quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ja dat denk ik ook...er is een heelstukje over DKquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zal toch wel weer heel wat naar boven komen morgen Laysa.
En logisch dat je met dit afscheid wel vrede kunt hebben, ook al blijft het kut en bah
Ik ben de hele week al in een gigantische opruimbui
Heb diverse kasten onderhanden gehad en de tuin is ook winterklaar
Morgen laatste vakantiedag en meneer I. is ook vrij, dus morgen ff dagje niksss had ik bedacht
Trusten en nogmaals sterktequote:
Ik weet het ook wel een beetje zeker. De natuur een handje helpen, zonder allerlei ingewikkeld en bureaucratisch gedoe. Ik heb er met mijn neus bovenop gestaan en het was prima!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij had haar nooit mee moeten nemen naar die patiënt.
Denk dat die huisarts radeloos was bij het zien lijden van zijn patiënt en daarom doelbewust deze hoeveelheden heeft toegediend en ik weet bijna zeker dat er meer mensen overlijden aan deze vorm van levensbeeindiging dan met actieve, bureaucratische euthanasie.
De patiënt was er klaar mee, familie had er vrede mee dat ie ging, dus ik snap wel dat de huisarts dit gedaan heeft
verstandigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:45 schreef Bamba het volgende:
Ik heb R. vandaag maar thuisgehouden. Hij hoest al sinds begin vorige week en het wordt niet echt beter. Vanmiddag even langs de huisarts.
Neem voorbeeld aan de wijzenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
verstandig
zegt diegene die niet gaat
Nou zeg, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
en de zonnebril heb je nodig om je bloeddoorlopen ogen te bedekken?
Je mag me slaan als je het hier al over Leah hebt gehad (en die kans acht ik best reëel), maar wie en/of wat is Leah?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef Ynske het volgende:
Leah gaat naar een gastgezin.
Op naar een volgend vriendje
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik wil wel even voor je zingen hoor, ga je van ellende vanzelf slapen om het niet aan te hoeven horen![]()
Hoe laat was je thuis?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:22 schreef Qwea het volgende:
ik was om 04u wakker. Mo ligt naast me nu en te snurken, ik lig al vanaf 12u niks te doen
slaap, where are thou?!
03uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik stikte bijna in mijn broodje chocopasta, ik las je ondertitel als "Stinksnol"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat zingen bespaar ik je toch maar maar aangezien je moet slapen:
Trusten![]()
Leah, hond van t asiel wat kwam logerenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte Laysa
[..]
Je mag me slaan als je het hier al over Leah hebt gehad (en die kans acht ik best reëel), maar wie en/of wat is Leah?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
03uDus heb een uurtje geslapen
En vannacht zal het wel weer zoiets worden. Jij???
Oh das wel heel weinig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was om 5 uur thuis.
Wat super tof dat je dat organiseertKlinkt echt heeeel leuk!
Als je nou hele grote hebt, is het dan memmografie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Oproep voor mammografie gekregenMoest alleen de afspraak verzetten want die was onder werktijd.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nou hele grote hebt, is het dan memmografie?
In ieder geval weer een feest waar (naar mijn smaak) rlxde muziek wordt gedraaid, want heb de laatste tijd wel weer genoeg feestjes gehad met telkens dezelfde shit (jaren 90, happy hardcore, dat soort meuk).quote:
nieuwe bril uitzoeken en even kijken of ik rond 5-12 nog wat werk hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:29 schreef Oognip het volgende:
Gaan jullie nog toffe dingen doen het weekend?
Ik zal het voor je navragenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je nou hele grote hebt, is het dan memmografie?
Och, dat is ook wel heel verdrietig, f_rquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Q veel plezier vanavond en een super toffe actie van je/jullie
Rewimo vanwege de leeftijd??
Mijn achterneefje of nichtje is zoals ik uit de mail lees zeer waarschijnlijk echt niet levensvatbaar maar dat moet de vruchtwaterpunctie uitwijzen of het het syndroom is waar de artsen aandenken. Ik las wel heel veel afwijkingen in de mail en nu moet ik er van huilen.
Naar Londenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:29 schreef Oognip het volgende:
Gaan jullie nog toffe dingen doen het weekend?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze stond vroeger in een blaadje
[ afbeelding ]
Waar zeg ik datquote:
Ik ga morgen naar mijn broer en blijf bij hem slapen. Morgen gaan we stappen in Amsterdam, Rotterdam of Den Haagquote:
Oh tof, een nieuwe bril!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
nieuwe bril uitzoeken en even kijken of ik rond 5-12 nog wat werk heb
Nergens maar ja, de negeerfase als de boel gaat hangen hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Whehehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef indaha het volgende:
Leuk Londen, daar wil ik ook nog eens naar toe .
Grote tetters
Ja, errugquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef indaha het volgende:
Leuk Londen, daar wil ik ook nog eens naar toe .
Grote tetters
Ze gaat met Christan een beetje cultuur proevenquote:
Ah gezelligquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar mijn broer en blijf bij hem slapen. Morgen gaan we stappen in Amsterdam, Rotterdam of Den Haag
Goed hoor, mooie stad. vooral de kerken. Heerlijk gegeten en gedronkenquote:Hoe was het trouwens in Rome?
Het is pijnlijk maar idd noodzakelijk. Dat onderzoek is niet zaligmakend maar wel een soort van rustgevend, zeker als het, net als hier, in de familie nogal voor komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:11 schreef Adnap het volgende:
FR wat onwijs kut, sterkte
Mammgrafie... plettografie, walgelijk maar noodzakelijk
Ahquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:13 schreef indaha het volgende:
Hier ook net rot nieuws gekregen over Milo, onze adoptiekat van DTH , hij is vanmorgen ingeslapen![]()
Ik had een paar dagen geleden al bericht gehad dat het niet goed met hem ging .
Ze hebben zijn laatste statieportret meegestuurd
[ link | afbeelding ]
Ja had ik dat nu maar als kloon gedaan dan had iedereen gedacht dat jij het wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wheheheals jij zo'n uitspraak doet moet ik altijd lachen
Ja en ik heb hem natuurlijk meerdere keren gezien, ik ga straks mijn eigen rooie nog maar een extra knuffel geven .quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Och, Milo...
Ik heb niets met katten maar rooie katers zijn altijd![]()
Triest meis, al had je hem niet in huis, het was toch jouw Milo.
O, foei nou tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja had ik dat nu maar als kloon gedaan dan had iedereen gedacht dat jij het was
Ik wil ook zo'n thuistest , over 2 jaar zullen ze die vast wel hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitstrijkjes![]()
Ik mag volgend jaar weer
Want dan word je dertig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n thuistest , over 2 jaar zullen ze die vast wel hebben
Die zijn ook niet prettig iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitstrijkjes![]()
Ik mag volgend jaar weer
Waarom moest jij al dan? Of staat het getal in je username niet voor jouw geboortejaar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zijn ook niet prettig iddvorig jaar gehad.. en ook nog bij een invaller toen
Had bepaalde klachten zegmaar, dus vond hij het verstandig om het te doen. Maar was gelukkig allemaal goed. Ja, staat voor mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom moest jij al dan? Of staat het getal in je username niet voor jouw geboortejaar?
Ah oke, vandaar, ik dacht al...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Had bepaalde klachten zegmaar, dus vond hij het verstandig om het te doen. Maar was gelukkig allemaal goed. Ja, staat voor mijn geboortejaar
Op mijn leeftijd gaat de tijd nóg sneller en ineens realiseer je je dat je meer tijd áchter je hebt dan vóór je, is best vreemd . Waren we 30 jaar geleden aan het plannen een huis te kopen, maken we nu al preventief plannen om tzt gelijkvloers te gaan wonenquote:
Ja, maar daar hou ik stiekem nu al een beetje rekening mee, maar dat ligt vast aan mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd gaat de tijd nóg sneller en ineens realiseer je je dat je meer tijd áchter je hebt dan vóór je, is best vreemd . Waren we 30 jaar geleden aan het plannen een huis te kopen, maken we nu al preventief plannen om tzt gelijkvloers te gaan wonen
Ja, jij hebt nog vele decennia te gaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daar hou ik stiekem nu al een beetje rekening mee, maar dat ligt vast aan mij
Jupsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben jij dan zo puur soort van exotisch van jezelf?
Dat is wel heel vroeg , jij moet nog lekker gewoon genietenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daar hou ik stiekem nu al een beetje rekening mee, maar dat ligt vast aan mij
Dat hoop ik wel, ja.... maar een beetje planningsziek ben ik altijd wel geweest, dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog vele decennia te gaan
Ik al wat minder
Baantjes zwemmen, exotisch voorkomen, je bent toch niet Ranomi hèquote:
Nou ja, weet je...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg , jij moet nog lekker gewoon genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Maar zie onszelf echt niet op een flat zitten, dan maar op den duur moeite met het onderhouden van mijn geliefde tuin.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ja.... maar een beetje planningsziek ben ik altijd wel geweest, dus wat dat betreft
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Baantjes zwemmen, exotisch voorkomen, je bent toch niet Ranomi hè
Sherlockquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Baantjes zwemmen, exotisch voorkomen, je bent toch niet Ranomi hè
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, weet je...O maar dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik wil hier ook niet meer weg als het niet noodzakelijk wordt .
Ik ga duimen dat het eindelijk gaat lukken
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Oe, dat klinkt wel heel erg goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor
Al vind ik dat exotisch voorkomen wel meevallen.. maar op de een of andere manier sommige andere mensen niet dus
Het lijstje tot nu toe:
- Half Turks
- Half Marokkaans
- Half Indisch
- Franse
- Kaapverdische
- Half iets uit Oostblok
Hebben ze bij jullie in de buurt dan niet van die 55+ woningen met zo'n tuintje erbij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat. Maar zie onszelf echt niet op een flat zitten, dan maar op den duur moeite met het onderhouden van mijn geliefde tuin.
Maar ik heb hersenatrofie dus heel erg overdreven sec gezien heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie en daar Parkinson een familiekwaal lijkt te zijn...
Precies, daar kan je dan wel een oplossing voor vinden. Bestraten of, als er budget is, iemand voor inhuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat. Maar zie onszelf echt niet op een flat zitten, dan maar op den duur moeite met het onderhouden van mijn geliefde tuin. Maar ik heb hersenatrofie dus heel erg overdreven sec gezien heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie en daar Parkinson een familiekwaal lijkt te zijn...
Ah leuk, klinkt gezelligquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah gezelligWas het nog een beetje gelukt met het zoeken naar een nieuwe woonplaats?
[..]
Goed hoor, mooie stad. vooral de kerken. Heerlijk gegeten en gedronken
Maar ik vind Barcelona toch sfeervoller en gezelliger.
In elk geval: London Eye, wisseling van de wacht, de M&M-storequote:
Ach, wat een mooierdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:13 schreef indaha het volgende:
Hier ook net rot nieuws gekregen over Milo, onze adoptiekat van DTH , hij is vanmorgen ingeslapen![]()
Ik had een paar dagen geleden al bericht gehad dat het niet goed met hem ging .
Ze hebben zijn laatste statieportret meegestuurd
[ link | afbeelding ]
Ik ook, met een nieuwe Mirena, joepiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitstrijkjes![]()
Ik mag volgend jaar weer
leuk leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In elk geval: London Eye, wisseling van de wacht, de M&M-store![]()
Christan wil naar Greenwich om de nulmeridiaan te zien. Dan hebben we nog British Museum en/of Natural History Museum (allebei lukt denk ik niet), Hamleys, en natuurlijk ergens een High Tea doen
Oja, en fish and chips eten (Christan)
Dat doen wij alquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Op mijn leeftijd gaat de tijd nóg sneller en ineens realiseer je je dat je meer tijd áchter je hebt dan vóór je, is best vreemd . Waren we 30 jaar geleden aan het plannen een huis te kopen, maken we nu al preventief plannen om tzt gelijkvloers te gaan wonen
Ik hoop dat het nog tientallen jaren niet aan de orde isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik en mijn tuin geheel bestraten? nimmer, die tuin is mijn kindje, mijn hart, ziel en zaligheid liggen daar, inclusief de helft van mijn nagels én mijn vorig hondje).
Indaha, op het dorp hier (Rhoon en Poortugaal) zijn wel van die woningen maar no way dat ik tussen de blauwspoelingen en de permanentjes ga wonen![]()
.
We wonen gewelidig hier maar als op het dorp ooit een patiobungalow of zo vrij komt dan riek ik er wel aan, alleen hebben we net het hele huis o de schop gehad en die te koop staande bungalows zijn allemaal nog nimmer veranderde 70-jarenzooi.
Maar het is nu ook zeker nog niet aan de orde.
Delft lijkt mij ook erg leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah leuk, klinkt gezellig
Zeker gelukt, we hebben iets van 8 plaatsjes bezocht en vinden Delft het leukst. D. vindt Leiden ook wel leuk en wil daar eigenlijk liever wonen dan in Delft, omdat Leiden iets centraler ligt. Maar ik wil niet in Leiden wonen, kan geen goede reden verzinnen maar wil het gewoon niet
Kan je een uur langer lekker de beest uit hangen óf een uurtje langer lekker (uit)slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
Morgen gaat de klok al terug he dus we hebben een uur langer weekend
Ja! We hebben er allebei ontzettend veel zin inquote:
Uur langer wachten voor we naar Londen gaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja! We hebben er allebei ontzettend veel zin inIk heb net de tickets geprint
Heerlijk een uur langer uitslapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh, don't get me started over Bob de Jong.... pisvlek dat 't is
Ik zal hem zijn gejuich na de diskwalificatie van Sven nooit, maar dan ook nooit vergeven. Gelukkig voor hem ga ik niet over de uitgifte van paspoortenquote:
Oef, dat is balen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:56 schreef Oognip het volgende:
Ik had verwacht dat ik nog stufi zou krijgen als ik een master zou gaan doen, was bij D. ook zo. Niet dusDat betekent dat ik gewoon alles moet lenen, dat wordt wel een heel duur geintje. Stom systeem.
Gaaf hè, die spanningquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
WAAAAAA WE HEBBEN HET AWESOME NEERGEZETBen benieuwd straks
Leuk!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
WAAAAAA WE HEBBEN HET AWESOME NEERGEZETBen benieuwd straks
Werkt zo'n lampje met timer niet of is ze daar nog te jong voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie gaat mijn kinderen leren dat als de klok een uur terug gaat ze een uur langer moeten slapen. Ik zie mezelf zondag al om 05:00 met een zeer wakkere ean zitten.
En dan heb jij nota bene al twee behoorlijke (maar wél beeldige) "uitstrijkjes" gehadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Het studiefinancieringssysteem is al op de schop voor nieuwe studies. Dan wordt het idd behoorlijk duur. maar als je in Delft gaat wonen kom ik langs ikdelft. Al is leiden ook leuk hoor.
Knobo ik hoop dat je nog heel lang van je huis en tuin kunt genieten.
Ik heb het schaatsen gemist
Uitstrijkje ja hiep hoi ik word oud dus volgend jaar mag ik ook
Omdat ik dan al 4 jaar stufi gehad heb voor m'n hbo en voor een eenjarige master krijg je geen stufi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oef, dat is balen?
Waarom krijg jij geen stufi meer?
En D ging ook via HBO?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik dan al 4 jaar stufi gehad heb voor m'n hbo en voor een eenjarige master krijg je geen stufi.
Nee hoor bij mij zijn ze via de nooduitgang gegaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En dan heb jij nota bene al twee behoorlijke (maar wél beeldige) "uitstrijkjes" gehad![]()
te jong. Ik heb hem wel al gekocht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Werkt zo'n lampje met timer niet of is ze daar nog te jong voor?
Helemaal mee eens. Vond hem daarvoor al een arrogante kwiebus.. maar daarnaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal hem zijn gejuich na de diskwalificatie van Sven nooit, maar dan ook nooit vergeven. Gelukkig voor hem ga ik niet over de uitgifte van paspoorten
Oké. Dus lenen dan. Wordt je ook niet blij van maar anderzijds: als jij het leuk vindt en het voor je toekomst doet valt dat ook weer te overleven als het niet anders is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik dan al 4 jaar stufi gehad heb voor m'n hbo en voor een eenjarige master krijg je geen stufi.
Jep, maar die had een tweejarige master en dan krijg je 1 jaar stufi. Maar goed, hij heeft ontzettend veel geleend. Als ik alles ga lenen heb ik na 2 jaar een extra schuld van 20.000 euro, bovenop wat ik nu al heb. Niet zo grappigquote:
Fan ben ik nooit geweest, maar als ik z'n kop nu zie begin ik al te briesen en zo erg was het volgens mij niet, vroegerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond hem daarvoor al een arrogante kwiebus.. maar daarna
En dat zou voor jou ook worden vergoed? Of ook niet (meer)?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, maar die had een tweejarige master.
Waarom wel voor een tweejarige maar niet voor een éénjarige master? ik bedoel, dat scheelt toch een jaar in kosten voor "de maatschappij"?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, maar die had een tweejarige master.
Is ook zo, hierom moet ik het niet laten. Hopelijk gaat de master meevallen zodat ik nog wat kan werkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oké. Dus lenen dan. Wordt je ook niet blij van maar anderzijds: als jij het leuk vindt en het voor je toekomst doet valt dat ook weer te overleven als het niet anders is.
En jou kennende? Gaat helemaal goed komen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat zou voor jou ook worden vergoed? Of ook niet (meer)?
Zie m'n editquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Waarom wel voor een tweejarige maar niet voor een éénjarige master? ik bedoel, dat scheelt toch een jaar in kosten voor "de maatschappij"?
Mijn moeder betaalt mijn collegeld van m'n huidige studie, maar daarnaast moet ik gewoon nog boodschappen doen, de huur betalen etcquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind echt dat de juidige generatie wel tegen gewerkt wordt m.b.t. studie. Ze zijn de toekomst en er zijn er denk ik echt wel die niet verder leren omdat ze het niet kunnen betalen. Niet zoveel willen lenen of bang zijn geen baan te vinden en eeuwig met een schuld te zitten.
Ik ben wel blij sorry oognip dat mijn ouders mijn studie betaald hebben.
daar had ik idd mijn studiefinanciering voor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn moeder betaalt mijn collegeld van m'n huidige studie, maar daarnaast moet ik gewoon nog boodschappen doen, de huur betalen etc
Hoewel al iets te laat: je zou je meisjes (met name Ean) al steeds ietsjes later naar bed kunnen doen. nu het nog maar 2 avonden zijn zou je de bedtijd vanaf nu met een kwartier/half uurtje kunnen verlengen, zo is dat uur verschil al ietsjes minder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie gaat mijn kinderen leren dat als de klok een uur terug gaat ze een uur langer moeten slapen. Ik zie mezelf zondag al om 05:00 met een zeer wakkere ean zitten.
Jij gaat het best reddenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is ook zo, hierom moet ik het niet laten. Hopelijk gaat de master meevallen zodat ik nog wat kan werken
Dat is echt rot van je exquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef Adnap het volgende:
ik moest lenen, werken en heb het gered, jaren afbetaald maar goed, het is gelukt.
Twee kids laten studeren op mijn kosten ? dan kan ik in een kartonnen doos gaan wonen, hoe moet ik dat doen, mijn ex weigert nl te betalen ook al moet hij
Dat proberen we al maar madame is gewoon om 06:00 wakker met als uitzondering vanmorgen om 07:00 maar dat is heel zeldzaam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoewel al iets te laat: je zou je meisjes (met name Ean) al steeds ietsjes later naar bed kunnen doen. nu het nog maar 2 avonden zijn zou je de bedtijd vanaf nu met een kwartier/half uurtje kunnen verlengen, zo is dat uur verschil al ietsjes minder.
Maar eigenlijk moet je daar al een week of zo eerder mee beginnen
(aldus een vriendin met 4 kleinkinderen tussen de nu 4 jaar en 6 maanden oud, die past die truc 2 keer per jaar toe maar vice versa uiteraard)
Dat is ook maar 250 euro he...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
daar had ik idd mijn studiefinanciering voor.
hij is niet voor niets mijn exquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij gaat het best redden,
[..]
Dat is echt rot van je ex, het zijn toch ook zijn kinderen .
Ik hou mijn mond maar goed dicht want exen die hun eigen kinderen laten barsten...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij gaat het best redden,
[..]
Dat is echt rot van je ex, het zijn toch ook zijn kinderen .
Ja dat snap ikquote:
Ik ga lekker genieten van een avondje monopolyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond maar goed dicht want exen die hun eigen kinderen laten barsten...
ach, zo ziet hij het niet....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar dat is voor hem nog geen reden om zijn kinderen tekort te doen
van mij mag het maar morgen gaat ze pannenkoeken eten dus ik denk niet dat ze wil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Anders breng je mij Ean maar voor het weekend, ik lig daar met liefde wel even wakker voor, voor zo'n dametje
Leuk (maar niet de gevangenis in) Ga direct door naar startquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik ga lekker genieten van een avondje monopoly
Maar je kan je kinderen al helpen door ze thuis te laten wonen en, als je het financieel kan redden, geen of een minimale bijdrage te laten betalen zolang ze studeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef Adnap het volgende:
ik moest lenen, werken en heb het gered, jaren afbetaald maar goed, het is gelukt.
Twee kids laten studeren op mijn kosten ? dan kan ik in een kartonnen doos gaan wonen, hoe moet ik dat doen, mijn ex weigert nl te betalen ook al moet hij
Misschien willen ze niet meer thuis wonenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je kan je kinderen al helpen door ze thuis te laten wonen en, als je het financieel kan redden, geen of een minimale bijdrage te laten betalen zolang ze studeren.
had ik dat maar gehadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je kan je kinderen al helpen door ze thuis te laten wonen en, als je het financieel kan redden, geen of een minimale bijdrage te laten betalen zolang ze studeren.
Moet zelfs?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik dat maar gehadmaar idd dat is het minste wat je in mijn ogen ook moet doen voor je kinderen.
ja, ben van menimg dat ouders zich er te vaak te makkelijk vanaf maken als kinderen gaan studeren e.d.quote:
Dat mag ook maar beiden willen helaas verder op gaan studeren, een in delft ,ander in utrechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar als het een kwestie van niet willen is, zou ik me niet geroepen voelen dat te betalen, ongeacht budget.... als het een kwestie van niet kunnen is (bijv. omdat de studie op afstand is) en het budget is er, is het ook weer iets anders, maar bij niet willen zou ik me zeker niet schuldig voelen over de kosten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet meer thuis wonen
Ach ja, da's dan jammer, maar wat niet gaat, gaat niet. Misschien kun je ze af en toe iets toestoppen of een bakje eten meegeven, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:26 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat mag ook maar beiden willen helaas verder op gaan studeren, een in delft ,ander in utrecht
Dat ook, ik had heel graag al jaren eerder het huis uit gewild maar ja, nét de tachtiger jaren, ik deed pabo en mijn vader betaalde die studie, toen waren we nog zo braaf . Mijn vader zou met liefde een andere studie voor me betaald hebben maar ja, mam, hekel aan dochter en hand met een groot gat en zulks, dat ging hem niet wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet meer thuis wonen
34-jarig kindje meldt zichquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kindjes en pannenkoeken, onlosmakelijk en geheel aan elkaar verbonden en verknocht![]()
In jouw situatie heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het huis uitgegooid door mijn moeder en ik heb zelfs weleens verwijten gehad van mensen hoe ik dat toch kon maken, mijn moedertje alleen laten. Nou, mijn leven was me lief en zo
Als mijn vader was blijven leven had ik hem meegenomen, denk ik. Als hij had gewild uiteraard, vrije wil en zo
Ik kan me serieus niet voorstelllen dat je je eigen kind zo behandeltquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het huis uitgegooid door mijn moeder en ik heb zelfs weleens verwijten gehad van mensen hoe ik dat toch kon maken, mijn moedertje alleen laten. Nou, mijn leven was me lief en zo
Als mijn vader was blijven leven had ik hem meegenomen, denk ik. Als hij had gewild uiteraard, vrije wil en zo
Kan ik me heel goed voorstellen, maar helaas is 't toch echt zo. Al doet ze tegenwoordig redelijk haar best om zich tegenover mij in te houden. Ze moet ook wel, want ik stap op en ze ziet me een hele poos niet meer. Achter mijn rug om daarentegen....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet voorstelllen dat je je eigen kind zo behandelt
Ik herken het absoluut, ik had bepaald ook zo'n moeder, die was nogal duidelijk dat ik niet gewenst was maar absolute "b-keus". Ze had echt de pest aan me. En toch was ik er voor haar toen het moeilijk ging, tegen wil en dank.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet voorstelllen dat je je eigen kind zo behandelt
Nee joh, ben nooit lastig geweest. Mijn moeder heeft me gebaard om haar eigen financiële toekomst zeker te stellen. En de reden dat ik contact heb? Tja, ik heb zelf soms die behoefte. Puur egoïsme dus mijnerzijds, toch een stukje trekken naar iemand met wie je een bloedband hebt. Maar die behoefte wordt van mij steeds minder, dat merk ik wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom heb je dan uberhaupt nog contact?
En was jij vroegah ook lastig dat ze zo deed?
Of moest ze je gewoon echt niet?
Lief van je!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
M-D, en juist daarom en zeker nu, na deze week en je weergaloze behaalde mijlpaal mag jij echt zeer zeker supertrots zijn op jezelf
Haaaaaaiquote:
Lastigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, ben nooit lastig geweest. Mijn moeder heeft me gebaard om haar eigen financiële toekomst zeker te stellen. En de reden dat ik contact heb? Tja, ik heb zelf soms die behoefte. Puur egoïsme dus mijnerzijds, toch een stukje trekken naar iemand met wie je een bloedband hebt. Maar die behoefte wordt van mij steeds minder, dat merk ik wel.
Ik ben niet bezig met dochter voor haar zijn, althans, niet bewust. Dat heeft ze bij mij stuk gemaakt toen ze beweerde dat mijn 'neptante' het mooiste had wat je kunt hebben, 'je man en je kind in het graf'. Zodra het gaat over haar behoeftes of het contact met haar mij teveel pijn doet (zoals van de zomer, toen ze mee wilde op vakantiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je weet gewoon altijd dat je niet de enige bent met een hoop ellende vanuit je (prille) jeugd, het zijn er helaas velen. En toch is het een soort verademing als je weer leest dat iemand's moeder bepaald geen moeder was. Dat is zwaar kut maar anderzijds is er dan wel een soort van opluchting dat je niet de enige bent/was en zeer zeker: dat het niet aan jou zelf ligt.
Moeder worden is geen garantie voor een echte moeder (kunnen of willen) zijn, al dan niet door omstandigheden. Dat een moeder daar waarschijnlijk niet van wakker ligt, of wellicht wel maar dat niet laat merken wil niet zeggen dat de weerslag op dat kind niet enorm is, die is namelijk behoorlijk. In mijn ervaring kom je daar nooit echt overheen, wel een moeder hebben maar eigenlijk ook weer niet. Het is naar anderen lastig uit te leggen maar ik begrijp M_D meer dan volkomen. En ook ik bleef mijn moeder trouw want ze was toch mijn moeder, ergens heel diep van binnen. En dan blijf je maar proberen dochter te zijn tot het potje een keer compleet leeg is.
M_D, zoiets, toch?
Nee, want mijn vader was er ook. En ik heb nooit ook maar gedacht mijn moeder in de steek te laten, ik heb zo ontzettend lang geprobeerd tot haar door te dringen maar dat was onmogelijk. Ze was nogal labiel, al vóór mijn broer overleed dus dat zat in haar. Dus hoewel zo ontzettend pijnlijk kon ik niet anders, ik bleef hopen op ooit toch die band, die er soms heel even leek maar de volgende dag weer totaal weg was. het is moeilijk uit te leggen. Vreemden zagen haar als leuk en aardig maar dat was ze thuis niet, mijn vader heeft behoorlijk wat te makken gehad met haar en daarom ook andersom.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef Oognip het volgende:
Knoflook, waarom ben jij voor je moeder blijven zorgen als ze zo vreselijk tegen je was? Dat vind ik wel een hele opoffering moet ik zeggen...
Dat middelpunt van de aandacht zijn herken ik ook. Maar bij mijn moeder nooit met positieve dingen, altijd met negativiteit. Dus wel op een begrafenis, maar nooit op een bruiloft, dat idee. Ik vind het een verschrikkelijk idee dat je moeder, zelfs na zijn dood, zo gestookt heeft in jullie broer-zus-band. Mooi om te lezen dat je hem niets kwalijk neemt, want hij kan er ook niets aan doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
M-D, zó herkenbaar, al zei mijn moeder dan tegen mij dat ik in het graf had moeten liggen ipv haar kind (mijn broer dus) Zij was toen al labiel en ik erken die klap voor haar uiteraard maar mijn vader verloor ook zijn zoon en ik verloor ook mijn broer maar zij moest altijd het middelpunt vd aandacht zijn, altijd. Ze heeft op een háár zelfs na mijn bruiloft verziekt maar wie stond er toch, met hoed en al de moeder van de bruid te spelen? Juist.
Maar ze was zwak en labiel, en daar kon ze feitelijk ook niks aan doen. En toch heb ik enkel slechte herinneringen aan haar en moet eerlijk zeggen dat ik haar niet mis.![]()
Mijn broer mis ik nog steeds en mijn vader ook. Haar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn vader had ik een heel goede band, ik lijk qua karakter op hem en dat zal ook wel de reden zijn dat het met mijn moeder zo moeizaam loopt. Ze waren niet voor niets gescheiden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja, leve de NSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Oognip het volgende:
D. is ook zo blij met de treinen vandaag... Vanmorgen kwam hij ruim een uur later op z'n werk vanwege gezeur met de trein, nu probeert ie naar huis te komen en heeft ie 2 uur vertragingElke keer op vrijdag is het raak. Hij zal blij zijn als we verhuisd zijn.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Heftige verhalen ja. Ik heb ook een tijd geen contact gehad met mijn moeder. Momenteel weer wel, en nu gaat het ook best goed gelukkig. We zien elkaar af en toe, maar wel zonder qltelGelukkig lijk jij op je vader kwa karakterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn vader had ik een heel goede band, ik lijk qua karakter op hem en dat zal ook wel de reden zijn dat het met mijn moeder zo moeizaam loopt. Ze waren niet voor niets gescheiden
Wat een verhalen zeg, ik heb gelukkig met beide ouders een hele fijne band.
Ben wel vroeg de deur uit gegaan (19) vanwege studie maar nu ik alweer 22 jaar niet meer thuis woon vind ik het des te fijner al ze bij mij logeren of ik bij hen.
En nog fijn nieuws vandaag, mjn pap mag een jaar bij de oncoloog wegblijven
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Aahhhh wat liefquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws voor adnap haar vader
Ik heb een foute foto gemaakt gisteren
[ link | afbeelding ]
Ik lag er gisteren naast hoor. Maar madame lag niet stil in bed.
Hehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Met mijn vader had ik een heel goede band, ik lijk qua karakter op hem en dat zal ook wel de reden zijn dat het met mijn moeder zo moeizaam loopt. Ze waren niet voor niets gescheiden
Is dit fout, ja? Waarom?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
hihi een wiebelkontjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Adnapquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef Adnap het volgende:
En nu ga ik paarse kerstballen ophalenkunnen die alvast in de glazen schalen
Paars is mijn kleur, leerlingen noemen mij ok wel die paarse mevrouwquote:
-rossi ligt ook op bedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wat fijn adnap
[..]
Is dit fout, ja? Waarom?
Ooooooooooooooooooooooooo, doemijdiemaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
die witte of die groene?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooo, doemijdiemaar
Oh, het enige 'foute' dat ik kon ontdekken was het dekbed en da's geen probleem als je erbij bent (evenals de buikligging en de spleet die op de foto niet te zien isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
-rossi ligt ook op bed
-ze ligt bijna in de spleet tussen de matrassen
-ze ligt op haar buik
Edit: doe mij die ook maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooo, doemijdiemaar
ohja dekbed die was ik vergeten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, het enige 'foute' dat ik kon ontdekken was het dekbed en da's geen probleem als je erbij bent (evenals de buikligging en de spleet die op de foto niet te zien is) Rossi is alleen maar schattig toch
Jij hebt ook nog een mooie toekomst voor je en ik hoop dat je alles krijgt wat je wilquote:[b]Op vrijdag 25 oktober 2013 19:36 schreef [url=http://forum.fok.nl/us
En ik ga lekker niks over mn jeugd zeggen....is allemaal geweest en ik wil vooruit kijken.
Daar heb je vaker wel wat over losgelatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:36 schreef Toekito het volgende:
En ik ga lekker niks over mn jeugd zeggen....is allemaal geweest en ik wil vooruit kijken.
Oh echt? Alleen Rossi of de andere katten ook?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ohja dekbed die was ik vergeten.
Rossi is het dubbele van haar gewicht. En hij heeft al een paar keer over haar heen gelopen in de box of tijdens de fles. dat is niet geheel de bedoeling.
alleen ros. fire eiste 1x aandacht op tijdens een nachtvoeding maar voor de rest blijven ze uit de buurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Alleen Rossi of de andere katten ook?
wanneer gaan we nou eens meeten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een mooie toekomst voor je en ik hoop dat je alles krijgt wat je wil
daarom, is wel duidelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Daar heb je vaker wel wat over losgelaten
regel dat eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer ik eens tijd heb om te sjoelen
Nog even druk , maar ik zal kijken of dat dit jaar nog kan.quote:
tsja....niet mijn keus die maandagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Nog even druk , maar ik zal kijken of dat dit jaar nog kan.
Die maandag is zo'n rotte dag
Hoewel je die maandag niet zult kunnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja....niet mijn keus die maandag
Heel juist hoe jij dit zegtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
Wie braaf is zal mij leren kennen
en die zal ik in de kerstmaand verwennen
met een zeer mooi en gewild presentje
voordeel van een kloon: niemand herkent je
ik heb het qua werk geregeld dat ik kan op maandag maar helaas kunnen vele mensen niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
Hoewel je die maandag niet zult kunnen
zal je het wel een ander gunnen.
Kies dan wel een andere dag
waarop je wél sjoelen kan en mag
Hallo collega, u ook al hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Nepkloon het volgende:
Ha hier ben ik weer , zeg ook lekker niet wiens lootje ik prefereer
Heb je al een nieuwe logequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:45 schreef Ynske het volgende:
Lol, k heb hier een reu liggen die t moeilijk vind om te accepteren dat ik de dominante geef in huis is.
Nee het wordt een surprise en ik wil de lol niet verliezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
Hallo collega, u ook al hier
en wie doet u dan een plezier?
Ik weet, u mag dat niet verklappen
dat kan ik volkomen snappen.
U heeft dan ook niets meer te zeggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Nepkloon het volgende:
Ha hier ben ik weer , zeg ook lekker niet wiens lootje ik prefereer
Surprise is het hoogste goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:57 schreef Nepkloon het volgende:
[..]
Nee het wordt een surprise en ik wil de lol niet verliezen
Nou dat is nog niet gezegd want ben ik nep of ben ik echtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:58 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
U heeft dan ook niets meer te zeggen
de loting is niet meer te weerleggen
Wat dat betreft is alles gezegd
uw loting is al vastgelegd
oh maar dan kunnen we toch gewoon barhangen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe loge
Ik wil wel een sjoelen op zaterdag maar dan heeft Henk andere bezigheden
Hangen kan ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh maar dan kunnen we toch gewoon barhangen?
Jij bent gewoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Nepkloon het volgende:
Nou dat is nog niet gezegd want ben ik nep of ben ik echt
Als u kunt barhangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh maar dan kunnen we toch gewoon barhangen?
yep een kooikerhondjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe loge
Ik wil wel een sjoelen op zaterdag maar dan heeft Henk andere bezigheden
Och, collega, sommige lieden weten nu alquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:04 schreef SmellyKloon het volgende:
Mijn lootje laat zich niet meer zien , vroeg gaan slapen misschien.
Ik kom morgen wel weer en zie dat ik het nog eens probeer
waarom doe je niet mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Ynske het volgende:
Ok dan heb ik niets gezegd. K vind t niet echt prettig bijlezen en reageren. Maar dat zal wel zijn dan omdat ik niet mee doe.
Dat moet wel want overdagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef indaha het volgende:
Mw Kloon-Doos U kunt rijmen en dichten zonder uw hemdje te lichten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
Dat moet wel want overdag
zijn er uren dat ik niet rijmen mag
dan verwacht mijn baas met spoed
dat ik echt wel werken moet
dus in de avond heb ik tijd
vandaar dat ik dan met rijmpjes smijt
Hoiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:04 schreef SmellyKloon het volgende:
Mijn lootje laat zich niet meer zien , vroeg gaan slapen misschien.
Ik kom morgen wel weer en zie dat ik het nog eens probeer
Puala!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
Dat moet wel want overdag
zijn er uren dat ik niet rijmen mag
dan verwacht mijn baas met spoed
dat ik echt wel werken moet
dus in de avond heb ik tijd
vandaar dat ik dan met rijmpjes smijt
ze had sjans bij laatste esf!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
Ik vindt u niet te versmaden
maar u mag nog 2 maanden raden
maar heel misschien
heb ik uw lange benen al lang gezien
en wellicht tijdens het esf of de sjoel uw schoonheid al mogen aanschouwen
en al die kerels van u af kunnen slaan houwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |