regel dat eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer ik eens tijd heb om te sjoelen
Nog even druk , maar ik zal kijken of dat dit jaar nog kan.quote:
tsja....niet mijn keus die maandagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Nog even druk , maar ik zal kijken of dat dit jaar nog kan.
Die maandag is zo'n rotte dag
Hoewel je die maandag niet zult kunnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja....niet mijn keus die maandag
Heel juist hoe jij dit zegtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
Wie braaf is zal mij leren kennen
en die zal ik in de kerstmaand verwennen
met een zeer mooi en gewild presentje
voordeel van een kloon: niemand herkent je
ik heb het qua werk geregeld dat ik kan op maandag maar helaas kunnen vele mensen niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
Hoewel je die maandag niet zult kunnen
zal je het wel een ander gunnen.
Kies dan wel een andere dag
waarop je wél sjoelen kan en mag
Hallo collega, u ook al hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Nepkloon het volgende:
Ha hier ben ik weer , zeg ook lekker niet wiens lootje ik prefereer
Heb je al een nieuwe logequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:45 schreef Ynske het volgende:
Lol, k heb hier een reu liggen die t moeilijk vind om te accepteren dat ik de dominante geef in huis is.
Nee het wordt een surprise en ik wil de lol niet verliezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
Hallo collega, u ook al hier
en wie doet u dan een plezier?
Ik weet, u mag dat niet verklappen
dat kan ik volkomen snappen.
U heeft dan ook niets meer te zeggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Nepkloon het volgende:
Ha hier ben ik weer , zeg ook lekker niet wiens lootje ik prefereer
Surprise is het hoogste goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:57 schreef Nepkloon het volgende:
[..]
Nee het wordt een surprise en ik wil de lol niet verliezen
Nou dat is nog niet gezegd want ben ik nep of ben ik echtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:58 schreef Mw.Kloon-Doos het volgende:
[..]
U heeft dan ook niets meer te zeggen
de loting is niet meer te weerleggen
Wat dat betreft is alles gezegd
uw loting is al vastgelegd
oh maar dan kunnen we toch gewoon barhangen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe loge
Ik wil wel een sjoelen op zaterdag maar dan heeft Henk andere bezigheden
Hangen kan ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh maar dan kunnen we toch gewoon barhangen?
Jij bent gewoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Nepkloon het volgende:
Nou dat is nog niet gezegd want ben ik nep of ben ik echt
Als u kunt barhangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh maar dan kunnen we toch gewoon barhangen?
yep een kooikerhondjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe loge
Ik wil wel een sjoelen op zaterdag maar dan heeft Henk andere bezigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |