah het volgende:
Zitten er hier eigenlijk manlets dan?
Laatste natuurlijk. Chicks diggen lengte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
wat zou je liever zijn, een 9/10 1,55m lang of een 6/10 1,90 lang?
Laatste, met pua kan je nog heel eind komen dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
wat zou je liever zijn, een 9/10 1,55m lang of een 6/10 1,90 lang?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laatste, met pua kan je nog heel eind komen dan.
Die exotische meisjes van 1,55 willen natuurlijk een man die minstens net zo lang is haar als zij haar hakken aanheeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
Ik ga voor de eerste, regel dan wel nog kleinere mooie exotische dames met mijn 9/10 face, in plaats van lelijke vadsige te lange Nederlandse hoeren met mijn 6/10 face.
Ze hebben niks te willen want je importeert ze.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die exotische meisjes van 1,55 willen natuurlijk een man die minstens net zo lang is haar als zij haar hakken aanheeft.
Bedankt voor de tips. Ik voel de spieren nu gewoon verbrandenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, te laat. Ik raad je aan 24 uur in foetushouding in de hoek te gaan liggen huilen en daarna opnieuw proberen met wat betere voorbereiding.
Zorg er bv voor dat JB klaar staat met een shake wanneer je de laatste keer de barbell neerlegt zodat je 100% zeker weet dat je die shake op tijd binnen krijgt.
Of, leer trainen met een shake infuus. Dat is het beste natuurlijk.
Hoe lang ben jij? Want je hebt wel een lekker snoetje. #nohomoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus
a. Ik krimp 30 cm
of
b. Ik groei 5 cm en krijg er 4/10 face bij.
B.
Wat moet jij nou weer man kanonnequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef VMSDKR het volgende:
Probeer nog een keer Etha, gaat vanzelf een keer goed.
Je plaatje joh kwezel, werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer man kanonne
1,85 m-m-meterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Want je hebt wel een lekker snoetje. #nohomo
afbeelding
dan sterf je tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je plaatje joh kwezel, werkt voor geen meter.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dan sterf je tochopkankeren nou vms
nee geintje
quote:
gaat weer lekker he jonges vms pesten nou bekijk het er maar lekker mee daagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |