Ik wil ook zo'n thuistest , over 2 jaar zullen ze die vast wel hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitstrijkjes![]()
Ik mag volgend jaar weer
Want dan word je dertig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n thuistest , over 2 jaar zullen ze die vast wel hebben
Die zijn ook niet prettig iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitstrijkjes![]()
Ik mag volgend jaar weer
Waarom moest jij al dan? Of staat het getal in je username niet voor jouw geboortejaar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zijn ook niet prettig iddvorig jaar gehad.. en ook nog bij een invaller toen
Had bepaalde klachten zegmaar, dus vond hij het verstandig om het te doen. Maar was gelukkig allemaal goed. Ja, staat voor mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom moest jij al dan? Of staat het getal in je username niet voor jouw geboortejaar?
Ah oke, vandaar, ik dacht al...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Had bepaalde klachten zegmaar, dus vond hij het verstandig om het te doen. Maar was gelukkig allemaal goed. Ja, staat voor mijn geboortejaar
Op mijn leeftijd gaat de tijd nóg sneller en ineens realiseer je je dat je meer tijd áchter je hebt dan vóór je, is best vreemd . Waren we 30 jaar geleden aan het plannen een huis te kopen, maken we nu al preventief plannen om tzt gelijkvloers te gaan wonenquote:
Ja, maar daar hou ik stiekem nu al een beetje rekening mee, maar dat ligt vast aan mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd gaat de tijd nóg sneller en ineens realiseer je je dat je meer tijd áchter je hebt dan vóór je, is best vreemd . Waren we 30 jaar geleden aan het plannen een huis te kopen, maken we nu al preventief plannen om tzt gelijkvloers te gaan wonen
Ja, jij hebt nog vele decennia te gaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daar hou ik stiekem nu al een beetje rekening mee, maar dat ligt vast aan mij
Jupsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben jij dan zo puur soort van exotisch van jezelf?
Dat is wel heel vroeg , jij moet nog lekker gewoon genietenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daar hou ik stiekem nu al een beetje rekening mee, maar dat ligt vast aan mij
Dat hoop ik wel, ja.... maar een beetje planningsziek ben ik altijd wel geweest, dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog vele decennia te gaan
Ik al wat minder
Baantjes zwemmen, exotisch voorkomen, je bent toch niet Ranomi hèquote:
Nou ja, weet je...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg , jij moet nog lekker gewoon genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Maar zie onszelf echt niet op een flat zitten, dan maar op den duur moeite met het onderhouden van mijn geliefde tuin.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ja.... maar een beetje planningsziek ben ik altijd wel geweest, dus wat dat betreft
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Baantjes zwemmen, exotisch voorkomen, je bent toch niet Ranomi hè
Sherlockquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Baantjes zwemmen, exotisch voorkomen, je bent toch niet Ranomi hè
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, weet je...O maar dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik wil hier ook niet meer weg als het niet noodzakelijk wordt .
Ik ga duimen dat het eindelijk gaat lukken
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Oe, dat klinkt wel heel erg goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor
Al vind ik dat exotisch voorkomen wel meevallen.. maar op de een of andere manier sommige andere mensen niet dus
Het lijstje tot nu toe:
- Half Turks
- Half Marokkaans
- Half Indisch
- Franse
- Kaapverdische
- Half iets uit Oostblok
Hebben ze bij jullie in de buurt dan niet van die 55+ woningen met zo'n tuintje erbij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat. Maar zie onszelf echt niet op een flat zitten, dan maar op den duur moeite met het onderhouden van mijn geliefde tuin.
Maar ik heb hersenatrofie dus heel erg overdreven sec gezien heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie en daar Parkinson een familiekwaal lijkt te zijn...
Precies, daar kan je dan wel een oplossing voor vinden. Bestraten of, als er budget is, iemand voor inhuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat. Maar zie onszelf echt niet op een flat zitten, dan maar op den duur moeite met het onderhouden van mijn geliefde tuin. Maar ik heb hersenatrofie dus heel erg overdreven sec gezien heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie en daar Parkinson een familiekwaal lijkt te zijn...
Ah leuk, klinkt gezelligquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah gezelligWas het nog een beetje gelukt met het zoeken naar een nieuwe woonplaats?
[..]
Goed hoor, mooie stad. vooral de kerken. Heerlijk gegeten en gedronken
Maar ik vind Barcelona toch sfeervoller en gezelliger.
In elk geval: London Eye, wisseling van de wacht, de M&M-storequote:
Ach, wat een mooierdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:13 schreef indaha het volgende:
Hier ook net rot nieuws gekregen over Milo, onze adoptiekat van DTH , hij is vanmorgen ingeslapen![]()
Ik had een paar dagen geleden al bericht gehad dat het niet goed met hem ging .
Ze hebben zijn laatste statieportret meegestuurd
[ link | afbeelding ]
Ik ook, met een nieuwe Mirena, joepiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitstrijkjes![]()
Ik mag volgend jaar weer
leuk leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In elk geval: London Eye, wisseling van de wacht, de M&M-store![]()
Christan wil naar Greenwich om de nulmeridiaan te zien. Dan hebben we nog British Museum en/of Natural History Museum (allebei lukt denk ik niet), Hamleys, en natuurlijk ergens een High Tea doen
Oja, en fish and chips eten (Christan)
Dat doen wij alquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Op mijn leeftijd gaat de tijd nóg sneller en ineens realiseer je je dat je meer tijd áchter je hebt dan vóór je, is best vreemd . Waren we 30 jaar geleden aan het plannen een huis te kopen, maken we nu al preventief plannen om tzt gelijkvloers te gaan wonen
Ik hoop dat het nog tientallen jaren niet aan de orde isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik en mijn tuin geheel bestraten? nimmer, die tuin is mijn kindje, mijn hart, ziel en zaligheid liggen daar, inclusief de helft van mijn nagels én mijn vorig hondje).
Indaha, op het dorp hier (Rhoon en Poortugaal) zijn wel van die woningen maar no way dat ik tussen de blauwspoelingen en de permanentjes ga wonen![]()
.
We wonen gewelidig hier maar als op het dorp ooit een patiobungalow of zo vrij komt dan riek ik er wel aan, alleen hebben we net het hele huis o de schop gehad en die te koop staande bungalows zijn allemaal nog nimmer veranderde 70-jarenzooi.
Maar het is nu ook zeker nog niet aan de orde.
Delft lijkt mij ook erg leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah leuk, klinkt gezellig
Zeker gelukt, we hebben iets van 8 plaatsjes bezocht en vinden Delft het leukst. D. vindt Leiden ook wel leuk en wil daar eigenlijk liever wonen dan in Delft, omdat Leiden iets centraler ligt. Maar ik wil niet in Leiden wonen, kan geen goede reden verzinnen maar wil het gewoon niet
Kan je een uur langer lekker de beest uit hangen óf een uurtje langer lekker (uit)slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
Morgen gaat de klok al terug he dus we hebben een uur langer weekend
Ja! We hebben er allebei ontzettend veel zin inquote:
Uur langer wachten voor we naar Londen gaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja! We hebben er allebei ontzettend veel zin inIk heb net de tickets geprint
Heerlijk een uur langer uitslapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh, don't get me started over Bob de Jong.... pisvlek dat 't is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |