Nu snap ik waarom Vas..quote:
is een beetje mijn grap uitleggen ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Vas..
Nee, te makkelijk.
Jij hangt m overal in. Zag je laatst nog een theemuts verkrachten dus sta er ook niet meer zo van te kijken.quote:
Oh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
is een beetje mijn grap uitleggen dit
Voel me echt ontzettend vereerd. Bedankt man.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Omdat ik nu reageer is meer dan genoeg
Een goede honing-mosterd is inderdaad om van te watertanden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NopeIk vind bitterballen lekkerder zonder saus
En houd niet van mosterd, wel van honing-mosterd.
Sorry het spijt me vergeef mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me echt ontzettend vereerd. Bedankt man.
Ik bedankte je toch.quote:
Je praat mij zo nog wat aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wel mooi dat jullie me niet alleen laten voelen als ik weer eens obsessed over eten praat.
Praatgroepje staat altijd voor je klaar. Erger is dat iedereen aan het vreten geslagen is door jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wel mooi dat jullie me niet alleen laten voelen als ik weer eens obsessed over eten praat.
And I'm just sitting here masturbating.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Praatgroepje staat altijd voor je klaar. Erger is dat iedereen aan het vreten geslagen is door jou
#fattyproblemsquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
And I'm just sitting here masturbating.
hard gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oelalalaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NO i will not!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#fattyproblems
Welcome to the dark side.
Die is nu niet bevroren meer.quote:
Leg maar in de pan, die andere zijn bijna klaar.quote:
Oké. Pak jij de saus vast.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Leg maar in de pan, die andere zijn bijna klaar.
Kheb verdomme bijna de saus te pakken.quote:
Nu ben je er ineens vies van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |