2x de helft 4ebequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag geen lage rugspieroefeningen doen van de fysio, omdat ik anders doormidden breek
Ik geloof dat ik een beetje rare fysio heb
Die ken ik ook idd. Zulke kooien hebje ook voor je rug of nekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een interessant concept.
Ik ken wel kooien om iemands bakkes heen
Hebben je ouders nooit gezegd dat je niet met krome rug moet zitten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Is vooral gewoon verkeerde houding.
luisterde jij altijd naar je ouders toen je nog jong was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ken ik ook idd. Zulke kooien hebje ook voor je rug of nek
[..]
Hebben je ouders nooit gezegd dat je niet met krome rug moet zitten?
Zelfgemaaktquote:
quote:
Hm.. misschien heb ik beiden dan wel nodigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ookquote:
was het niet de SFW layout van Bokt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al zat degene die naast me zat wel in een hoek van 90 graden op excelsheetjes te koekeloeren
speculaas gevuld met kibbeling?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ook
En kibbeling
Tegelijkertijd
Het was een man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het niet de SFW layout van Bokt?
Lijkt me een delicatessequote:
Chiliconcarnequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er iets wat jou niet lekker lijkt?
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
luisterde jij altijd naar je ouders toen je nog jong was?
Gambastylo is idd niet zoals het hoortquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. misschien heb ik beiden dan wel nodig
Al zat degene die naast me zat wel in een hoek van 90 graden op excelsheetjes te koekeloeren
Lawl.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gambastylo is idd niet zoals het hoort
quote:
Ene oor in andere oor uitquote:
Auquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lawl.
Dit was meer een gebroken gamba
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ene oor in andere oor uit
[..]
Au
Die heb ik gisteren nog gegeten
Gamba's vies vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Bah
Mini-aliens etenquote:
quote:
quote:
quote:
Zitten doe ik goed, maar liep altijd op mijn tenen en met rechte rug lopen lukt alleen op hakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hebben je ouders nooit gezegd dat je niet met krome rug moet zitten?
Ik een schopioen.quote:
Ik vind alles wat op insecten en aliens lijkt uit de zee vies..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Had btw niet verwacht dat je dat niet luste, 4ebezwak hoor.
Maar een gefrituurde sprinkhaan gaat er wel in?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind alles wat op insecten en aliens lijkt uit de zee vies..
schijnt op zich nog best lekker te zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar een gefrituurde sprinkhaan gaat er wel in?
zou ik wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar een gefrituurde sprinkhaan gaat er wel in?
Ik heb overigens hetzelfde als 4ebe. Maar dat komt ook door een schaaldieren allergie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Het gaat er even hier in om dat een sprinkhaan ook een insect is maar niet uit de zeezou ik minder snel eten dan garnaal.
ik heb er wel jaren over gedaan voordat ik mosselen probeerde, gewoon omdat ze er walgelijk uitzienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb overigens hetzelfde als 4ebe. Maar dat komt ook door een schaaldieren allergie.
Landinsecten zijn meer appealing voor mij.
?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb overigens hetzelfde als 4ebe. Maar dat komt ook door een schaaldieren allergie.
Landinsecten zijn meer appealing voor mij.
snap ik, damn dat uiterlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel jaren over gedaan voordat ik mosselen probeerde, gewoon omdat ze er walgelijk uitzien
(maar eigenlijk wel lekker zijn)
heuheuheuquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Maar je eet de schaal toch niet op :s
Mensen die oesters eten snap ik ook niet, vind dat er ook zo goor uitzienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel jaren over gedaan voordat ik mosselen probeerde, gewoon omdat ze er walgelijk uitzien
(maar eigenlijk wel lekker zijn)
ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die oesters eten snap ik ook niet, vind dat er ook zo goor uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |