Gaan gewoon langs de gall&gall en ik geef jou mijn portemonnee. No biggiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Mur, begon je net aardig te vinden.![]()
Zeker ook heineken in huis?,![]()
Hoop maar dat je iets fatsoenlijks in huis heb als ik langs kom.
Heb je al een eettafel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan gewoon langs de gall&gall en ik geef jou mijn portemonnee. No biggie
Ongehoord.quote:
Geen rauwe aardappel om op te knabbelen? Zakje studentenhaver achter de bank liggen voor skere tijden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gewoon niks meer in huis wat verzadigend genoeg werkt nu ik weer dit hele gesprek over eten mee heb gekregenIK HAAT JULLIE
Whehe, ik neem mijn badjas en een doos sigaren mee en ga nooit meer weg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan gewoon langs de gall&gall en ik geef jou mijn portemonnee. No biggie
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen rauwe aardappel om op te knabbelen? Zakje studentenhaver achter de bank liggen voor skere tijden?
Haha, de kraker krijgt een kraker in huis.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, ik neem mijn badjas en een doos sigaren mee en ga nooit meer weg.![]()
Oi, ben geen kraker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, de kraker krijgt een kraker in huis.
Ben je verwend of heb je honger?quote:
moest lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, de kraker krijgt een kraker in huis.
Pics van al je levensmiddelen en ik wil wedden dat ik er nog wel iets van kan maken.quote:
Doe ik meestal hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
Of mannen die vodka lime bestellen.
Ik ook.quote:
je mag blijven zo lang je wilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics van al je levensmiddelen en ik wil wedden dat ik er nog wel iets van kan maken.
Jij bent geen man. Jij bent meer een vrouw met een grote clit.quote:
Verwend? Omdat ik geen rauwe aardappel en studentenhaver wil vreten? Ehh...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics van al je levensmiddelen en ik wil wedden dat ik er nog wel iets van kan maken.
Maar ook niet helemaal dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent meer een vrouw met een grote clit.
geroosterd brood met aardbeienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwend? Omdat ik geen rauwe aardappel en studentenhaver wil vreten? Ehh...
Wat hier ligt.. Aardbeien, yoghurt, rijstzoutjes, brood (in de vriezer) that's it man
Besprenkeld met fijngestampte rijstzoutjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |