als je dat echt anders uitlegt dan ik het bedoel, is het erger met je gesteld dan ik dachtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt slim of niet echt dom?
Nouja als je zo slim bent kan je het toch wel uitleggen. of ben je er te dom voor?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je dat echt anders uitlegt dan ik het bedoel, is het erger met je gesteld dan ik dacht
nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nouja als je zo slim bent kan je het toch wel uitleggen. of ben je er te dom voor?
Geen zin aan slim zijn of dom zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Ik heb er gewoon geen zin in.
Wat is je EQ dan? Is toch een vrouwending om die wel te weten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weten veel mensen dat eigenlijk van zichzelf? Ik niet nl.
Ik wel, 145 hehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen zin om dingen uit te leggen aan jequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen zin aan slim zijn of dom zijn?
Ja, is mijn uiterlijk nu ineens veranderd? Typisch, zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wowww wist niet dat jij sow slim was :ssSs nu ben je ineens een stuk aantrekkelijker.
ook geen idee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is je EQ dan? Is toch een vrouwending om die wel te weten.
Oke ik loog, 143 hehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook geen idee.
@veer: ik geloof je niet
Nee was niet nodig, psychiater had meteen al door dat ik bovengemiddeld intelligent ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toch vervelend dat hij je dan niet wilde vertellen hóe intelligent eigenlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was niet nodig, psychiater had meteen al door dat ik bovengemiddeld intelligent ben.
Specifiek aan mij of aan iedereen? En wat zou je dan uitleggen dat je niet wilt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen zin om dingen uit te leggen aan je
en dat is uiteindelijk waar het om draait in dit leven, mijn tieten zijn ook prima groot genoeg enzoquote:
Ja, meer puisten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, is mijn uiterlijk nu ineens veranderd? Typisch, zeg.
Hoe moest ze dat weten dan? En een specifiek getalletje was ook niet relevant.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toch vervelend dat hij je dan niet wilde vertellen hóe intelligent eigenlijk.
Ik weet wel mn cito score nog trouwens
dit was gewoon al teveel eigenlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Specifiek aan mij of aan iedereen? En wat zou je dan uitleggen dat je niet wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |