Into furries gek!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij into J-pop of K-pop whatevah.
Sow he, dat is wel een extreme fetisj.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Into furries gek!![]()
![]()
Vink geil, zo'n tijger vanachter nemen.
Ach, het is even om de nageltjes heen werken maar na een paar keer heb je het wel in de vingers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, dat is wel een extreme fetisj.
Nee, ik bedoel bronies. Die zijn pas sexy.quote:
Dat zijn die pony whackos?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel bronies. Die zijn pas sexy.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel bronies. Die zijn pas sexy.
quote:
Zijn die gasten serieus?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd, die bronies hebben gewoon hele bijeenkomstenwth man
Het gaat nog veel verder. Er was ooit zo'n forum waarop die gasten vertellen over hun relatie, liefdes- en seksleven met hun pluchen pony.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd, die bronies hebben gewoon hele bijeenkomstenwth man
furry's?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, net zoals furry's, ook zoiets
Hahaha, dat geloof ik meteen als ik die gasten op die foto's ziequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat nog veel verder. Er was ooit zo'n forum waarop die gasten vertellen over hun relatie, liefdes- en seksleven met hun pluchen pony.! Ja. Seksleven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Furryquote:
Ik vind dit nogal beledigend tegenover echte pony's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat nog veel verder. Er was ooit zo'n forum waarop die gasten vertellen over hun relatie, liefdes- en seksleven met hun pluchen pony.! Ja. Seksleven.
Oké.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:25 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal beledigend tegenover echte pony's.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat geloof ik meteen als ik die gasten op die foto's zie
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Furry
Die fotoquote:
Ik herken mijzelf hierin, is dat raar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, van jou weten we het.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf hierin, is dat raar?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |