Ja sorryquote:
Inderdaad heel erg gerelateerd aan elkaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
dit laat me denken aan dat verhaal wat in de rondte ging over een zogenaamde "smiley gang"
waarom doe je zo stoerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg gerelateerd aan elkaar.
dat is vaseline, welkom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
waarom doe je zo stoer
Tjah, je zou verwachten dat dat spul zou verzachten bij een poging anaal, maar deze heeft meer doorns dan een rozenstruik in volle bloei.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
waarom doe je zo stoer
Oeh wat stoer om te zeggen dat het gerelateerd is aan elkaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
waarom doe je zo stoer
#yolo #zegieks!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh wat stoer om te zeggen dat het gerelateerd is aan elkaar#tough #socool
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liken jullie ook je eigen FB status?
![]()
Ja, ik quote ook leuke opmerkingen die ik maak op FOK!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liken jullie ook je eigen FB status?
![]()
Net zoiets als om je eigen grappen lachen of zoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Alleen mn ouders liken hem.
Mensen die niet om hun eigen grappen lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoiets als om je eigen grappen lachen of zo
Dit, anders maak je hem toch niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die niet om hun eigen grappen lachen
PATS PATSquote:
Into furries gek!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij into J-pop of K-pop whatevah.
Sow he, dat is wel een extreme fetisj.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Into furries gek!![]()
![]()
Vink geil, zo'n tijger vanachter nemen.
Ach, het is even om de nageltjes heen werken maar na een paar keer heb je het wel in de vingers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, dat is wel een extreme fetisj.
Nee, ik bedoel bronies. Die zijn pas sexy.quote:
Dat zijn die pony whackos?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel bronies. Die zijn pas sexy.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel bronies. Die zijn pas sexy.
quote:
Zijn die gasten serieus?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd, die bronies hebben gewoon hele bijeenkomstenwth man
Het gaat nog veel verder. Er was ooit zo'n forum waarop die gasten vertellen over hun relatie, liefdes- en seksleven met hun pluchen pony.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd, die bronies hebben gewoon hele bijeenkomstenwth man
furry's?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, net zoals furry's, ook zoiets
Hahaha, dat geloof ik meteen als ik die gasten op die foto's ziequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat nog veel verder. Er was ooit zo'n forum waarop die gasten vertellen over hun relatie, liefdes- en seksleven met hun pluchen pony.! Ja. Seksleven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Furryquote:
Ik vind dit nogal beledigend tegenover echte pony's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat nog veel verder. Er was ooit zo'n forum waarop die gasten vertellen over hun relatie, liefdes- en seksleven met hun pluchen pony.! Ja. Seksleven.
Oké.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:25 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal beledigend tegenover echte pony's.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat geloof ik meteen als ik die gasten op die foto's zie
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Furry
Die fotoquote:
Ik herken mijzelf hierin, is dat raar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, van jou weten we het.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf hierin, is dat raar?
quote:
zou me niet eens echt verbazen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto![]()
Het zou verdomme je leidinggevende maar zijn die in het weekend er zo bij loopt.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Nestalgie het volgende:
Ik heb wel een bifi worstje voor je
Ja, zo'n dikke vette.quote:
N dikke steek, ribs zijn voor vrijdag.quote:
Ribs die je zo van het botje kunt halen, mijn god.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
N dikke steek, ribs zijn voor vrijdag.
Honger gekregen.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ribs die je zo van het botje kunt halen, mijn god.
Daar weet ik dan weer niks van. Maar als jij het zegt.quote:
Bahquote:
Put it there.quote:
appletini?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Of mannen die vodka lime bestellen.
In je anus.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
The horror.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Of als je mannen met rode vodka+red bull ziet staan.
Dan drink je maar koffie met whiskey.quote:
dan gaat het zo hardquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
The horror.![]()
Mja, ik wil nog geen ijs in mijn wodka dus zal wel het andere uiterste zijn.
Ik wel. IJs en schijfje citroen. #womanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
The horror.![]()
Mja, ik wil nog geen ijs in mijn wodka dus zal wel het andere uiterste zijn.
Barbaar!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan drink je maar koffie met whiskey.
Zeg jij.quote:
roomijs #dikkequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel. IJs en schijfje citroen. #woman
Haha.quote:
Komt van de 'man' die wodka redbul wil drinken.quote:
Gewoon voor naast je bier, niks mis mee.quote:
En drank! Schuif lekker aan, chloro heeft steek.quote:
En speklappen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
En drank! Schuif lekker aan, chloro heeft steek.![]()
Ik haat je voor altijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
Als ik niets in huis heb gooi ik nog dubbelfris bij mijn vodka#durftebarbaren
Ja ik ook. Kan niet handelen.quote:
Genoeg internet voor vandaagquote:
Verdomme Mur, begon je net aardig te vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
Als ik niets in huis heb gooi ik nog dubbelfris bij mijn vodka#durftebarbaren
Gaan gewoon langs de gall&gall en ik geef jou mijn portemonnee. No biggiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Mur, begon je net aardig te vinden.![]()
Zeker ook heineken in huis?,![]()
Hoop maar dat je iets fatsoenlijks in huis heb als ik langs kom.
Heb je al een eettafel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan gewoon langs de gall&gall en ik geef jou mijn portemonnee. No biggie
Ongehoord.quote:
Geen rauwe aardappel om op te knabbelen? Zakje studentenhaver achter de bank liggen voor skere tijden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gewoon niks meer in huis wat verzadigend genoeg werkt nu ik weer dit hele gesprek over eten mee heb gekregenIK HAAT JULLIE
Whehe, ik neem mijn badjas en een doos sigaren mee en ga nooit meer weg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan gewoon langs de gall&gall en ik geef jou mijn portemonnee. No biggie
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen rauwe aardappel om op te knabbelen? Zakje studentenhaver achter de bank liggen voor skere tijden?
Haha, de kraker krijgt een kraker in huis.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, ik neem mijn badjas en een doos sigaren mee en ga nooit meer weg.![]()
Oi, ben geen kraker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, de kraker krijgt een kraker in huis.
Ben je verwend of heb je honger?quote:
moest lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, de kraker krijgt een kraker in huis.
Pics van al je levensmiddelen en ik wil wedden dat ik er nog wel iets van kan maken.quote:
Doe ik meestal hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook.quote:
je mag blijven zo lang je wilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics van al je levensmiddelen en ik wil wedden dat ik er nog wel iets van kan maken.
Jij bent geen man. Jij bent meer een vrouw met een grote clit.quote:
Verwend? Omdat ik geen rauwe aardappel en studentenhaver wil vreten? Ehh...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics van al je levensmiddelen en ik wil wedden dat ik er nog wel iets van kan maken.
Maar ook niet helemaal dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent meer een vrouw met een grote clit.
geroosterd brood met aardbeienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwend? Omdat ik geen rauwe aardappel en studentenhaver wil vreten? Ehh...
Wat hier ligt.. Aardbeien, yoghurt, rijstzoutjes, brood (in de vriezer) that's it man
Besprenkeld met fijngestampte rijstzoutjes.quote:
Godverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent meer een vrouw met een grote clit.
wegspoelen met vodka-yoghurtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Besprenkeld met fijngestampte rijstzoutjes.
Ja, mijn leven is nu voorbij inderdaad. Jeetje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Je zal het maar te horen krijgen.
Dat is niet heel veel. Dan heeft Mur de meest waarschijnlijke suggestie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwend? Omdat ik geen rauwe aardappel en studentenhaver wil vreten? Ehh...
Wat hier ligt.. Aardbeien, yoghurt, rijstzoutjes, brood (in de vriezer) that's it man
quote:
Ja niet boeiend. Eet bijna dagelijks knackebrod met aardbei en 's avonds altijd aardbei in de yoghurt.quote:
Klopt, echt waardeloos. En een berg bevroren vlees in de diepvries, maar daar heb ik nu vrij weinig aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is niet heel veel. Dan heeft Mur de meest waarschijnlijke suggestie.
[..]
Straks weer huilend naar huis rijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, mijn leven is nu voorbij inderdaad. Jeetje.
vet en warm, dan toch voor sala gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja niet boeiend. Eet bijna dagelijks knackebrod met aardbei en 's avonds altijd aardbei in de yoghurt.
Maar ik wil iets VETS WARMS EN LEKKERS
Snij een stuk uit je bovenbenen; vet, 37 graden en zal wel naar kip smaken ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja niet boeiend. Eet bijna dagelijks knackebrod met aardbei en 's avonds altijd aardbei in de yoghurt.
Ocharme, glaasje wijvenwodka voor de schrik?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, mijn leven is nu voorbij inderdaad. Jeetje.
hier ben ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
zoet vleesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snij een stuk uit je bovenbenen; vet, 37 graden en zal wel naar kip smaken ofzo.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snij een stuk uit je bovenbenen; vet, 37 graden en zal wel naar kip smaken ofzo.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Heb echt zin in deze gewoon
[ afbeelding ]
Krijg er water van in mijn mond
Afhankelijk van het soort vlees is het nog wel redelijk snel te ontdooien door een pan water aan de kook te brengen en je vlees daarop te ontdooien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, echt waardeloos. En een berg bevroren vlees in de diepvries, maar daar heb ik nu vrij weinig aan.
Oh man Chloro, je moet ze echt een keer eten... Ik vind ze zoooo lekkerquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
Ja gvd, met je frikandellen.Broodje kroket.
Wat is dit?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Heb echt zin in deze gewoon
[ afbeelding ]
Krijg er water van in mijn mond
Nee, ik hou van vlees.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh man Chloro, je moet ze echt een keer eten... Ik vind ze zoooo lekker
I love frikandellen... Frikandel speciaal... fokking lekker. Kroket ook lekker. Mexicano ook, pikanto ook. Al die fucking snack shit vind ik vet lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort vlees is het nog wel redelijk snel te ontdooien door een pan water aan de kook te brengen en je vlees daarop te ontdooien.![]()
Mja, ik ga ook vieze dellen bakken dus op dit moment geen recht van spreken over lekker eten.
cavia'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Respect aan wie dit weet wat het is
Geen van dobben in huis en de rest id geen kroket.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
Ja gvd, met je frikandellen.Broodje kroket.
ziet eruit als kip waarover zwarte piet klaargekomen isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Yakitori.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Bitterballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen van dobben in huis en de rest id geen kroket.
Verdomme Veerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I love frikandellen... Frikandel speciaal... fokking lekker. Kroket ook lekker. Mexicano ook, pikanto ook. Al die fucking snack shit vind ik vet lekker
Ik wil bami soep
quote:
Wat win ik?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Veer![]()
![]()
T zijn altijd die onbereikbare vrouwen. Fml.
De url. Niet de titel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij doet
terwijl het gewoon in de titel van dat fucking plaatje staat
als je dat zoekt kan je elke vetzwalg op straat scoren hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Veer![]()
![]()
T zijn altijd die onbereikbare vrouwen. Fml.
Oeps maar je had het gewoon direct moeten herkennenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij doet
terwijl het gewoon in de titel van dat fucking plaatje staat
Pfoeh jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bitterballen.Met pittige mosterd.
Kk.quote:
best triest jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig Chlo, je bent onmogelijk.
Ik eet geen mosterd bij bitterballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh ja![]()
En dan zijn er mensen die geen mosterd eten bij de bitterballen. Barbaren zijn het, ALLEMAAL!!!
Vast familie van Mur
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh ja![]()
En dan zijn er mensen die geen mosterd eten bij de bitterballen. Barbaren zijn het, ALLEMAAL!!!
Vast familie van Mur
Tiswa.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig Chlo, je bent onmogelijk.
Zo werkt dat niet. Ik ben een fijnproever.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je dat zoekt kan je elke vetzwalg op straat scoren hoor
Ach, iedere gek z'n gebrek. Of familie van Mur?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eet geen mosterd bij bitterballen.
gedoe, barbarenlevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Ik ben een fijnproever.
Nopequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, iedere gek z'n gebrek. Of familie van Mur?
Nu snap ik waarom Vas..quote:
is een beetje mijn grap uitleggen ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Vas..
Nee, te makkelijk.
Jij hangt m overal in. Zag je laatst nog een theemuts verkrachten dus sta er ook niet meer zo van te kijken.quote:
Oh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
is een beetje mijn grap uitleggen dit
Voel me echt ontzettend vereerd. Bedankt man.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Omdat ik nu reageer is meer dan genoeg
Een goede honing-mosterd is inderdaad om van te watertanden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NopeIk vind bitterballen lekkerder zonder saus
En houd niet van mosterd, wel van honing-mosterd.
Sorry het spijt me vergeef mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me echt ontzettend vereerd. Bedankt man.
Ik bedankte je toch.quote:
Je praat mij zo nog wat aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wel mooi dat jullie me niet alleen laten voelen als ik weer eens obsessed over eten praat.
Praatgroepje staat altijd voor je klaar. Erger is dat iedereen aan het vreten geslagen is door jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wel mooi dat jullie me niet alleen laten voelen als ik weer eens obsessed over eten praat.
And I'm just sitting here masturbating.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Praatgroepje staat altijd voor je klaar. Erger is dat iedereen aan het vreten geslagen is door jou
#fattyproblemsquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
And I'm just sitting here masturbating.
hard gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oelalalaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NO i will not!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#fattyproblems
Welcome to the dark side.
Die is nu niet bevroren meer.quote:
Leg maar in de pan, die andere zijn bijna klaar.quote:
Oké. Pak jij de saus vast.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Leg maar in de pan, die andere zijn bijna klaar.
Kheb verdomme bijna de saus te pakken.quote:
Nu ben je er ineens vies van.quote:
Tuurlijk niet, Mur gaat nog even onder de deken spelen terwijl hij alles nog eens naleest.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu ben je er ineens vies van.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
is een beetje mijn grap uitleggen dit
Wow.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Mur gaat nog even onder de deken spelen terwijl hij alles nog eens naleest.
doe alsof. Reputatie hoog te houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu ben je er ineens vies van.
Oh snap!,quote:
Zolang je er niet naast slaapt ben je wel safe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:06 schreef Murdera het volgende:
Wilde opmerking maken over de PI die bij de grap stond maar bang voor klappen.
dat was echt niet grappig gvdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zolang je er niet naast slaapt ben je wel safe.
Land air sea burgerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef Chloroform het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)-alleged-secret-menu
Ik wil de McGangbang.
begravenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
Je kunt gewoon je doodskist al uitzoeken als je al die dingen gaat eten.
Zou jouw vlees niet willen eten hoor, nofi.quote:
Zou op de zwoerdjes van Mur knabbelen.quote:
Die harde stukjes in zijn haar zijn net chips.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jouw vlees niet willen eten hoor, nofi.
eckte liefdequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jouw vlees niet willen eten hoor, nofi.
eckte lustquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou op de zwoerdjes van Mur knabbelen.
Of Vas' kutvocht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die harde stukjes in zijn haar zijn net chips.
Chaturbate?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah, als dat opdroogt zijn het meer winegums van die drop-fruit duo's.quote:
Godtering.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nah, als dat opdroogt zijn het meer winegums van die drop-fruit duo's.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Hmm bijna half 1. Vraag me af waar Mortie blijft.
Hey.quote:
254de25quote:
Die laten ze pas op een bepaalde tijd vrij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Hmm bijna half 1. Vraag me af waar Mortie blijft.
Ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die laten ze pas op een bepaalde tijd vrij?
Begrijpelijk met al die verhalen over eten van je.quote:
Haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Begrijpelijk met al die verhalen over eten van je.
Moest zelfs een beetje spuug wegslikken bij die frikandel.
Heb een iPhone bby, geen BB.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Heb gewoon altijd zin in lekkere dingen.
Lekker knabbelen.quote:
Ik ook. Die lekkere dingen zijn alleen schaars.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Heb gewoon altijd zin in lekkere dingen.
Oh jee, dieperliggende issues.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook. Die lekkere dingen zijn alleen schaars.
Heb jij een kat? Baasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Gridlok het volgende:
Kaas ui chips met een ineens heel knuffelbare kat..
Rustig meid, ik heb een mooie lepel om de krenten mee uit de pap te vissen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jee, dieperliggende issues.
Haze.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Gridlok het volgende:
Kaas ui chips met een ineens heel knuffelbare kat..
Mag niet in mijn huisjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens inne op de kop tikken voor een koek en un ei.
Omdat mensen elkaar allemaal opzoeken in de winter want koud dus knus dus seks en tada 9 maanden later babies.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:42 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er rond deze tijd van het jaar ineens zoveel mensen jarig?
sinterklaas met 1000000 pietenbazen in het landquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:42 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er rond deze tijd van het jaar ineens zoveel mensen jarig?
regen en kou buiten en dan warm binnen knus onder de dekensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:08 schreef Chai het volgende:
Ja in december dacht ik, want donkerste maand, dus al gauw iets eerder samen naar bed.
Vijf maanden lang.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
regen en kou buiten en dan warm binnen knus onder de dekens
Of mensen hebben bouwvakvakantie en hebben een bepaalde hobbyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat mensen elkaar allemaal opzoeken in de winter want koud dus knus dus seks en tada 9 maanden later babies.
Geen frietje kapsalon pauzes?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
winterslaap met seks en pizza pauzes
Ja, maar dan in Italiequote:
En spareribsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
winterslaap met seks en pizza pauzes
verhuis dan..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan in Italie
Heb je tenminste mooi uitzicht
goh, 4ebe is te porren voor eten en slapen. wat een nieuwsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
wist wel dat je daarvoor te porren zou zijn
dat beeld van 4ebequote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goh, 4ebe is te porren voor eten en slapen. wat een nieuws
Ja maar mijn Italiaans is om te huilen.quote:
Give it to me bbyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
wist wel dat je daarvoor te porren zou zijn
Zou je onderrug als bord gebruiken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Give it to me bby![]()
Ik zou ook geen nee zeggen tegen een 500 gram steak
Ik heb vannacht maar 5 uur geslapenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goh, 4ebe is te porren voor eten en slapen. wat een nieuws
Smexyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je onderrug als bord gebruiken.
Als je de nacht daarvoor gewoon goed hebt geslapen merk je daar toch niet zo veel van?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vannacht maar 5 uur geslapen
Gaat de hele week al zo en eigenlijk voel ik me best prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de nacht daarvoor gewoon goed hebt geslapen merk je daar toch niet zo veel van?
Normen zijn onzin, het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat de hele week al zo en eigenlijk voel ik me best prima.
Maar volgens de norm slaap ik wel te weinig.
Het is niet de grootte die er toe doet.. etc..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Normen zijn onzin, het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit.
De juiste aanvlieghoek en snelheid toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet de grootte die er toe doet.. etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |