quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEULEMAAL NIE IS MAAR INTERNET MENSEN DOET ME NIETS.
Vooral voor de winegums in z'n haar en er zal vast nog wel een voordeel aan zitten.quote:
Wanne klets gij zeikzak, godnondeju!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
moede gij aan nen paard overlaten, grotere hoofd.
[..]
Nog nietje hecht wel waarde aan mijn mening
[..]
Zou overwegen, je hebt wel lang haar.. is pro
Ik zeg dat weleens ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind btw (heel wat anders hoor haha) als iemand zegt 'niet te nassen' echt tokkie klinken
Garnering is de "aankleding" van een gerecht. Hiervoor kunnen allerlei voedingsmiddelen gebruikt worden.quote:
Ik moet jou opeten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Garnering is de "aankleding" van een gerecht. Hiervoor kunnen allerlei voedingsmiddelen gebruikt worden.
Garnering is mogelijk met sauzen, met — eventueel kunstig gesneden — groenten en fruit, maar ook met nootjes, chocolade enz.
Naast het visuele aspect is het natuurlijk ook de bedoeling dat de garnering iets van smaak toevoegt aan het gerecht.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij deze weet je hoe nutz over je denkt
"die shit is kapot goed te nassen" doet me altijd een beetje huilen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind btw (heel wat anders hoor haha) als iemand zegt 'niet te nassen' echt tokkie klinken
Walgelijkquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEULEMAAL NIE IS MAAR INTERNET MENSEN DOET ME NIETS.
Afgelikte boterham?quote:
Oke, oat moarn he gekke friezinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk
Maar jij hebt oko deze instelling, dus geeft niet:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, oat moarn he gekke friezin
ben je nou boos :Squote:
Nee, interesseert mij allemaal nietquote:
Pluk een roosquote:
Duw hem in je doos?quote:
Ongehoord.quote: