I love frikandellen... Frikandel speciaal... fokking lekker. Kroket ook lekker. Mexicano ook, pikanto ook. Al die fucking snack shit vind ik vet lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort vlees is het nog wel redelijk snel te ontdooien door een pan water aan de kook te brengen en je vlees daarop te ontdooien.![]()
Mja, ik ga ook vieze dellen bakken dus op dit moment geen recht van spreken over lekker eten.
cavia'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Respect aan wie dit weet wat het is
Geen van dobben in huis en de rest id geen kroket.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
Ja gvd, met je frikandellen.Broodje kroket.
ziet eruit als kip waarover zwarte piet klaargekomen isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Yakitori.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Bitterballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen van dobben in huis en de rest id geen kroket.
Verdomme Veerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I love frikandellen... Frikandel speciaal... fokking lekker. Kroket ook lekker. Mexicano ook, pikanto ook. Al die fucking snack shit vind ik vet lekker
Ik wil bami soep
quote:
Wat win ik?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Veer![]()
![]()
T zijn altijd die onbereikbare vrouwen. Fml.
De url. Niet de titel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij doet
terwijl het gewoon in de titel van dat fucking plaatje staat
als je dat zoekt kan je elke vetzwalg op straat scoren hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Veer![]()
![]()
T zijn altijd die onbereikbare vrouwen. Fml.
Oeps maar je had het gewoon direct moeten herkennenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij doet
terwijl het gewoon in de titel van dat fucking plaatje staat
Pfoeh jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bitterballen.Met pittige mosterd.
Kk.quote:
best triest jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig Chlo, je bent onmogelijk.
Ik eet geen mosterd bij bitterballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh ja![]()
En dan zijn er mensen die geen mosterd eten bij de bitterballen. Barbaren zijn het, ALLEMAAL!!!
Vast familie van Mur
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh ja![]()
En dan zijn er mensen die geen mosterd eten bij de bitterballen. Barbaren zijn het, ALLEMAAL!!!
Vast familie van Mur
Tiswa.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig Chlo, je bent onmogelijk.
Zo werkt dat niet. Ik ben een fijnproever.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je dat zoekt kan je elke vetzwalg op straat scoren hoor
Ach, iedere gek z'n gebrek. Of familie van Mur?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eet geen mosterd bij bitterballen.
gedoe, barbarenlevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Ik ben een fijnproever.
Nopequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, iedere gek z'n gebrek. Of familie van Mur?
Nu snap ik waarom Vas..quote:
is een beetje mijn grap uitleggen ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Vas..
Nee, te makkelijk.
Jij hangt m overal in. Zag je laatst nog een theemuts verkrachten dus sta er ook niet meer zo van te kijken.quote:
Oh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
is een beetje mijn grap uitleggen dit
Voel me echt ontzettend vereerd. Bedankt man.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Omdat ik nu reageer is meer dan genoeg
Een goede honing-mosterd is inderdaad om van te watertanden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NopeIk vind bitterballen lekkerder zonder saus
En houd niet van mosterd, wel van honing-mosterd.
Sorry het spijt me vergeef mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me echt ontzettend vereerd. Bedankt man.
Ik bedankte je toch.quote:
Je praat mij zo nog wat aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wel mooi dat jullie me niet alleen laten voelen als ik weer eens obsessed over eten praat.
Praatgroepje staat altijd voor je klaar. Erger is dat iedereen aan het vreten geslagen is door jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wel mooi dat jullie me niet alleen laten voelen als ik weer eens obsessed over eten praat.
And I'm just sitting here masturbating.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Praatgroepje staat altijd voor je klaar. Erger is dat iedereen aan het vreten geslagen is door jou
#fattyproblemsquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
And I'm just sitting here masturbating.
hard gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
And I'm just sitting here masturbating.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |