heb je toch helemaal niks aan in onlinequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
23.
[..]
'Wodi', typ je dat zo ja? Nooit geweten.
[..]
2,15 miljard per persoon offline what u trippin on cuz
Dunno, ik typ nooit Antilliaansquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Is er een andere manier om het te schrijven dan?
Maar wel offlinequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je toch helemaal niks aan in online
Die zag ik een jaar geleden ook al liggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
p.s. ze hebben die triple chocolate koekjes nu ook bij de mac, wtf.
Oh wist niet dat het Anti was swaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno, ik typ nooit Antilliaans.
Maar jij komt daar frequenterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zag ik een jaar geleden ook al liggen
1, 2 keer per jaar ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar jij komt daar frequenter.
[ afbeelding ]
Ben jij dit?
Veel auto races, en ik race alleen met fokkers. Maar gezien het feit dat jullie Xbox-topicje dood is (doordat alleen autisten een xbox kopen), is het wat kutter omdat random mensen veel beuken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno, ik typ nooit Antilliaans.
[..]
Maar wel offline. Welke race dan? Dat ronde circuitje? 2 Uur dat doen is toch kk saai.
dat zijn volgens mij anderequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zag ik een jaar geleden ook al liggen
Neequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je gatentruifoto als eerste pic?
Ik ook, sowieso alleen met bonnetjes zoals een echte spijker betaamtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1, 2 keer per jaar ofzo![]()
Wil je dat ik dat ben? :$
"Ik race alleen met FOK!kers" (op de PS3. red.)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel auto races, en ik race alleen met fokkers. Maar gezien het feit dat jullie Xbox-topicje dood is (doordat alleen autisten een xbox kopen), is het wat kutter omdat random mensen veel beuken.
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso alleen met bonnetjes zoals een echte spijker betaamt.
Ja =$.
[..]
"Ik race alleen met FOK!kers" (op de PS3. red.)
"Alleen autisten kopen een Xbox"
Wat klopt hier niet?
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten onlinequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
is echt lache hoor met headset en alles beetje ouwehoere en race i.t.t xbox nerdjes die niet met elkaar durfen te praten
Durf te dromenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten online.
Durfen.
haha geef maar gewoon toe lafaardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan kan toch ook op de Xbox nerd, trots zijn dat je met FOK!kers durft te praten online.
Durfen.
hiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Frontale foto van je ongeschoren poes?
#mlkquote:
Wed jij ook bij jobs eik?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
haha geef maar gewoon toe lafaard
#tmt style ik wed altijd 100k op mezelf omdat ik altijd 1ste wordquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#mlk
[..]
Wed jij ook bij jobs eik?
#tmt maakt 30 mil met een half uurtje boxen, jij 300k met 2 uur rijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
#tmt style ik wed altijd 100k op mezelf omdat ik altijd 1ste word
hij wordt moe en ik zit chill met dikke joint op bank spelen wie is hier nou de sukkel lolquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#tmt maakt 30 mil met een half uurtje boxen, jij 300k met 2 uur rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |