deed je dat maar eensquote:
Hou je vooral niet in hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb me heel erg ingehouden om hem niet gruwelijk hard in te koppen.
Noem het quitte.
dag luurtje bby mis je hvjwjnmkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:57 schreef Allure_ het volgende:
ben weg doeiii xxx
fijn weekend ly grgr
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maar dan zegmaar niet als jou, maar gewoon als iemand anders.
Ik zou die van ally overnemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even serieus though. Als ik ooit een kat zou kopen, dan zou het zo eentje worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is geen flacide reactie op mogelijk dus ik zal niet met een simpel doch hilarisch gifje reageren.quote:
Dit stelt mij teleur en ik ga nu even in een hoekje kruipen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier is geen flacide reactie op mogelijk dus ik zal niet met een simpel doch hilarisch gifje reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je echt niet maken man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:16 schreef Dven het volgende:
kwartiertje betaald fokken en dan weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |