und warum?quote:
wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
Ik heb allemaal stickertjes met mijn eigen naam uitgeprint en op mijn mobiel geplakt
Jouw naam doet mij denken aan een zakje poederchocomelkquote:
Zelfde domme blik in de ogenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht even dat dit een baby hippo was
Skinny cavia'squote:
Ja kattenquote:
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja katten
Behalve Bonnie en fons misschien
Hahaha deze ewokquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Skinny cavia's
[..]
Ja katten
fons?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Skinny cavia's
[..]
Ja katten
Cachet zo heet een chocolade merk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw naam doet mij denken aan een zakje poederchocomelk
[..]
Zelfde domme blik in de ogen
WE GEVE GEEN NEUK HAHAAHAquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Germano het volgende:
Lekker dan, ligt diegene bij wie ik op gesprek zou gaan met longontsteking in bed.
Raarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
2NuZ ik kan mij ook nog herinneren dat jij niet aardig was tegen mij.
Ik ben een vrij meegaand persoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik jou hard moet aanpakken, maar dat geldt niet voor ze allemaal.
Geloof ik niet!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raarik ben aardig tegen iedereen haha lol
dat kanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
Als je het hok niet goed schoonmaakt en ze geen eten geeft krijg je datquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeCavia's stinken en ze piepen irritant de hele dag door
.
Fons.quote:
Nou en geef niet om meningen van mensen op internetquote:
Komen ze snel achter ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Germano het volgende:
Lekker dan, ligt diegene bij wie ik op gesprek zou gaan met longontsteking in bed.
Je bent makkelijk, jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een vrij meegaand persoon
da is omdat je lelijk bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
Neen, enkel Fons.quote:
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en geef niet om meningen van mensen op internet
Jaquote:
Ben je wel eens in Groningen geweest?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom je alleen maar lelijke vrouwen tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vind dieren in een hok sowieso al niks dus dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het hok niet goed schoonmaakt en ze geen eten geeft krijg je dat
Ik vind mensen die hun dieren naar buiten stampen sowieso ook niets dus dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dieren in een hok sowieso al niks dus dat zegt wel wat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Groningen geweest?
Nee, dit jaar kom ik er voor het eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een heikel punt in elk bedrijfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je direct zien hoe goed ze communiceren.
Ik wel.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun dieren naar buiten stampen sowieso ook niets dus dat zegt wel wat.
Nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dit jaar kom ik er voor het eerst.
quote:
Hahaquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun dieren naar buiten stampen sowieso ook niets dus dat zegt wel wat.
dieren mogen naar buiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fons is Fonsquote:
Haha, doe ik lekker nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dieren mogen naar buiten.
maar wel binnen een omheining
Nee, en nu zit ik met een tuin vol wippende konijnen en pratende bevers.quote:
Omdat ze gelijk heeftquote:
Gvdquote:
gewoon op straat gooien, veel praktischerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach schei toch uit jij dumpt je kat weer in het asiel dat is veel erger
Nou ik denk dat het erger was als ze bij mij bleef hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach schei toch uit jij dumpt je kat weer in het asiel dat is veel erger
Waarom zo'n prekend toontje naar mij toe?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het erger was als ze bij mij bleef hoor
En het is gewoon aso om je dieren naar buiten te trappen
Omdat jij een preek verdient jongemeidjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zo'n prekend toontje naar mij toe?
Afschieten in het wild enzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef Germano het volgende:
Katten zijn ook geen dieren, maar beesten. Die moet je ook behandelen als beesten.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jij een preek verdient jongemeidje
Heb je die kat vergiftigd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Allure_ het volgende:
heb ook nog een zwaar verwaarloosde en zieke kat in de aanbieding
vas?
Die van jezelf?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Allure_ het volgende:
vas?
die heeft jouw stash gevonden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Allure_ het volgende:
vas?
Gebeurd het meeste in Limburg hoorde ik laatst nog op het nieuws.quote:
Nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Met een katapult richting de Maas lanceren.
quote:
geen idee, maar ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebeurd het meeste in Limburg hoorde ik laatst nog op het nieuws.
Nee want alles wat ik zeg is toch prekerig enzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed gesprek, moeten we nog een keertje overdoen
Ok rustig maar, kus op je voorhoofdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee want alles wat ik zeg is toch prekerig enzokook maar lekker gaar in je eigen sopje hoor vas!!
figuurlijke sopje natuurlijk omdat hygiene hahaha
De SPR van .26 reed voor m'n neus wegquote:
hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De SPR van .26 reed voor m'n neus weg
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed gesprek, moeten we nog een keertje overdoen
Thanksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok rustig maar, kus op je voorhoofd
Jouw werk zekerquote:
Heb je morgen een gaatje vrij? Dan heb ik ook niets te doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
godsamme hele weekend vrij gevraagd en nou heb ik niks te doen
Wat gaan we doen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je morgen een gaatje vrij? Dan heb ik ook niets te doen.
Een gaatje.. Hahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je morgen een gaatje vrij? Dan heb ik ook niets te doen.
Joepen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik kan vanavond nog kneiterharde joepen regelen.
hommoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb net m'n kaartje voor thrillogy morgen verkocht om dat juist eens niet te gaan doen
minstensquote:
Pillen nodig hebben om een leuk feestje te hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb net m'n kaartje voor thrillogy morgen verkocht om dat juist eens niet te gaan doen
Dan gewoon rustig aan met een colaatje en nootjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
mehquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hommo
Dus gewoon aan de speed dit weekend?
Lever als een gatenkaas. Nu de rest naar de kanker helpen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pillen nodig hebben om een leuk feestje te hebben
Wat is er met die zuiplap ally gebeurd dan.
denk dat zuiplap ally morgen van stal gehaald wordtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pillen nodig hebben om een leuk feestje te hebben
Wat is er met die zuiplap ally gebeurd dan.
fucking mongol gaf me dit weekend een flesje g aan zonder er verder wat bij te zeggen, had water nodig dus bijna gewoon aan mn mond gezet, tot iemand zei, hey, is dat wel handig?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking mongol gaf me dit weekend een flesje g aan zonder er verder wat bij te zeggen, had water nodig dus bijna gewoon aan mn mond gezet, tot iemand zei, hey, is dat wel handig?
heel domquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking mongol gaf me dit weekend een flesje g aan zonder er verder wat bij te zeggen, had water nodig dus bijna gewoon aan mn mond gezet, tot iemand zei, hey, is dat wel handig?
PAS OP HE MET JE LEEDVERMAAK GODVERDOMMEquote:
G is nice. Op een after tenminste, niet voor het feest zelf ofzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
PAS OP HE MET JE LEEDVERMAAK GODVERDOMME
Heb nog nooit G gedaan btw, nouja 1 keer een kleine slok uit foute fles maar niet echt echt, wel benieuwd.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
G is nice. Op een after tenminste, niet voor het feest zelf ofzo.
Nee denk eerder dat je dan naar het ziekenhuis gebracht moet wordenquote:
Wel echt kansloos.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee denk eerder dat je dan naar het ziekenhuis gebracht moet wordenMaar bijvoorbeeld Jim neemt ook echt altijd G, en gaat áltijd out, en toch blijven doen
wow.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:57 schreef Allure_ het volgende:
ben weg doeiii xxx
fijn weekend ly grgr
ghb denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet niet wat G is... Behalve een meneer met de broek op half 7 uit de hood
Ja verbaas me er nog steeds overquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel echt kansloos.Niet de allersnuggerste.
Ik laat me wel even goed informeren.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja verbaas me er nog steeds over. 2,5 ml is goed
deed je dat maar eensquote:
Hou je vooral niet in hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb me heel erg ingehouden om hem niet gruwelijk hard in te koppen.
Noem het quitte.
dag luurtje bby mis je hvjwjnmkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:57 schreef Allure_ het volgende:
ben weg doeiii xxx
fijn weekend ly grgr
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maar dan zegmaar niet als jou, maar gewoon als iemand anders.
Ik zou die van ally overnemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even serieus though. Als ik ooit een kat zou kopen, dan zou het zo eentje worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is geen flacide reactie op mogelijk dus ik zal niet met een simpel doch hilarisch gifje reageren.quote:
Dit stelt mij teleur en ik ga nu even in een hoekje kruipen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier is geen flacide reactie op mogelijk dus ik zal niet met een simpel doch hilarisch gifje reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je echt niet maken man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:16 schreef Dven het volgende:
kwartiertje betaald fokken en dan weekend
Stuur een klacht naar de directie danquote:
sorry.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur een klacht naar de directie dan
HAHAHA GEEN PROBLEEM IK BEN DE DIRECTIE!!!!!!!121!quote:
inb4 " oh wow wist niet dat wd die een had "quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even serieus though. Als ik ooit een kat zou kopen, dan zou het zo eentje worden:
[ afbeelding ]
Wie is wd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " oh wow wist niet dat wd die een had "
Ik kan dan niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan gewoon rustig aan met een colaatje en nootjes.
Klinkt totaaaaal niet oprecht ditquote:
Ze hield van mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef Beebiel het volgende:
[..]
wolvendagen, jij hebt haar weggejaagd
Hater op wat, jou of apple?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
HATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
bemoei je er niet tegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof er ook lege speculaas bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Check out mah stonkin big cock, bitches.Kkr geila manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check out mah stonkin big cock, bitches.hoeft niet jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Check out mah stonkin big cock, bitches.vrouwenfiguur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar de jellinek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef sausagin het volgende:
Pff , arme student zijn suckt. Bier over mijn laptop gemorst waardoor toetsenbord kapot is en mijn fiets ook nog eens kapot gereden. Dat wordt morgen weer voor niks werken , want mijn kosten van deze dronkenmans lompigheid zijn hoger dan wat ik ga verdienen.
modus plsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof er ook lege speculaas bestaat.
Check out mah stonkin big cock, bitches.hoe kom je aan mijn foto lievelulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 26-10-2013 00:16:24 ]If not now, then when.
Hihi, Vas zit ook op Tinder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dus het kan dat ik jou ook tegengekomen ben op tinder?
ja hier gebeurt ook niks meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, niet dat het nodig is maar wel leuk voorr de verveling
langzaam maar zeker naar de zonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar gaat dat heen met deze wereld
Lijkt me best grappig, al een conversatie gehad met een Dima-type?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, niet dat het nodig is maar wel leuk voorr de verveling
Neuh, wel droge openingszinnen over mn katquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig, al een conversatie gehad met een Dima-type?
maar goed ook, anders heb je lekkagequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh, wel droge openingszinnen over mn kat![]()
Euhhhhhquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar goed ook, anders heb je lekkage
nou kom maar op....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh, wel droge openingszinnen over mn kat![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dus het kan dat ik jou ook tegengekomen ben op tinder?
Amsterdamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
Dinsdag ben ik in A'dam. Zal even tinderen
Hahaha ohja, aightquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja iscool kan alleen niet over truffels vertellen want mn ouders zitten woonkamer.
Bij Survival kan je lijp cashen ouwe, 20k als je wave 10 haalt, 18k als je wave 9 haalt enz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:19 schreef Nestalgie het volgende:
Kom later, heb uurtje geleden gespeeld maar teveel is niet fa2
Leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
Dinsdag ben ik in A'dam. Zal even tinderen
Ja man klopt. Welke rank ben je nu?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij Survival kan je lijp cashen ouwe, 20k als je wave 10 haalt, 18k als je wave 9 haalt enz..
Wodiii leip cashen ouwequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij Survival kan je lijp cashen ouwe, 20k als je wave 10 haalt, 18k als je wave 9 haalt enz..
Duurt veel te lang. Racen is het beste. Twee uurtjes racen 300k op de bank. u madquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
23quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja man klopt. Welke rank ben je nu?
'Wodi', typ je dat zo ja? Nooit gewetenquote:
2,15 miljard per persoon offline what u trippin on cuzquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Duurt veel te lang. Racen is het beste. Twee uurtjes racen 300k op de bank. u mad
Zelfde trant als "wajoo leip cashen ouwe"quote:
Is er een andere manier om het te schrijven dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
'Wodi', typ je dat zo ja? Nooit geweten.
heb je toch helemaal niks aan in onlinequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
23.
[..]
'Wodi', typ je dat zo ja? Nooit geweten.
[..]
2,15 miljard per persoon offline what u trippin on cuz
Dunno, ik typ nooit Antilliaansquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Is er een andere manier om het te schrijven dan?
Maar wel offlinequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je toch helemaal niks aan in online
Die zag ik een jaar geleden ook al liggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
p.s. ze hebben die triple chocolate koekjes nu ook bij de mac, wtf.
Oh wist niet dat het Anti was swaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno, ik typ nooit Antilliaans.
Maar jij komt daar frequenterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zag ik een jaar geleden ook al liggen
1, 2 keer per jaar ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar jij komt daar frequenter.
[ afbeelding ]
Ben jij dit?
Veel auto races, en ik race alleen met fokkers. Maar gezien het feit dat jullie Xbox-topicje dood is (doordat alleen autisten een xbox kopen), is het wat kutter omdat random mensen veel beuken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno, ik typ nooit Antilliaans.
[..]
Maar wel offline. Welke race dan? Dat ronde circuitje? 2 Uur dat doen is toch kk saai.
dat zijn volgens mij anderequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zag ik een jaar geleden ook al liggen
Neequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je gatentruifoto als eerste pic?
Ik ook, sowieso alleen met bonnetjes zoals een echte spijker betaamtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1, 2 keer per jaar ofzo![]()
Wil je dat ik dat ben? :$
"Ik race alleen met FOK!kers" (op de PS3. red.)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel auto races, en ik race alleen met fokkers. Maar gezien het feit dat jullie Xbox-topicje dood is (doordat alleen autisten een xbox kopen), is het wat kutter omdat random mensen veel beuken.
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso alleen met bonnetjes zoals een echte spijker betaamt.
Ja =$.
[..]
"Ik race alleen met FOK!kers" (op de PS3. red.)
"Alleen autisten kopen een Xbox"
Wat klopt hier niet?
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten onlinequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te praten
Durf te dromenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten online.
Durfen.
haha geef maar gewoon toe lafaardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten online.
Durfen.
hiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Frontale foto van je ongeschoren poes?
#mlkquote:
Wed jij ook bij jobs eik?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
haha geef maar gewoon toe lafaard
#tmt style ik wed altijd 100k op mezelf omdat ik altijd 1ste wordquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#mlk
[..]
Wed jij ook bij jobs eik?
#tmt maakt 30 mil met een half uurtje boxen, jij 300k met 2 uur rijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
#tmt style ik wed altijd 100k op mezelf omdat ik altijd 1ste word
hij wordt moe en ik zit chill met dikke joint op bank spelen wie is hier nou de sukkel lolquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#tmt maakt 30 mil met een half uurtje boxen, jij 300k met 2 uur rijden.
terugvind quotequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja echt, ipv z'n gamertag meteen te noemen. RuffRyder NL is de mijne.
komische timing van deze post.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te praten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Straaljagertories met Nestalgie, CB en Sala.
Had het al gevonden ja, kanker wat laf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:08 schreef Nestalgie het volgende:
10 things worse than eating a dead mans heart
Dit is echt afschuwelijk. Als ik zulke dingen zie dan moet ik altijd denken aan die arme moeder; die het slachtoffer gebaard, verzorgd en opgegroeid heeft. Arme mensen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:11 schreef Nestalgie het volgende:
http://racanarchy.com/201(...)g-a-dead-mans-heart/
Hier heb ik het over.
Shit Drake would say.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is echt afschuwelijk. Als ik zulke dingen zie dan moet ik altijd denken aan die arme moeder; die het slachtoffer gebaard, verzorgd en opgegroeid heeft. Arme mensen.
Wanneer komt die eindelijk uit? Zag er een half jaar geleden ook al een trailer oid van.quote:
pics van haarquote:
neequote:
tis je ex maar je hebt r niet geneukt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
needikke tieten en billen maar geen love. Opzich kan ik haar prikken maar ken haar al lang en mijn ouders kennen haar ouders. Dus doe ik dr niet aan. Misschien als ik echt krassie ben.
Opgedaan bij de lokale SGP rally.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tis je ex maar je hebt r niet geneukt?
14 november.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer komt die eindelijk uit? Zag er een half jaar geleden ook al een trailer oid van.
Nee, heb heel ff met dr gehad maar ik voelde het gewoon niet dus dacht skot het. Wou dr ook niet alleen prikken en weggooien omdat verleden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tis je ex maar je hebt r niet geneukt?
Vrouwen daten die vreemdgaan, geen broedplek voor een gezonde relatie dunkt men.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:08 schreef Nestalgie het volgende:
Maar er is zo'n andere kip waar ik mee gezoend heb op een feest maar ze heeft een boy. Maar haar wil ik dan weer wel. Alleen praatte paar dagen met dr, gister ook en opeens reageerde ze niet meer. Wat zal ik doen paar weekjes wachten of appen?
Wachten lijkt me verstandiger anders lijk ik ookzo desperate
3 dagen-regel vriend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:08 schreef Nestalgie het volgende:
Maar er is zo'n andere kip waar ik mee gezoend heb op een feest maar ze heeft een boy. Maar haar wil ik dan weer wel. Alleen praatte paar dagen met dr, gister ook en opeens reageerde ze niet meer. Wat zal ik doen paar weekjes wachten of appen?
Wachten lijkt me verstandiger anders lijk ik ookzo desperate
Dus over 3 dagen pas weer appen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Sneller komt desperate over. Langer duurt te lang.
Nou ja, als ze checkt wanneer je voor het laatst online bent geweest kan het je ook nakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dus over 3 dagen pas weer appen?
Ja maar zij zegt ook niks want ze heeft al een boy. Daarom dacht ik over tijdje appen dan kijken.hoe.het met der boy gaat en weer proberen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou ja, als ze checkt wanneer je voor het laatst online bent geweest kan het je ook nakken.
Doe gewoon waar jij jezelf goed bij voelt.
Nog een keer proberen te zoenen over een tijdje. Als ze weer hapt vragen waarom ze niks met jou probeert.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja maar zij zegt ook niks want ze heeft al een boy. Daarom dacht ik over tijdje appen dan kijken.hoe.het met der boy gaat en weer proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |