Zijn bikkelharde 30cmquote:
Daardoor dacht ik dat ik een kans had.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Daarbij heb ik het vaak genoeg over cheesecake thee en dan hoor ik je niet
hmm, nagellak snuiven. nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker op gekals je mans genoeg bent kan je zelfs zeggen dat je nagellak naar zuurstok vind ruiken. Daarbij heb ik het vaak genoeg over cheesecake thee en dan hoor ik je niet
Vind het serieus een lief paardje
duurt te lang.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nagellak snuiven. nooit geprobeerd
Ik verslikte me in een chocoladepepernootquote:
je moet ze ook niet zonder kauwen doorslikkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslikte me in een chocoladepepernoot
Sinds wanneer bestaat er cheesecakethee?????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker op gekals je mans genoeg bent kan je zelfs zeggen dat je nagellak naar zuurstok vind ruiken. Daarbij heb ik het vaak genoeg over cheesecake thee en dan hoor ik je niet
Vind het serieus een lief paardje
Mannen hebben geen kansquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn bikkelharde 30cm
[..]
Daardoor dacht ik dat ik een kans had.
plsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat er cheesecakethee?????
Ik zou me voor jou zelfs wassen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hebben geen kansval niet op mannen, vind mannen vies
die moet ik nog steeds halen btw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsik heb het al tijden over strawberrycheesecakethee... fucking lekker.
Ik snoof ze op via mijn neusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet ze ook niet zonder kauwen doorslikken
Ja ehhh ik dacht bosbessenmuffins ... das andere koekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsik heb het al tijden over strawberrycheesecakethee... fucking lekker.
Ik vind dit geloofwaardigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou me voor jou zelfs wassen.Uniek aanbod, enkel voor jou geldig.
Als je ook maar gewoon koffie hebt als ik langskom.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snoof ze op via mijn neus
Voor jou zou ik me garneren.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je ook maar gewoon koffie hebt als ik langskom.
Ik dump je in de rivier en neem je identiteit over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor jou zou ik me garneren.
[..]als ik geen koffie zou hebben zou je me in een tas achter je aan moeten slepen want dan doe ik helemaal niets meer.
Valt weinig mee te winnen voor je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik dump je in de rivier en neem je identiteit over.
moede gij aan nen paard overlaten, grotere hoofd.quote:
Nog nietquote:
Zou overwegen, je hebt wel lang haar.. is proquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou me voor jou zelfs wassen.Uniek aanbod, enkel voor jou geldig.
waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik dump je in de rivier en neem je identiteit over.
HEULEMAAL NIE IS MAAR INTERNET MENSEN DOET ME NIETS.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nietje hecht wel waarde aan mijn mening
/dwc?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEULEMAAL NIE IS MAAR INTERNET MENSEN DOET ME NIETS.
Wat houdt dat ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor jou zou ik me garneren.
[..]als ik geen koffie zou hebben zou je me in een tas achter je aan moeten slepen want dan doe ik helemaal niets meer.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vooral voor de winegums in z'n haar en er zal vast nog wel een voordeel aan zitten.quote:
Wanne klets gij zeikzak, godnondeju!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
moede gij aan nen paard overlaten, grotere hoofd.
[..]
Nog nietje hecht wel waarde aan mijn mening
[..]
Zou overwegen, je hebt wel lang haar.. is pro
Ik zeg dat weleens ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind btw (heel wat anders hoor haha) als iemand zegt 'niet te nassen' echt tokkie klinken
Garnering is de "aankleding" van een gerecht. Hiervoor kunnen allerlei voedingsmiddelen gebruikt worden.quote:
Ik moet jou opeten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Garnering is de "aankleding" van een gerecht. Hiervoor kunnen allerlei voedingsmiddelen gebruikt worden.
Garnering is mogelijk met sauzen, met — eventueel kunstig gesneden — groenten en fruit, maar ook met nootjes, chocolade enz.
Naast het visuele aspect is het natuurlijk ook de bedoeling dat de garnering iets van smaak toevoegt aan het gerecht.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij deze weet je hoe nutz over je denkt
"die shit is kapot goed te nassen" doet me altijd een beetje huilen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind btw (heel wat anders hoor haha) als iemand zegt 'niet te nassen' echt tokkie klinken
Walgelijkquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afgelikte boterham?quote:
Oke, oat moarn he gekke friezinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk
Maar jij hebt oko deze instelling, dus geeft niet:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, oat moarn he gekke friezin
ben je nou boos :Squote:
Nee, interesseert mij allemaal nietquote:
Pluk een roosquote:
Duw hem in je doos?quote:
Ongehoord.quote: