I love frikandellen... Frikandel speciaal... fokking lekker. Kroket ook lekker. Mexicano ook, pikanto ook. Al die fucking snack shit vind ik vet lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort vlees is het nog wel redelijk snel te ontdooien door een pan water aan de kook te brengen en je vlees daarop te ontdooien.![]()
Mja, ik ga ook vieze dellen bakken dus op dit moment geen recht van spreken over lekker eten.
cavia'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Respect aan wie dit weet wat het is
Geen van dobben in huis en de rest id geen kroket.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
Ja gvd, met je frikandellen.Broodje kroket.
ziet eruit als kip waarover zwarte piet klaargekomen isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Yakitori.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb zin in dit
[ afbeelding ]
Bitterballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen van dobben in huis en de rest id geen kroket.
Verdomme Veerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I love frikandellen... Frikandel speciaal... fokking lekker. Kroket ook lekker. Mexicano ook, pikanto ook. Al die fucking snack shit vind ik vet lekker
Ik wil bami soep
quote:
Wat win ik?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Veer![]()
![]()
T zijn altijd die onbereikbare vrouwen. Fml.
De url. Niet de titel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij doet
terwijl het gewoon in de titel van dat fucking plaatje staat
als je dat zoekt kan je elke vetzwalg op straat scoren hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomme Veer![]()
![]()
T zijn altijd die onbereikbare vrouwen. Fml.
Oeps maar je had het gewoon direct moeten herkennenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij doet
terwijl het gewoon in de titel van dat fucking plaatje staat
Pfoeh jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bitterballen.Met pittige mosterd.
Kk.quote:
best triest jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig Chlo, je bent onmogelijk.
Ik eet geen mosterd bij bitterballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh ja![]()
En dan zijn er mensen die geen mosterd eten bij de bitterballen. Barbaren zijn het, ALLEMAAL!!!
Vast familie van Mur
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh ja![]()
En dan zijn er mensen die geen mosterd eten bij de bitterballen. Barbaren zijn het, ALLEMAAL!!!
Vast familie van Mur
Tiswa.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allemachtig Chlo, je bent onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |