Stuur een klacht naar de directie danquote:
sorry.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur een klacht naar de directie dan
HAHAHA GEEN PROBLEEM IK BEN DE DIRECTIE!!!!!!!121!quote:
inb4 " oh wow wist niet dat wd die een had "quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even serieus though. Als ik ooit een kat zou kopen, dan zou het zo eentje worden:
[ afbeelding ]
Wie is wd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " oh wow wist niet dat wd die een had "
Ik kan dan niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan gewoon rustig aan met een colaatje en nootjes.
Klinkt totaaaaal niet oprecht ditquote:
Ze hield van mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef Beebiel het volgende:
[..]
wolvendagen, jij hebt haar weggejaagd
Hater op wat, jou of apple?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
HATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
bemoei je er niet tegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof er ook lege speculaas bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Check out mah stonkin big cock, bitches.Kkr geila manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check out mah stonkin big cock, bitches.hoeft niet jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Check out mah stonkin big cock, bitches.vrouwenfiguur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar de jellinek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef sausagin het volgende:
Pff , arme student zijn suckt. Bier over mijn laptop gemorst waardoor toetsenbord kapot is en mijn fiets ook nog eens kapot gereden. Dat wordt morgen weer voor niks werken , want mijn kosten van deze dronkenmans lompigheid zijn hoger dan wat ik ga verdienen.
modus plsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof er ook lege speculaas bestaat.
Check out mah stonkin big cock, bitches.hoe kom je aan mijn foto lievelulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 26-10-2013 00:16:24 ]If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, Vas zit ook op Tinder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dus het kan dat ik jou ook tegengekomen ben op tinder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |