Had ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel jaren over gedaan voordat ik mosselen probeerde, gewoon omdat ze er walgelijk uitzien
(maar eigenlijk wel lekker zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Germano het volgende:
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.Ik wou eigenlijk zeggen: Interesseert me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit. Dagboekpostquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk zeggen: Interesseert me niet.
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.OOHHH SO SPANNEND WAJOW IK SAL FOOR JE DUIME SKATJE :SSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe maar normaal, jij bent vanaf 2015 verboden.
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.Hoeveel stages ga jij nog doorzitten? Zat jij een jaar geleden niet ook al op stage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werkt dit?
graag verwijderen
Dit is de laatste als het goed isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoeveel stages ga jij nog doorzitten? Zat jij een jaar geleden niet ook al op stage?Hoe werkt dit?
lezen is niet je sterkste kant zeker?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoeveel stages ga jij nog doorzitten? Zat jij een jaar geleden niet ook al op stage?Hoe werkt dit?
Kusjekroelquote:
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.Gewoon enthousiast doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, dat is voedsel voor de allerarmstenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar een gefrituurde sprinkhaan gaat er wel in?
cy is hier niet op dit momentquote:
Verschil moet er wezen he, met je spareribsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is voedsel voor de allerarmsten
Met alles toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik het moet aanpakken.
Das voor de elitequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cy is hier niet op dit moment
[..]
Verschil moet er wezen he, met je spareribs
eliliputeritequote:
Kopje bosbessenmuffinthee in je gezichtquote:
Nohhh zondequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kopje bosbessenmuffinthee in je gezicht
Ja eigenlijk wel..quote:
je moet ook werken, niet youtube filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..
Ik heb youtube gesloopt op de pc
Oke werkpaardquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook werken, niet youtube filmpjes kijken
quote:
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..
Ik heb youtube gesloopt op de pc
Een falabellaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik zag laatst zo'n inieminie "te klein om een shetlander te zijn" paard waar jij het laatst over had.
ik moest aan jou denken
"het is altijd al mijn ultieme droom geweest om voetveeg te worden bij een jong en dynamisch bedrijf. ik zou daarom graag bij jullie stagelopen"quote:
ow jammerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cy is hier niet op dit moment
[..]
Verschil moet er wezen he, met je spareribs
Voor al jullie klussen ben ik beschikbaar.. zoals koffie halen en papier versnipperen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"het is altijd al mijn ultieme droom geweest om voetveeg te worden bij een jong en dynamisch bedrijf. ik zou daarom graag bij jullie stagelopen"
Doe mij die linker maarquote:
quote:
quote:
Volbloed volkswagensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
geen trailer nodig achter die budget volkswagen van je
watquote:
Z'n wat?quote:
Flikker op gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |