Nee, dit is mijn enige account.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent hier toch al vaker geweest? Alleen dan onder een andere naam.
Idd. Vind jou ook gewoon lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef Gridlok het volgende:
Dingen mooi/lekker vinden omdat ze duur zijn.
voor al het andere MasterCardquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw waarde is niet in geld uit te drukken.
Wow, so special, als wij eens een relatie beginnen, fuck cholera.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw waarde is niet in geld uit te drukken.
:s so arty oh my gawd she is so radical omg her own fashion indiependunt wommen ommmggg. #gagafan #idoartschool #yoloquote:
Ik zie geen zeis?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeis een eend met een vosje aan, sterke statement wel
Is dit nu iets uit jouw leven of ben je de libelle aan het quoten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
'Acht jaar geleden heb ik er bewust voor gekozen een kind te krijgen van een knappere man.'
Ik blijf t leuk vinden, achter gesloten deurenslecht eigenlijk
lees je nou gewoon niet goed, of ben je zo dom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dit nu iets uit jouw leven of ben je de libelle aan het quoten?
Gesloten deuren is wel mooi want dan besef je dat het eigenlijk waar is en hoe dom mensen soms kunnen zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
'Acht jaar geleden heb ik er bewust voor gekozen een kind te krijgen van een knappere man.'
Haha, nice one.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan heb ik dus net naarder zitten kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
Mijn vriendinnetje zat vandaag in Achter gesloten deuren!
Verdien je dan goed als je daar een rol speelt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
Mijn vriendinnetje zat vandaag in Achter gesloten deuren!
Ze heeft het me een paar maanden geleden tijdens de opnames wel gezegd, maar ik weet het niet meer. Geloof dat ze er wel een lekker bedrag mee verdiende voor zo'n dag, ja. En ze doet modellenwerk, dus haar inkomen is niet afhankelijk van 'achter gesloten deuren', dit was gewoon één opdracht, zeg maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Verdien je dan goed als je daar een rol speelt?
Volgens mij moet je dan meerdere rollen spelen om aardig rond te komen tenzij je voor een serie steeds een rol speelt
Modellen werk lijkt me leuk maar het is ontzettend zwaar een vriendin van me doet het ook maar zij is ermee gestopt omdat ze gewoon teveel potentiële opdrachten kreeg en ook ivm haar studie ging het niet..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze heeft het me een paar maanden geleden tijdens de opnames wel gezegd, maar ik weet het niet meer. Geloof dat ze er wel een lekker bedrag mee verdiende voor zo'n dag, ja. En ze doet modellenwerk, dus haar inkomen is niet afhankelijk van 'achter gesloten deuren', dit was gewoon één opdracht, zeg maar.
Ja.. I knowquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Modellen werk lijkt me leuk maar het is ontzettend zwaar een vriendin van me doet het ook maar zij is ermee gestopt omdat ze gewoon teveel potentiële opdrachten kreeg en ook ivm haar studie ging het niet..
Als je echt succesvol bent met modellenwerk verdien je echt lekker
Valt mee, juist minder concurrentie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:05 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als jongens zijnde heb je echt heel weinig kans om model te worden jammer genoeg
Tja wat heb je dan behalve de lengte dan nodig als model?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Valt mee, juist minder concurrentie.
Ben je serieus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:11 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Tja wat heb je dan behalve de lengte dan nodig als model?
Ik heb wel gehoord over ''open calls'' waar je zeg maar langs gaat en je direct te horen krijgt of überhaupt modellen werk iets voor je is miss ooit langs gaan :b
Denk het niet maar is wel leuk om 1x te doen maar als je echt geld wilt verdienen ben je denk ik 1-2 jaar verder dus liever nietquote:
Ja heel ironisch, je leest mijn vraag dus ook niet, ben je dom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lees je nou gewoon niet goed, of ben je zo dom?
nah, niet echt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja heel ironisch, je leest mijn vraag dus ook niet, ben je dom?
als je dat echt anders uitlegt dan ik het bedoel, is het erger met je gesteld dan ik dachtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt slim of niet echt dom?
Nouja als je zo slim bent kan je het toch wel uitleggen. of ben je er te dom voor?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je dat echt anders uitlegt dan ik het bedoel, is het erger met je gesteld dan ik dacht
nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nouja als je zo slim bent kan je het toch wel uitleggen. of ben je er te dom voor?
Geen zin aan slim zijn of dom zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Ik heb er gewoon geen zin in.
Wat is je EQ dan? Is toch een vrouwending om die wel te weten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weten veel mensen dat eigenlijk van zichzelf? Ik niet nl.
Ik wel, 145 hehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen zin om dingen uit te leggen aan jequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen zin aan slim zijn of dom zijn?
Ja, is mijn uiterlijk nu ineens veranderd? Typisch, zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wowww wist niet dat jij sow slim was :ssSs nu ben je ineens een stuk aantrekkelijker.
ook geen idee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is je EQ dan? Is toch een vrouwending om die wel te weten.
Oke ik loog, 143 hehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook geen idee.
@veer: ik geloof je niet
Nee was niet nodig, psychiater had meteen al door dat ik bovengemiddeld intelligent ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toch vervelend dat hij je dan niet wilde vertellen hóe intelligent eigenlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was niet nodig, psychiater had meteen al door dat ik bovengemiddeld intelligent ben.
Specifiek aan mij of aan iedereen? En wat zou je dan uitleggen dat je niet wilt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen zin om dingen uit te leggen aan je
en dat is uiteindelijk waar het om draait in dit leven, mijn tieten zijn ook prima groot genoeg enzoquote:
Ja, meer puisten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, is mijn uiterlijk nu ineens veranderd? Typisch, zeg.
Hoe moest ze dat weten dan? En een specifiek getalletje was ook niet relevant.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toch vervelend dat hij je dan niet wilde vertellen hóe intelligent eigenlijk.
Ik weet wel mn cito score nog trouwens
dit was gewoon al teveel eigenlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Specifiek aan mij of aan iedereen? En wat zou je dan uitleggen dat je niet wilt.
Lekker joh, zoutige puisten met je tanden van een vrouw haar huid afknabbelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dat vind jij vooruitgang? Mkay.....
Ieuw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker joh, zoutige puisten met je tanden van een vrouw haar huid afknabbelen.
Mijn IQ is 43, mijn collega is aan chimpansee ( en nee geen racisme het is een echte aap ( zoals het dier ik bedoel geen Marokkaan ofzo ) )quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit was gewoon al teveel eigenlijk
Aan jou. Ik schat nl zo in dat je het allemaal wel begrijpt
ik lulde maar wat chaiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moest ze dat weten dan? En een specifiek getalletje was ook niet relevant.
Autisme is autisme, maar door mijn analytisch vermogen lukte het me blijkbaar wel om niet buiten een groep te vallen. Als ik dommer was geweest, was het veel eerder aan het licht gekomen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn IQ is 43, mijn collega is aan chimpansee ( en nee geen racisme het is een echte aap ( zoals het dier ik bedoel geen Marokkaan ofzo ) )
hoeveel verdient die aap?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn IQ is 43, mijn collega is aan chimpansee ( en nee geen racisme het is een echte aap ( zoals het dier ik bedoel geen Marokkaan ofzo ) )
Ik heb een sterk vermoeden dat de taalfout is bedoeld om reacties uit te lokken.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat de taalfout is bedoeld om reacties uit te lokken.
Maar je zal echt van goede huize moeten komen, wil je mij er mee pakken, haha, nee, mij krijg je hier niet mee hoor.
Speeskeek?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
rip jou dadelijke een peace of keek.
Lekker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerdaags weer een maken, lang geleden.
Nee, ben allergisch voor cake.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom je een slice of life mee-eten?
Zal eens wat special cream voor je whippen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:31 schreef Chloroform het volgende:
Haha as if, tuurlijk, leg de slagroom maar klaar.
Denkt ze altijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 04:00 schreef Mortaxx het volgende:
Chloro denkt morgen dat ze belangrijk is xD
OV strugglesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Full autist-modus met oordopjes in.
Het is al kantoortuintijd hoorquote:
ik vind kantoortuin nog steeds raar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is al kantoortuintijd hoor
Kantoortuin.. is een groot begrip, iedereen heeft wel vaste werkplekken.. hoewel ik er nu twee heb.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind kantoortuin nog steeds raar.
hebben jullie ook flexwerkplekken?
ik zou het ook niet willen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kantoortuin.. is een groot begrip, iedereen heeft wel vaste werkplekken.. hoewel ik er nu twee heb.![]()
Flexwerkplekken hebben we niet.. en dat is ook niet mogelijk
Teveel verandering, boehoe..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet willen.
en een paperless office is hier helemaal niet haalbaar
verandering boeit me niet, maar ik heb hier gewoon heel veel boeken en naslagwerken staan enzo. dat verhuis je niet zomaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel verandering, boehoe..
Hangt er vanaf.. als ik een laptop krijg kan ik overal wel zitten
En nee, dat is onmogelijk
Gewoon alles op een steekwagentje gooien en meeslapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verandering boeit me niet, maar ik heb hier gewoon heel veel boeken en naslagwerken staan enzo. dat verhuis je niet zomaar
en hier willen sommigen nog dat alles uitgeprint wordt. dus dan doen we dat maar
mee slapen jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon alles op een steekwagentje gooien en meeslapen![]()
Hm, er zit hier iemand in een hoek van zowat 90 graden op een excelsheet te kijken!!
Wat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Dimens het volgende:
Voor de FOK!kers die die weten welke FOK!sters er op FOK! rondlopen:
Dromenvangertje
xSummergirlx
Omdatappel
Saisai
Vaseline_
kwiwi
Rosepetals
Angel-Joy
Sinosappel
Kaskade
Flippiee
Sharr
Fairytalessuck
Phantomesse
Marie30
Kore
Coban
Isetmyfriendsonfire
Xantalien
Chai
CelinoPino
yvonne
Darkbrowneyes
roos94
Meloewa
GaatJeNietVeelAan
Dqod
Moeraskat
Oceanview
Rainb0ws
Crack_
miesjelle112
Snowbells
DanaCat
Sooph
houdjemond
L0t..
Chowi
Latina-Loca
Soempie
Harajuku.
Falien
Sharana_LV
Mirjam
Lindytje
Unfckingtitled
mifooi
Banaaninpyjama
Lieveroos
MissyN
Oostblokker
CrystalAnn
m0rena
Lanterfanteraar
classpc
Linlinlin
Untitled
Linpunt
SophieL
Beatles
Tamashi
Yevoul
SeasideClubbers
Pixie.
Elvanera
Høken
Killerlady
Juminelle
Aliana
Anonymousz
PamSwynfordDeBeaufort
92Merel
Silk
Samzz
MaryMouse
Myraela
liesje1979
Charmed_angel
roos85
Miam
Karina
Knorretje
Lithia
magneetstrip
monkyyy
Cat22
MissBliss
LLX
Brighteyes
Mylene
Lutte
Anne
Jojoortje
Playtime
Zonnestraaltje
Loverrrr
Allure_
Fascination
Bloempje
Skaai
-Strawberry-
SEMTEX
hugsy33
Yaay
JaleesaJoia
AmyFarrahFowler
Maisnon
Klinkerbotsing
KwadeAfdronk
snakelady
RockNijntje
Snowbells
Krullenbolletje
VeerEli
AlbinoBambi
Ziba
LompeVrouw
PriemGirl
Staat je naam er niet tussen en ben je wel een FOK!ster? Mail je username + een foto van je tieten naar dimensfok@hotmail.nl
Meeslepenquote:
Ik ben een manquote:
ik wens een baguette met gerookte zalmquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meeslepen
Vader, wens, gedachte
Ik heb net al twee boterhammen met pindakaas op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wens een baguette met gerookte zalm
Baguette met speklap.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wens een baguette met gerookte zalm
ik niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baguette met speklap.![]()
Goed, ik ga vanavond sowieso speklap eten.
Tragisch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet.
aangezien ik gisteren boodschappen heb gedaan weet ik dat ik vandaag spruitjes en gepaneerde schnitzel krijg
tragisch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tragisch.
Wat zou je er bij doen op een baguette met speklap?
Sla, saus, kaas..
Ja, maar puur vloeibaar vet is niet lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij dit ooit zou zeggen.
Uhm hoi Chai.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:02 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_lowlands_2013.html
Wat
Ik houd niet zo van anderen pijn doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uhm hoi Chai.zou je dat niet ook een keer willen proberen?
Had jij vroeger ook zo'n kooi om je heen voor je rug?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van anderen pijn doen.
Plus doordat ik een misvormde rug hen, zit mijn onderrug nogal vast, dus lukt me niet eens ben ik bang.
Gewoon zachtjes toch bebequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van anderen pijn doen.
Plus doordat ik een misvormde rug hen, zit mijn onderrug nogal vast, dus lukt me niet eens ben ik bang.
Nee hoor. Is vooral gewoon verkeerde houding.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had jij vroeger ook zo'n kooi om je heen voor je rug?
Klinkt als een interessant concept.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had jij vroeger ook zo'n kooi om je heen voor je rug?
Geeft dat geen problemen bij paardrijden? Dat lijkt me best belastend voor je rug?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Is vooral gewoon verkeerde houding.
Zou jou in een kooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een interessant concept.
Ik ken wel kooien om iemands bakkes heen
Dat is echt zo moeilijk af te lerenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt wsl juist doordat ik dat op jonge leeftijd al veel heb gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geeft dat geen problemen bij paardrijden? Dat lijkt me best belastend voor je rug?
dus eigenlijk is het probleem dat je overontwikkelde rugspieren hebt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt wsl juist doordat ik dat op jonge leeftijd al veel heb gedaan.
En nee, heb daar idd sterke rugspieren door en mijn houding kan iets netter. Alleen in vergelijking met andere mensen heb ik geen slechte houding.
Nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het probleem dat je overontwikkelde rugspieren hebt?
2x de helft 4ebequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag geen lage rugspieroefeningen doen van de fysio, omdat ik anders doormidden breek
Ik geloof dat ik een beetje rare fysio heb
Die ken ik ook idd. Zulke kooien hebje ook voor je rug of nekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een interessant concept.
Ik ken wel kooien om iemands bakkes heen
Hebben je ouders nooit gezegd dat je niet met krome rug moet zitten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
luisterde jij altijd naar je ouders toen je nog jong was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ken ik ook idd. Zulke kooien hebje ook voor je rug of nek
[..]
Hebben je ouders nooit gezegd dat je niet met krome rug moet zitten?
Zelfgemaaktquote:
quote:
Hm.. misschien heb ik beiden dan wel nodigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ookquote:
was het niet de SFW layout van Bokt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al zat degene die naast me zat wel in een hoek van 90 graden op excelsheetjes te koekeloeren
speculaas gevuld met kibbeling?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ook
En kibbeling
Tegelijkertijd
Het was een man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het niet de SFW layout van Bokt?
Lijkt me een delicatessequote:
Chiliconcarnequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er iets wat jou niet lekker lijkt?
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
luisterde jij altijd naar je ouders toen je nog jong was?
Gambastylo is idd niet zoals het hoortquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. misschien heb ik beiden dan wel nodig
Al zat degene die naast me zat wel in een hoek van 90 graden op excelsheetjes te koekeloeren
Lawl.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gambastylo is idd niet zoals het hoort
quote:
Ene oor in andere oor uitquote:
Auquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lawl.
Dit was meer een gebroken gamba
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ene oor in andere oor uit
[..]
Au
Die heb ik gisteren nog gegeten
Gamba's vies vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Bah
Mini-aliens etenquote:
quote:
quote:
quote:
Zitten doe ik goed, maar liep altijd op mijn tenen en met rechte rug lopen lukt alleen op hakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hebben je ouders nooit gezegd dat je niet met krome rug moet zitten?
Ik een schopioen.quote:
Ik vind alles wat op insecten en aliens lijkt uit de zee vies..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Had btw niet verwacht dat je dat niet luste, 4ebezwak hoor.
Maar een gefrituurde sprinkhaan gaat er wel in?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind alles wat op insecten en aliens lijkt uit de zee vies..
schijnt op zich nog best lekker te zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar een gefrituurde sprinkhaan gaat er wel in?
zou ik wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb overigens hetzelfde als 4ebe. Maar dat komt ook door een schaaldieren allergie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Het gaat er even hier in om dat een sprinkhaan ook een insect is maar niet uit de zeezou ik minder snel eten dan garnaal.
ik heb er wel jaren over gedaan voordat ik mosselen probeerde, gewoon omdat ze er walgelijk uitzienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb overigens hetzelfde als 4ebe. Maar dat komt ook door een schaaldieren allergie.
Landinsecten zijn meer appealing voor mij.
?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb overigens hetzelfde als 4ebe. Maar dat komt ook door een schaaldieren allergie.
Landinsecten zijn meer appealing voor mij.
snap ik, damn dat uiterlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel jaren over gedaan voordat ik mosselen probeerde, gewoon omdat ze er walgelijk uitzien
(maar eigenlijk wel lekker zijn)
heuheuheuquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Maar je eet de schaal toch niet op :s
Mensen die oesters eten snap ik ook niet, vind dat er ook zo goor uitzienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel jaren over gedaan voordat ik mosselen probeerde, gewoon omdat ze er walgelijk uitzien
ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die oesters eten snap ik ook niet, vind dat er ook zo goor uitzien
Had ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Germano het volgende:
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.Ik wou eigenlijk zeggen: Interesseert me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit. Dagboekpostquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk zeggen: Interesseert me niet.
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.OOHHH SO SPANNEND WAJOW IK SAL FOOR JE DUIME SKATJE :SSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe maar normaal, jij bent vanaf 2015 verboden.
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.Hoeveel stages ga jij nog doorzitten? Zat jij een jaar geleden niet ook al op stage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werkt dit?
graag verwijderen
Dit is de laatste als het goed isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoeveel stages ga jij nog doorzitten? Zat jij een jaar geleden niet ook al op stage?Hoe werkt dit?
lezen is niet je sterkste kant zeker?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoeveel stages ga jij nog doorzitten? Zat jij een jaar geleden niet ook al op stage?Hoe werkt dit?
Kusjekroelquote:
Om 4 uur op sollicitatiegesprek voor m'n afstudeerstage.Gewoon enthousiast doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, dat is voedsel voor de allerarmstenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cy is hier niet op dit momentquote:
Verschil moet er wezen he, met je spareribsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is voedsel voor de allerarmsten
Met alles toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik het moet aanpakken.
Das voor de elitequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cy is hier niet op dit moment
[..]
Verschil moet er wezen he, met je spareribs
eliliputeritequote:
Kopje bosbessenmuffinthee in je gezichtquote:
Nohhh zondequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kopje bosbessenmuffinthee in je gezicht
Ja eigenlijk wel..quote:
je moet ook werken, niet youtube filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..
Ik heb youtube gesloopt op de pc
Oke werkpaardquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook werken, niet youtube filmpjes kijken
quote:
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..
Ik heb youtube gesloopt op de pc
Een falabellaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik zag laatst zo'n inieminie "te klein om een shetlander te zijn" paard waar jij het laatst over had.
ik moest aan jou denken
"het is altijd al mijn ultieme droom geweest om voetveeg te worden bij een jong en dynamisch bedrijf. ik zou daarom graag bij jullie stagelopen"quote:
ow jammerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cy is hier niet op dit moment
[..]
Verschil moet er wezen he, met je spareribs
Voor al jullie klussen ben ik beschikbaar.. zoals koffie halen en papier versnipperen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"het is altijd al mijn ultieme droom geweest om voetveeg te worden bij een jong en dynamisch bedrijf. ik zou daarom graag bij jullie stagelopen"
Doe mij die linker maarquote:
quote:
quote:
Volbloed volkswagensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
geen trailer nodig achter die budget volkswagen van je
watquote:
Z'n wat?quote:
Flikker op gekquote:
Zijn bikkelharde 30cmquote:
Daardoor dacht ik dat ik een kans had.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Daarbij heb ik het vaak genoeg over cheesecake thee en dan hoor ik je niet
hmm, nagellak snuiven. nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker op gekals je mans genoeg bent kan je zelfs zeggen dat je nagellak naar zuurstok vind ruiken. Daarbij heb ik het vaak genoeg over cheesecake thee en dan hoor ik je niet
Vind het serieus een lief paardje
duurt te lang.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nagellak snuiven. nooit geprobeerd
Ik verslikte me in een chocoladepepernootquote:
je moet ze ook niet zonder kauwen doorslikkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslikte me in een chocoladepepernoot
Sinds wanneer bestaat er cheesecakethee?????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker op gekals je mans genoeg bent kan je zelfs zeggen dat je nagellak naar zuurstok vind ruiken. Daarbij heb ik het vaak genoeg over cheesecake thee en dan hoor ik je niet
Vind het serieus een lief paardje
Mannen hebben geen kansquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn bikkelharde 30cm
[..]
Daardoor dacht ik dat ik een kans had.
plsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat er cheesecakethee?????
Ik zou me voor jou zelfs wassen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hebben geen kansval niet op mannen, vind mannen vies
die moet ik nog steeds halen btw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsik heb het al tijden over strawberrycheesecakethee... fucking lekker.
Ik snoof ze op via mijn neusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet ze ook niet zonder kauwen doorslikken
Ja ehhh ik dacht bosbessenmuffins ... das andere koekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsik heb het al tijden over strawberrycheesecakethee... fucking lekker.
Ik vind dit geloofwaardigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou me voor jou zelfs wassen.Uniek aanbod, enkel voor jou geldig.
Als je ook maar gewoon koffie hebt als ik langskom.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snoof ze op via mijn neus
Voor jou zou ik me garneren.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je ook maar gewoon koffie hebt als ik langskom.
Ik dump je in de rivier en neem je identiteit over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor jou zou ik me garneren.
[..]als ik geen koffie zou hebben zou je me in een tas achter je aan moeten slepen want dan doe ik helemaal niets meer.
Valt weinig mee te winnen voor je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik dump je in de rivier en neem je identiteit over.
moede gij aan nen paard overlaten, grotere hoofd.quote:
Nog nietquote:
Zou overwegen, je hebt wel lang haar.. is proquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou me voor jou zelfs wassen.Uniek aanbod, enkel voor jou geldig.
waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik dump je in de rivier en neem je identiteit over.
HEULEMAAL NIE IS MAAR INTERNET MENSEN DOET ME NIETS.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nietje hecht wel waarde aan mijn mening
/dwc?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEULEMAAL NIE IS MAAR INTERNET MENSEN DOET ME NIETS.
Wat houdt dat ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor jou zou ik me garneren.
[..]als ik geen koffie zou hebben zou je me in een tas achter je aan moeten slepen want dan doe ik helemaal niets meer.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vooral voor de winegums in z'n haar en er zal vast nog wel een voordeel aan zitten.quote:
Wanne klets gij zeikzak, godnondeju!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
moede gij aan nen paard overlaten, grotere hoofd.
[..]
Nog nietje hecht wel waarde aan mijn mening
[..]
Zou overwegen, je hebt wel lang haar.. is pro
Ik zeg dat weleens ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind btw (heel wat anders hoor haha) als iemand zegt 'niet te nassen' echt tokkie klinken
Garnering is de "aankleding" van een gerecht. Hiervoor kunnen allerlei voedingsmiddelen gebruikt worden.quote:
Ik moet jou opeten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Garnering is de "aankleding" van een gerecht. Hiervoor kunnen allerlei voedingsmiddelen gebruikt worden.
Garnering is mogelijk met sauzen, met — eventueel kunstig gesneden — groenten en fruit, maar ook met nootjes, chocolade enz.
Naast het visuele aspect is het natuurlijk ook de bedoeling dat de garnering iets van smaak toevoegt aan het gerecht.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij deze weet je hoe nutz over je denkt
"die shit is kapot goed te nassen" doet me altijd een beetje huilen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind btw (heel wat anders hoor haha) als iemand zegt 'niet te nassen' echt tokkie klinken
Walgelijkquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afgelikte boterham?quote:
Oke, oat moarn he gekke friezinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk
Maar jij hebt oko deze instelling, dus geeft niet:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, oat moarn he gekke friezin
ben je nou boos :Squote:
Nee, interesseert mij allemaal nietquote:
Pluk een roosquote:
Duw hem in je doos?quote:
Ongehoord.quote: