Nou en geef niet om meningen van mensen op internetquote:
Komen ze snel achter ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Germano het volgende:
Lekker dan, ligt diegene bij wie ik op gesprek zou gaan met longontsteking in bed.
Je bent makkelijk, jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een vrij meegaand persoon
da is omdat je lelijk bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
2NuZ ik kan mij ook nog herinneren dat jij niet aardig was tegen mij.
Neen, enkel Fons.quote:
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en geef niet om meningen van mensen op internet
Jaquote:
Ben je wel eens in Groningen geweest?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom je alleen maar lelijke vrouwen tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vind dieren in een hok sowieso al niks dus dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het hok niet goed schoonmaakt en ze geen eten geeft krijg je dat
Ik vind mensen die hun dieren naar buiten stampen sowieso ook niets dus dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dieren in een hok sowieso al niks dus dat zegt wel wat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Groningen geweest?
Nee, dit jaar kom ik er voor het eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een heikel punt in elk bedrijfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je direct zien hoe goed ze communiceren.
Ik wel.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun dieren naar buiten stampen sowieso ook niets dus dat zegt wel wat.
Nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dit jaar kom ik er voor het eerst.
quote:
Hahaquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun dieren naar buiten stampen sowieso ook niets dus dat zegt wel wat.
dieren mogen naar buiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fons is Fonsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |