Neequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je gatentruifoto als eerste pic?
Ik ook, sowieso alleen met bonnetjes zoals een echte spijker betaamtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1, 2 keer per jaar ofzo![]()
Wil je dat ik dat ben? :$
"Ik race alleen met FOK!kers" (op de PS3. red.)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel auto races, en ik race alleen met fokkers. Maar gezien het feit dat jullie Xbox-topicje dood is (doordat alleen autisten een xbox kopen), is het wat kutter omdat random mensen veel beuken.
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso alleen met bonnetjes zoals een echte spijker betaamt.
Ja =$.
[..]
"Ik race alleen met FOK!kers" (op de PS3. red.)
"Alleen autisten kopen een Xbox"
Wat klopt hier niet?
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten onlinequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te praten
Durf te dromenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten online.
Durfen.
haha geef maar gewoon toe lafaardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten online.
Durfen.
hiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Frontale foto van je ongeschoren poes?
#mlkquote:
Wed jij ook bij jobs eik?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
haha geef maar gewoon toe lafaard
#tmt style ik wed altijd 100k op mezelf omdat ik altijd 1ste wordquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#mlk
[..]
Wed jij ook bij jobs eik?
#tmt maakt 30 mil met een half uurtje boxen, jij 300k met 2 uur rijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
#tmt style ik wed altijd 100k op mezelf omdat ik altijd 1ste word
hij wordt moe en ik zit chill met dikke joint op bank spelen wie is hier nou de sukkel lolquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#tmt maakt 30 mil met een half uurtje boxen, jij 300k met 2 uur rijden.
terugvind quotequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja echt, ipv z'n gamertag meteen te noemen. RuffRyder NL is de mijne.
komische timing van deze post.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te praten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Straaljagertories met Nestalgie, CB en Sala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |