Gebeurd het meeste in Limburg hoorde ik laatst nog op het nieuws.quote:
Nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Met een katapult richting de Maas lanceren.
quote:
geen idee, maar ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebeurd het meeste in Limburg hoorde ik laatst nog op het nieuws.
Nee want alles wat ik zeg is toch prekerig enzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed gesprek, moeten we nog een keertje overdoen
Ok rustig maar, kus op je voorhoofdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee want alles wat ik zeg is toch prekerig enzokook maar lekker gaar in je eigen sopje hoor vas!!
figuurlijke sopje natuurlijk omdat hygiene hahaha
De SPR van .26 reed voor m'n neus wegquote:
hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De SPR van .26 reed voor m'n neus weg
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed gesprek, moeten we nog een keertje overdoen
Thanksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok rustig maar, kus op je voorhoofd
Jouw werk zekerquote:
Heb je morgen een gaatje vrij? Dan heb ik ook niets te doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
godsamme hele weekend vrij gevraagd en nou heb ik niks te doen
Wat gaan we doen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je morgen een gaatje vrij? Dan heb ik ook niets te doen.
Een gaatje.. Hahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je morgen een gaatje vrij? Dan heb ik ook niets te doen.
Joepen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik kan vanavond nog kneiterharde joepen regelen.
hommoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb net m'n kaartje voor thrillogy morgen verkocht om dat juist eens niet te gaan doen
minstensquote:
Pillen nodig hebben om een leuk feestje te hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb net m'n kaartje voor thrillogy morgen verkocht om dat juist eens niet te gaan doen
Dan gewoon rustig aan met een colaatje en nootjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |