Lekker joh, zoutige puisten met je tanden van een vrouw haar huid afknabbelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dat vind jij vooruitgang? Mkay.....
Ieuw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker joh, zoutige puisten met je tanden van een vrouw haar huid afknabbelen.
Mijn IQ is 43, mijn collega is aan chimpansee ( en nee geen racisme het is een echte aap ( zoals het dier ik bedoel geen Marokkaan ofzo ) )quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit was gewoon al teveel eigenlijk
Aan jou. Ik schat nl zo in dat je het allemaal wel begrijpt
ik lulde maar wat chaiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moest ze dat weten dan? En een specifiek getalletje was ook niet relevant.
Autisme is autisme, maar door mijn analytisch vermogen lukte het me blijkbaar wel om niet buiten een groep te vallen. Als ik dommer was geweest, was het veel eerder aan het licht gekomen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn IQ is 43, mijn collega is aan chimpansee ( en nee geen racisme het is een echte aap ( zoals het dier ik bedoel geen Marokkaan ofzo ) )
hoeveel verdient die aap?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn IQ is 43, mijn collega is aan chimpansee ( en nee geen racisme het is een echte aap ( zoals het dier ik bedoel geen Marokkaan ofzo ) )
Ik heb een sterk vermoeden dat de taalfout is bedoeld om reacties uit te lokken.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat de taalfout is bedoeld om reacties uit te lokken.
Maar je zal echt van goede huize moeten komen, wil je mij er mee pakken, haha, nee, mij krijg je hier niet mee hoor.
Speeskeek?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
rip jou dadelijke een peace of keek.
Lekker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerdaags weer een maken, lang geleden.
Nee, ben allergisch voor cake.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom je een slice of life mee-eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |