quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Heftige verhalen ja. Ik heb ook een tijd geen contact gehad met mijn moeder. Momenteel weer wel, en nu gaat het ook best goed gelukkig. We zien elkaar af en toe, maar wel zonder qltelGelukkig lijk jij op je vader kwa karakterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn vader had ik een heel goede band, ik lijk qua karakter op hem en dat zal ook wel de reden zijn dat het met mijn moeder zo moeizaam loopt. Ze waren niet voor niets gescheiden
Wat een verhalen zeg, ik heb gelukkig met beide ouders een hele fijne band.
Ben wel vroeg de deur uit gegaan (19) vanwege studie maar nu ik alweer 22 jaar niet meer thuis woon vind ik het des te fijner al ze bij mij logeren of ik bij hen.
En nog fijn nieuws vandaag, mjn pap mag een jaar bij de oncoloog wegblijven
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Aahhhh wat liefquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws voor adnap haar vader
Ik heb een foute foto gemaakt gisteren
[ link | afbeelding ]
Ik lag er gisteren naast hoor. Maar madame lag niet stil in bed.
Hehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Met mijn vader had ik een heel goede band, ik lijk qua karakter op hem en dat zal ook wel de reden zijn dat het met mijn moeder zo moeizaam loopt. Ze waren niet voor niets gescheiden
Is dit fout, ja? Waarom?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
hihi een wiebelkontjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Adnapquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef Adnap het volgende:
En nu ga ik paarse kerstballen ophalenkunnen die alvast in de glazen schalen
Paars is mijn kleur, leerlingen noemen mij ok wel die paarse mevrouwquote:
-rossi ligt ook op bedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wat fijn adnap
[..]
Is dit fout, ja? Waarom?
Ooooooooooooooooooooooooo, doemijdiemaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
die witte of die groene?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooo, doemijdiemaar
Oh, het enige 'foute' dat ik kon ontdekken was het dekbed en da's geen probleem als je erbij bent (evenals de buikligging en de spleet die op de foto niet te zien isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
-rossi ligt ook op bed
-ze ligt bijna in de spleet tussen de matrassen
-ze ligt op haar buik
Edit: doe mij die ook maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooo, doemijdiemaar
ohja dekbed die was ik vergeten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, het enige 'foute' dat ik kon ontdekken was het dekbed en da's geen probleem als je erbij bent (evenals de buikligging en de spleet die op de foto niet te zien is) Rossi is alleen maar schattig toch
Jij hebt ook nog een mooie toekomst voor je en ik hoop dat je alles krijgt wat je wilquote:[b]Op vrijdag 25 oktober 2013 19:36 schreef [url=http://forum.fok.nl/us
En ik ga lekker niks over mn jeugd zeggen....is allemaal geweest en ik wil vooruit kijken.
Daar heb je vaker wel wat over losgelatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:36 schreef Toekito het volgende:
En ik ga lekker niks over mn jeugd zeggen....is allemaal geweest en ik wil vooruit kijken.
Oh echt? Alleen Rossi of de andere katten ook?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ohja dekbed die was ik vergeten.
Rossi is het dubbele van haar gewicht. En hij heeft al een paar keer over haar heen gelopen in de box of tijdens de fles. dat is niet geheel de bedoeling.
alleen ros. fire eiste 1x aandacht op tijdens een nachtvoeding maar voor de rest blijven ze uit de buurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Alleen Rossi of de andere katten ook?
wanneer gaan we nou eens meeten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een mooie toekomst voor je en ik hoop dat je alles krijgt wat je wil
daarom, is wel duidelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Daar heb je vaker wel wat over losgelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |