Nohhh zondequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kopje bosbessenmuffinthee in je gezicht
Ja eigenlijk wel..quote:
je moet ook werken, niet youtube filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..
Ik heb youtube gesloopt op de pc
Oke werkpaardquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook werken, niet youtube filmpjes kijken
quote:
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..
Ik heb youtube gesloopt op de pc
Een falabellaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik zag laatst zo'n inieminie "te klein om een shetlander te zijn" paard waar jij het laatst over had.
ik moest aan jou denken
"het is altijd al mijn ultieme droom geweest om voetveeg te worden bij een jong en dynamisch bedrijf. ik zou daarom graag bij jullie stagelopen"quote:
ow jammerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cy is hier niet op dit moment
[..]
Verschil moet er wezen he, met je spareribs
Voor al jullie klussen ben ik beschikbaar.. zoals koffie halen en papier versnipperen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"het is altijd al mijn ultieme droom geweest om voetveeg te worden bij een jong en dynamisch bedrijf. ik zou daarom graag bij jullie stagelopen"
Doe mij die linker maarquote:
quote:
quote:
Volbloed volkswagensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
geen trailer nodig achter die budget volkswagen van je
watquote:
Z'n wat?quote:
Flikker op gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |