Ik zal hem zijn gejuich na de diskwalificatie van Sven nooit, maar dan ook nooit vergeven. Gelukkig voor hem ga ik niet over de uitgifte van paspoortenquote:
Oef, dat is balen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:56 schreef Oognip het volgende:
Ik had verwacht dat ik nog stufi zou krijgen als ik een master zou gaan doen, was bij D. ook zo. Niet dusDat betekent dat ik gewoon alles moet lenen, dat wordt wel een heel duur geintje. Stom systeem.
Gaaf hè, die spanningquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
WAAAAAA WE HEBBEN HET AWESOME NEERGEZETBen benieuwd straks
Leuk!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
WAAAAAA WE HEBBEN HET AWESOME NEERGEZETBen benieuwd straks
Werkt zo'n lampje met timer niet of is ze daar nog te jong voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie gaat mijn kinderen leren dat als de klok een uur terug gaat ze een uur langer moeten slapen. Ik zie mezelf zondag al om 05:00 met een zeer wakkere ean zitten.
En dan heb jij nota bene al twee behoorlijke (maar wél beeldige) "uitstrijkjes" gehadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Het studiefinancieringssysteem is al op de schop voor nieuwe studies. Dan wordt het idd behoorlijk duur. maar als je in Delft gaat wonen kom ik langs ikdelft. Al is leiden ook leuk hoor.
Knobo ik hoop dat je nog heel lang van je huis en tuin kunt genieten.
Ik heb het schaatsen gemist
Uitstrijkje ja hiep hoi ik word oud dus volgend jaar mag ik ook
Omdat ik dan al 4 jaar stufi gehad heb voor m'n hbo en voor een eenjarige master krijg je geen stufi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oef, dat is balen?
Waarom krijg jij geen stufi meer?
En D ging ook via HBO?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik dan al 4 jaar stufi gehad heb voor m'n hbo en voor een eenjarige master krijg je geen stufi.
Nee hoor bij mij zijn ze via de nooduitgang gegaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En dan heb jij nota bene al twee behoorlijke (maar wél beeldige) "uitstrijkjes" gehad![]()
te jong. Ik heb hem wel al gekocht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Werkt zo'n lampje met timer niet of is ze daar nog te jong voor?
Helemaal mee eens. Vond hem daarvoor al een arrogante kwiebus.. maar daarnaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal hem zijn gejuich na de diskwalificatie van Sven nooit, maar dan ook nooit vergeven. Gelukkig voor hem ga ik niet over de uitgifte van paspoorten
Oké. Dus lenen dan. Wordt je ook niet blij van maar anderzijds: als jij het leuk vindt en het voor je toekomst doet valt dat ook weer te overleven als het niet anders is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik dan al 4 jaar stufi gehad heb voor m'n hbo en voor een eenjarige master krijg je geen stufi.
Jep, maar die had een tweejarige master en dan krijg je 1 jaar stufi. Maar goed, hij heeft ontzettend veel geleend. Als ik alles ga lenen heb ik na 2 jaar een extra schuld van 20.000 euro, bovenop wat ik nu al heb. Niet zo grappigquote:
Fan ben ik nooit geweest, maar als ik z'n kop nu zie begin ik al te briesen en zo erg was het volgens mij niet, vroegerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond hem daarvoor al een arrogante kwiebus.. maar daarna
En dat zou voor jou ook worden vergoed? Of ook niet (meer)?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, maar die had een tweejarige master.
Waarom wel voor een tweejarige maar niet voor een éénjarige master? ik bedoel, dat scheelt toch een jaar in kosten voor "de maatschappij"?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, maar die had een tweejarige master.
Is ook zo, hierom moet ik het niet laten. Hopelijk gaat de master meevallen zodat ik nog wat kan werkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oké. Dus lenen dan. Wordt je ook niet blij van maar anderzijds: als jij het leuk vindt en het voor je toekomst doet valt dat ook weer te overleven als het niet anders is.
En jou kennende? Gaat helemaal goed komen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat zou voor jou ook worden vergoed? Of ook niet (meer)?
Zie m'n editquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Waarom wel voor een tweejarige maar niet voor een éénjarige master? ik bedoel, dat scheelt toch een jaar in kosten voor "de maatschappij"?
Mijn moeder betaalt mijn collegeld van m'n huidige studie, maar daarnaast moet ik gewoon nog boodschappen doen, de huur betalen etcquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind echt dat de juidige generatie wel tegen gewerkt wordt m.b.t. studie. Ze zijn de toekomst en er zijn er denk ik echt wel die niet verder leren omdat ze het niet kunnen betalen. Niet zoveel willen lenen of bang zijn geen baan te vinden en eeuwig met een schuld te zitten.
Ik ben wel blij sorry oognip dat mijn ouders mijn studie betaald hebben.
daar had ik idd mijn studiefinanciering voor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn moeder betaalt mijn collegeld van m'n huidige studie, maar daarnaast moet ik gewoon nog boodschappen doen, de huur betalen etc
Hoewel al iets te laat: je zou je meisjes (met name Ean) al steeds ietsjes later naar bed kunnen doen. nu het nog maar 2 avonden zijn zou je de bedtijd vanaf nu met een kwartier/half uurtje kunnen verlengen, zo is dat uur verschil al ietsjes minder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie gaat mijn kinderen leren dat als de klok een uur terug gaat ze een uur langer moeten slapen. Ik zie mezelf zondag al om 05:00 met een zeer wakkere ean zitten.
Jij gaat het best reddenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is ook zo, hierom moet ik het niet laten. Hopelijk gaat de master meevallen zodat ik nog wat kan werken
Dat is echt rot van je exquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef Adnap het volgende:
ik moest lenen, werken en heb het gered, jaren afbetaald maar goed, het is gelukt.
Twee kids laten studeren op mijn kosten ? dan kan ik in een kartonnen doos gaan wonen, hoe moet ik dat doen, mijn ex weigert nl te betalen ook al moet hij
Dat proberen we al maar madame is gewoon om 06:00 wakker met als uitzondering vanmorgen om 07:00 maar dat is heel zeldzaam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoewel al iets te laat: je zou je meisjes (met name Ean) al steeds ietsjes later naar bed kunnen doen. nu het nog maar 2 avonden zijn zou je de bedtijd vanaf nu met een kwartier/half uurtje kunnen verlengen, zo is dat uur verschil al ietsjes minder.
Maar eigenlijk moet je daar al een week of zo eerder mee beginnen
(aldus een vriendin met 4 kleinkinderen tussen de nu 4 jaar en 6 maanden oud, die past die truc 2 keer per jaar toe maar vice versa uiteraard)
Dat is ook maar 250 euro he...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
daar had ik idd mijn studiefinanciering voor.
hij is niet voor niets mijn exquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij gaat het best redden,
[..]
Dat is echt rot van je ex, het zijn toch ook zijn kinderen .
Ik hou mijn mond maar goed dicht want exen die hun eigen kinderen laten barsten...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij gaat het best redden,
[..]
Dat is echt rot van je ex, het zijn toch ook zijn kinderen .
Ja dat snap ikquote:
Ik ga lekker genieten van een avondje monopolyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond maar goed dicht want exen die hun eigen kinderen laten barsten...
ach, zo ziet hij het niet....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar dat is voor hem nog geen reden om zijn kinderen tekort te doen
van mij mag het maar morgen gaat ze pannenkoeken eten dus ik denk niet dat ze wil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Anders breng je mij Ean maar voor het weekend, ik lig daar met liefde wel even wakker voor, voor zo'n dametje
Leuk (maar niet de gevangenis in) Ga direct door naar startquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik ga lekker genieten van een avondje monopoly
Maar je kan je kinderen al helpen door ze thuis te laten wonen en, als je het financieel kan redden, geen of een minimale bijdrage te laten betalen zolang ze studeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef Adnap het volgende:
ik moest lenen, werken en heb het gered, jaren afbetaald maar goed, het is gelukt.
Twee kids laten studeren op mijn kosten ? dan kan ik in een kartonnen doos gaan wonen, hoe moet ik dat doen, mijn ex weigert nl te betalen ook al moet hij
Misschien willen ze niet meer thuis wonenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je kan je kinderen al helpen door ze thuis te laten wonen en, als je het financieel kan redden, geen of een minimale bijdrage te laten betalen zolang ze studeren.
had ik dat maar gehadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je kan je kinderen al helpen door ze thuis te laten wonen en, als je het financieel kan redden, geen of een minimale bijdrage te laten betalen zolang ze studeren.
Moet zelfs?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik dat maar gehadmaar idd dat is het minste wat je in mijn ogen ook moet doen voor je kinderen.
ja, ben van menimg dat ouders zich er te vaak te makkelijk vanaf maken als kinderen gaan studeren e.d.quote:
Dat mag ook maar beiden willen helaas verder op gaan studeren, een in delft ,ander in utrechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar als het een kwestie van niet willen is, zou ik me niet geroepen voelen dat te betalen, ongeacht budget.... als het een kwestie van niet kunnen is (bijv. omdat de studie op afstand is) en het budget is er, is het ook weer iets anders, maar bij niet willen zou ik me zeker niet schuldig voelen over de kosten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet meer thuis wonen
Ach ja, da's dan jammer, maar wat niet gaat, gaat niet. Misschien kun je ze af en toe iets toestoppen of een bakje eten meegeven, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:26 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat mag ook maar beiden willen helaas verder op gaan studeren, een in delft ,ander in utrecht
Dat ook, ik had heel graag al jaren eerder het huis uit gewild maar ja, nét de tachtiger jaren, ik deed pabo en mijn vader betaalde die studie, toen waren we nog zo braaf . Mijn vader zou met liefde een andere studie voor me betaald hebben maar ja, mam, hekel aan dochter en hand met een groot gat en zulks, dat ging hem niet wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet meer thuis wonen
34-jarig kindje meldt zichquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kindjes en pannenkoeken, onlosmakelijk en geheel aan elkaar verbonden en verknocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |