Godverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent meer een vrouw met een grote clit.
wegspoelen met vodka-yoghurtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Besprenkeld met fijngestampte rijstzoutjes.
Ja, mijn leven is nu voorbij inderdaad. Jeetje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Je zal het maar te horen krijgen.
Dat is niet heel veel. Dan heeft Mur de meest waarschijnlijke suggestie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwend? Omdat ik geen rauwe aardappel en studentenhaver wil vreten? Ehh...
Wat hier ligt.. Aardbeien, yoghurt, rijstzoutjes, brood (in de vriezer) that's it man
quote:
Ja niet boeiend. Eet bijna dagelijks knackebrod met aardbei en 's avonds altijd aardbei in de yoghurt.quote:
Klopt, echt waardeloos. En een berg bevroren vlees in de diepvries, maar daar heb ik nu vrij weinig aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is niet heel veel. Dan heeft Mur de meest waarschijnlijke suggestie.
[..]
Straks weer huilend naar huis rijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, mijn leven is nu voorbij inderdaad. Jeetje.
vet en warm, dan toch voor sala gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja niet boeiend. Eet bijna dagelijks knackebrod met aardbei en 's avonds altijd aardbei in de yoghurt.
Maar ik wil iets VETS WARMS EN LEKKERS
Snij een stuk uit je bovenbenen; vet, 37 graden en zal wel naar kip smaken ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja niet boeiend. Eet bijna dagelijks knackebrod met aardbei en 's avonds altijd aardbei in de yoghurt.
Ocharme, glaasje wijvenwodka voor de schrik?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, mijn leven is nu voorbij inderdaad. Jeetje.
hier ben ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
zoet vleesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snij een stuk uit je bovenbenen; vet, 37 graden en zal wel naar kip smaken ofzo.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snij een stuk uit je bovenbenen; vet, 37 graden en zal wel naar kip smaken ofzo.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Heb echt zin in deze gewoon
[ afbeelding ]
Krijg er water van in mijn mond
Afhankelijk van het soort vlees is het nog wel redelijk snel te ontdooien door een pan water aan de kook te brengen en je vlees daarop te ontdooien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, echt waardeloos. En een berg bevroren vlees in de diepvries, maar daar heb ik nu vrij weinig aan.
Oh man Chloro, je moet ze echt een keer eten... Ik vind ze zoooo lekkerquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
Ja gvd, met je frikandellen.Broodje kroket.
Wat is dit?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Heb echt zin in deze gewoon
[ afbeelding ]
Krijg er water van in mijn mond
Nee, ik hou van vlees.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh man Chloro, je moet ze echt een keer eten... Ik vind ze zoooo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |