Lekker knabbelen.quote:
Ik ook. Die lekkere dingen zijn alleen schaars.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Heb gewoon altijd zin in lekkere dingen.
Oh jee, dieperliggende issues.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook. Die lekkere dingen zijn alleen schaars.
Heb jij een kat? Baasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Gridlok het volgende:
Kaas ui chips met een ineens heel knuffelbare kat..
Rustig meid, ik heb een mooie lepel om de krenten mee uit de pap te vissen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jee, dieperliggende issues.
Haze.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Gridlok het volgende:
Kaas ui chips met een ineens heel knuffelbare kat..
Mag niet in mijn huisjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens inne op de kop tikken voor een koek en un ei.
Omdat mensen elkaar allemaal opzoeken in de winter want koud dus knus dus seks en tada 9 maanden later babies.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:42 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er rond deze tijd van het jaar ineens zoveel mensen jarig?
sinterklaas met 1000000 pietenbazen in het landquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:42 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er rond deze tijd van het jaar ineens zoveel mensen jarig?
regen en kou buiten en dan warm binnen knus onder de dekensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:08 schreef Chai het volgende:
Ja in december dacht ik, want donkerste maand, dus al gauw iets eerder samen naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |