Ja, die moet je echt zoeken inderdaad, maar wil je dat je chat een wezenlijk en serieus bijdragend item wordt aan het geheel, dan zul je daar dus wat moeite voor moeten doen, ik hoop ook dat Johan dat niet onderschat of zich er met een Jantje van Leiden van af maakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar waar vind je mensen die bereid zijn die taak op zich te nemen. En ja, was er destijds niet die Hansie die er een gigantische puinhoop van maakte?
Dank. Als we nu ook eens die stream erbij krijgen, dan zijn we helemaal tevreden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef pullup het volgende:
En ik ben blij dat je de auteur van de OP vermeld
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Hé, onze pullup zou wel een goede kandidaat zijn! En ach, als het niks is, schuif je die chat gewoon uit beeld; ik wil rustig urenlang naar een boeddhabeeldje kunnen kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die moet je echt zoeken inderdaad, maar wil je dat je chat een wezenlijk en serieus bijdragend item wordt aan het geheel, dan zul je daar dus wat moeite voor moeten doen, ik hoop ook dat Johan dat niet onderschat of zich er met een Jantje van Leiden van af maakt.
En Hansie was, alhoewel op zich best een aardige vent, inderdaad één van de totaal ongeschikten om te modereren!
Ik zou er geknipt voor zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Hé, onze pullup zou wel een goede kandidaat zijn! En ach, als het niks is, schuif je die chat gewoon uit beeld; ik wil rustig urenlang naar een boeddhabeeldje kunnen kijken.
Meld je aan, t0nja weet vast de weg welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er geknipt voor zijn inderdaad.
Ik zal het vragen, mijn enige eis is dat er geen overleg is over mijn gevolgde beleid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Meld je aan, t0nja weet vast de weg wel
Oeh, een strenge meester.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het vragen, mijn enige eis is dat er geen overleg is over mijn gevolgde beleid.
Ik kan klein beginnen en eerst eens die chat van Tonja gaan modden als proeve van bekwaamheid.quote:
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar ik vind 't een goed idee. Zeker die tekenchat moet leuk verlopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan klein beginnen en eerst eens die chat van Tonja gaan modden als proeve van bekwaamheid.
Hmm, een beetje een grapje want ik heb geen idee of Tonja dat wat vind maar inderdaad die teken chat heeft in ieder geval een chat nodig waar bij voorkeur zo veel mogelijk mensen vrij moeten kunnen participeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar ik vind 't een goed idee. Zeker die tekenchat moet leuk verlopen.
Pullup, nèhhh, dan lig ik er na 4 posts af. Types als Gert en Sp3c, die heb je nodig, niet te veel hangend op regeltjes en knopjes, maar meer met een natuurlijke autoriteit opererend, elastisch met grenzen. Over Sp3c worden wij het volgens mij vast niet eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Hé, onze pullup zou wel een goede kandidaat zijn! En ach, als het niks is, schuif je die chat gewoon uit beeld; ik wil rustig urenlang naar een boeddhabeeldje kunnen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk als Ton haar tekensjat uit de hand loopt ze zelf wel een ban zet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, een beetje een grapje want ik heb geen idee of Tonja dat wat vind maar inderdaad die teken chat heeft in ieder geval een chat nodig waar bij voorkeur zo veel mogelijk mensen vrij moeten kunnen participeren.
T0nja heeft haar eigen chat, bij de stream van de beroemdheden Loes en Har, ook onder de inlogknop. Dus de kans is groot dat ze heel blij zou zijn met een mod.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, een beetje een grapje want ik heb geen idee of Tonja dat wat vind maar inderdaad die teken chat heeft in ieder geval een chat nodig waar bij voorkeur zo veel mogelijk mensen vrij moeten kunnen participeren.
Maar dan kan ze niet tekenen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk als Ton haar tekensjat uit de hand loopt ze zelf wel een ban zet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Pullup, nèhhh, dan lig ik er na 4 posts af. Types als Gert en Sp3c, die heb je nodig, niet te veel hangend op regeltjes en knopjes, maar meer met een natuurlijke autoriteit opererend, elastisch met grenzen. Over Sp3c worden wij het volgens mij vast niet eens
Niet eens worden over sp3c? Het staat me even niet helder voor de geest hoe jij met hem verkeert, maar ik vind 'm een prima mod, en verder is ie enorm grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor pullup.
dat is waar, nou ik zou zeggen neem contakt met Tonja opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan kan ze niet tekenen tegelijkertijd
Okee, my mistake, ik heb jou je wel eens zien irriteren aan het gedrag van sp3c in de FB kan ik me volgens mij herinneren en daaruit trok ik een voorzichtige en dus te voorbarige conclusie. We zijn het eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet eens worden over sp3c? Het staat me even niet helder voor de geest hoe jij met hem verkeert, maar ik vind 'm een prima mod, en verder is ie enorm grappig.
Ik ga voor pullup.
Dan was het vast niet erg, want ik herinner me er niets meer vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, my mistake, ik heb jou je wel eens zien irriteren aan het gedrag van sp3c in de FB kan ik me volgens mij herinneren en daaruit trok ik een voorzichtige en dus te voorbarige conclusie. We zijn het eens
[..]
Pullup, nèhhh, dan lig ik er na 4 posts af. Types als Gert en Sp3c, die heb je nodig, niet te veel hangend op regeltjes en knopjes, maar meer met een natuurlijke autoriteit opererend, elastisch met grenzen. Over Sp3c worden wij het volgens mij vast niet eens
Ik zou niet weten waarom je er na 4 posts af zou liggen hoor maar Gert en spek zijn natuurlijk heeuuul goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wat ik al zei, een te voorbarige conclusie aan de hand van een "incident" waarschijnlijk. Maar ik had het ook meer over het type.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan was het vast niet erg, want ik herinner me er niets meer van
Ohh, maar dan heb je mijn zegen hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je er na 4 posts af zou liggen hoor maar Gert en spek zijn natuurlijk heeuuul goed.
Misschien zaten we elkaar te pesten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik al zei, een te voorbarige conclusie aan de hand van een "incident" waarschijnlijk. Maar ik had het ook meer over het type.
Whût alleen maar ijshockey? die reller popt overal op waar het écht gezellig is.. ik zeg maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zaten we elkaar te pesten.
Maar sp3c zou overkill zijn voor zo'n chat. Bovendien gaat het dan alleen nog maar over ijshockey.
Het is zijn chat, dus ik ga ervan uit dat het door hem of in ieder geval uit zijn naam gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee hoor, geen idee of Vlem er zelf wel van weet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zijn chat, dus ik ga ervan uit dat het door hem of in ieder geval uit zijn naam gebeurd is.
Dat zeggende... Als Alsido er ook weer is sluit ik niet uit dat hier sprake is van het fenomeen 'eigen beleid van ondergeschikten':)
En om even een inmiddels wereldberoemde UstreamChatter te citeren. .die helaas overigens nergens meer aan de bak komt.. "aannames aannames"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zijn chat, dus ik ga ervan uit dat het door hem of in ieder geval uit zijn naam gebeurd is.
Dat zeggende... Als Alsido er ook weer is sluit ik niet uit dat hier sprake is van het fenomeen 'eigen beleid van ondergeschikten':)
Weet hij uberhaupt dat er een chat is of is het een random u-streamkanaaltje gemaakt door een enthousiasteling?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat waren de chatters. Toegegeven, Hansie had de situatie soms niet geheel in de hand, maar de chatters maakten er een uienpan van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En ja, was er destijds niet die Hansie die er een gigantische puinhoop van maakte?
Natuurlijk waren het de chatters, maar Hansie was volgens mij behoorlijk in paniek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat waren de chatters. Toegegeven, Hansie had de situatie soms niet geheel in de hand, maar de chatters maakten er een uienpan van.
Helemaal mee eens. Hans moet gewoon lekker 's nachts plaatjes blijven draaien voor de nightowls op de chat, dat kon-ie goed en deed-ie graag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die moet je echt zoeken inderdaad, maar wil je dat je chat een wezenlijk en serieus bijdragend item wordt aan het geheel, dan zul je daar dus wat moeite voor moeten doen, ik hoop ook dat Johan dat niet onderschat of zich er met een Jantje van Leiden van af maakt.
En Hansie was, alhoewel op zich best een aardige vent, inderdaad één van de totaal ongeschikten om te modereren!
De resultaten uit het verleden zullen ook wel tot het heden zijn doorgedrongen denk je niet? Die onkundige sukkels hebben Vlem financieel zowat uitgekleed ..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk waren het de chatters, maar Hansie was volgens mij behoorlijk in paniek.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Als we nu ook eens die stream erbij krijgen, dan zijn we helemaal tevreden.
Ik weet niet zoveel meer van die tijd, ik herinner me vaag een grijzige man die voortdurend in paniek zat te bannen
Hij was er zelf bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De resultaten uit het verleden zullen ook wel tot het heden zijn doorgedrongen denk je niet? Die onkundige sukkels hebben Vlem financieel zowat uitgekleed ..
Tot 112 gebeld moest worden zag ik... ik neem aan dat Johan dat dit maal niet zo ver laat komenquote:
Johans ego is veel te groot om die chat op slot te zetten. Vierentwintig uur bewieroking is een lekker gevoel voor een hediamoerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
Johan 'kennende' heeft-ie echt geen geen trek om veel tijd en energie in die chat te steken. Laat staan dat-ie op zoek gaat naar serieuze mods (uit welke visvijver?).
Daarom: alleen op relevante momenten, bij interactieve programma's (...) die chat aanslingeren en verder op slot. Zo'n bron van ruziemakerij kan dit initiatief anders in een mum van tijd nekken.
Om en bij 100%.(zie mijn vorige post)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe groot acht het mekkerende Fok-Vlem-volk hier dat Johan ook daadwerkelijk HIER gaat meelezen hoe er over zijn show gedacht wordt?
Geweldig, dat brengt hier gelijk een hoop elitair gezeik om zeepquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om en bij 100%.(zie mijn vorige post)
Dat deed hij de vorige keer ook.
[..]
Ik ga voor Bommie als mod!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Inderdaad, "die chat interesseerde hem geen bal", maar hij wist altijd precies wat er gezegd wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om en bij 100%.(zie mijn vorige post)
Dat deed hij de vorige keer ook.
En hij werd er knettergek en pislink van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Inderdaad, "die chat interesseerde hem geen bal", maar hij wist altijd precies wat er gezegd was
Het Elitair volkje van FOK zal er toch wel voor oppassen daar *gezien* te worden op de Vlemsjatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, dat brengt hier gelijk een hoop elitair gezeik om zeep
Grinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, dat brengt hier gelijk een hoop elitair gezeik om zeep
Wat een onzin heksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het Elitair volkje van FOK zal er toch wel voor oppassen daar *gezien* te worden op de Vlemsjatstel je voor je valt daar door het welbekende mandje, dat je die sjat toch wel vermakelijk vind......wat moeten je andere *FOK* vriendjes daar dan wel niet van denken, nee dat houden ze wel in dit topic hun commentaar, en geloof me commentaar komt er vanaf de 1e minuut dat de Vlem op stream komt.
Iedereen zat er vorige keer toch ook gewoon dus je loopt je druk om niks te makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]vind je, nou dat vind ik dus van niet.
Ik maak me niet druk hoor Pullup, maak me eerder druk om me cluppiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen zat er vorige keer toch ook gewoon dus je loopt je druk om niks te maken
Je zat je wel druk te maken over iets wat niet heel logisch is en niet heel waarschijnlijk want anders zou je het niet typen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor Pullup, maak me eerder druk om me cluppie
Jij je zin, ik geef vanavond iedereen gelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zat je wel druk te maken over iets wat niet heel logisch is en niet heel waarschijnlijk want anders zou je het niet typen.
Nou bedankt hoor....sort ofquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij je zin, ik geef vanavond iedereen gelijk
Jeetje, dan moet je toch even wat meer positief posten in ons Vlem-topic en met name hoe gezellig het is op die gekoppelde chat...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
Nu wil ik ineens wat wat elitair betekent, in deze context.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, dan moet je toch even wat meer positief posten in ons Vlem-topic en met name hoe gezellig het is op die gekoppelde chat...
De Elitaire komen dan vanzelf wel tevoorschijn..
Klopt, maar ik ben 't toch mooi even kwijt weer, iets wat zeer populair is overal tegenwoordig..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dat haat ik dus A zeggen en B doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn vraag heel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
Maar als je de CC-methode gebruikt Mootie, dan weten we eigenlijk niet waar en op wie en waarom je reageert.. kan je daar iets mee?
Mensen die willen bepalen hoe en wat er wel en niet op Fok! komt? Ik gis maar watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
Nu wil ik ineens wat wat elitair betekent, in deze context.
Maar wat heeft dat met elitair te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mensen die willen bepalen hoe en wat er wel en niet op Fok! komt? Ik gis maar wat
Ook jij krijgt een hele fijne gelegenheid van me om in alle vrolijkheid te postenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef Margo37 het volgende:
Geen Pullup als mod graag, een onbevooroordeelde zou beter zijn
Arrogantie misschien? Te kunnen bepalen van hoe en wat .......quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met elitair te maken.
Das dan weer aardigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook jij krijgt een hele fijne gelegenheid van me om in alle vrolijkheid te posten
Geen idee wie er heeft meegelezen gisteren maar een ban was wel terecht (mijn mening) dus wat dat betreft ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op mijn vorige posting.
Zoals iedereen ziet is het af en toe een behoorlijk zooitje op zo'n chat. dus zeker niet gemakkelijk om er mod te zijn en het voor degenen die het wel goed voor hebben met zo'n chat gezellig te houden.
Dat gaat helaas gepaard met schiften/bans om zo'n chat wel een kans te geven.
Dat lijkt me niet meer dan logisch hoor en ook dat kan ik helemaal voor je regelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op mijn vorige posting.
Zoals iedereen ziet is het af en toe een behoorlijk zooitje op zo'n chat. dus zeker niet gemakkelijk om er mod te zijn en het voor degenen die het wel goed voor hebben met zo'n chat gezellig te houden.
Dat gaat helaas gepaard met schiften/bans om zo'n chat wel een kans te geven.
Jij bent bevooroordeeld Pullup.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch hoor en ook dat kan ik helemaal voor je regelen.
Heb wel meegelezen, niet alles? want las later iets over een ban. Vraag me af hoe dat kan, geen moderatie toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen idee wie er heeft meegelezen gisteren maar een ban was wel terecht (mijn mening) dus wat dat betreft ben ik het met je eens.
Als ik iets heb daar op de chat, met iemand van deze mensen die hier in dit topic posten lig ik van de chat af, garanteequote:
Dat dacht dinges ook al en ik dacht dat ik je net had weten te overtuigen van mijn goede bedoelingen eea in goede banen te willen gaan leidenquote:
hahaahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch hoor en ook dat kan ik helemaal voor je regelen.
Ustreambot, zag het met mirc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb wel meegelezen, niet alles? want las later iets over een ban. Vraag me af hoe dat kan, geen moderatie toch?
Maar snap je mij ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht dinges ook al en ik dacht dat ik je net had weten te overtuigen van mijn goede bedoelingen eea in goede banen te willen gaan leiden
Ik denk dat je aan het projecteren bentquote:
Ik heb gewoon een slechte naam hier, so be it, maar achtervolg me niet, zo bedoel ik het eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het projecteren bent
Hmm ze hebben geen tigduizend mods, dus lezen niet mee, misschien een melding? lijkt me meer van toepassing.quote:
Nee een ban, op die hele serie proxies die hij gebruikt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm ze hebben geen tigduizend mods, dus lezen niet mee, misschien een melding? lijkt me meer van toepassing.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slechte naam hier, so be it, maar achtervolg me niet, zo bedoel ik het eigenlijk
Want die Margo doet dit en dat, snap je?
Stel ik heb een aanvaring met iemand, je zal altijd denken ........... dat was toch al een kutwijfquote:
Ik heb bij SV één goede en onpartijdige mod meegemaakt (zomaar op een zijspoor gezet) en daarna niet meer, ook niet bij de spin-off van Peter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Er zat eens , een behoorlijk, onbevooroordeelde mod op de chat van Peter en later op de chat van Dj.
Helaas door ellenbogenwerk en gesar eruit gewerkt.
En nu lopen gillen om een mod????
Ik moet er werkelijk even om lachen.
Bij Peter liep het goed en was het gezellig totdat hij de bans eraf haalde!!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb bij SV één goede en onpartijdige mod meegemaakt (zomaar op een zijspoor gezet) en daarna niet meer, ook niet bij de spin-off van Peter.
Nah, dat was ook een schelddrama van hier tot Tokyo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Peter liep het goed en was het gezellig totdat hij de bans eraf haalde!!!!!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Peter liep het goed en was het gezellig totdat hij de bans eraf haalde!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Yepquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Stel ik heb een aanvaring met iemand, je zal altijd denken ........... dat was toch al een kutwijf
ik voor kluuk kluukquote:
Jij wil te graagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:16 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar maar als mod ter beschikking ga stellen bij Johan, ik ben hartstikke neutraal, nou ja, in elk geval minimaal net zo onbevooroordeeld als pullup.
Jij arrogante elitaire! Een beetje beslissen waar het hier wel of niet over mag gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel blij dat het hier niet over de chat gaat.
Ik constateer slechts blijmoedig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij arrogante elitaire! Een beetje beslissen waar het hier wel of niet over mag gaan.
Ja, Zwitserland of zoietsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:16 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar maar als mod ter beschikking ga stellen bij Johan, ik ben hartstikke neutraal, nou ja, in elk geval minimaal net zo onbevooroordeeld als pullup.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik constateer slechts blijmoedig.
Ik heb er trouwens nooit zoveel problemen mee om voor elite uitgemaakt te worden. Het zegt meer over degene die het roept dan over mij, vind ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Leer mij tussen jouw regels door lezen. Met je lettergrepen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
Als ik mod word, dan weet ik nu al wie ik er bij voorbaat af kegel!
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
Als ik mod word, dan weet ik nu al wie ik er bij voorbaat af kegel!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
En als ik in de sollicitatie commissie voor de toekomstige moderators van de Vlemmix chat zou zitten zou ik als minimale eis hebben dat de kandidaten minimaal Für Elise op de kontfluit konden spelen en er een YouTube special van zouden maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry op Piano is het veel mooier ,
Honesty is the best policy.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef selam het volgende:
[..]Godver, het bestaat ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry op Piano is het veel mooier ,
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het klinkt onwaarschijnlijk nuquote:
Lachen dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het klinkt onwaarschijnlijk numaar... nee.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Toverheks het volgende:
Nou Pullup, als jij nu leert kontfluiten en er een joetoepje van maakt en even hier neer zet, dan stem ik op jou als OpperMod op de Vlemsjat
Ho maar, ho maar, ho, ho, ho maar, we gaan er geen onzintopic van maken hèquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
En als ik in de sollicitatie commissie ........... voor de toekomstige moderators van de Vlemmix chat zou zitten zou ik als minimale eis hebben dat de kandidaten minimaal Für Elise op de kontfluit konden spelen en er een YouTube special van zouden maken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho maar, ho maar, ho, ho, ho maar, we gaan er geen onzintopic van maken hè
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:24 schreef Jian het volgende:
Gisteren noemde je hem nog min of meer een elitair stuk vreten?!
Dat komt door zijn nickquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou genoeg weer Pullup opgehemeld
Maak je nu een garpje of ben je dronken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]Pullup en dat meen ik of hij nu wel of niet meeleest heb ik nooit op een sneer of wat dan ook betrapt.
ik maak nooit garpjes............ff wat anders, een bod van 118 miljoen voor Ronaldo, kon ik maar voetballenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je nu een garpje of ben je dronken?
Nou hoor je het eens van een anderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je nu een garpje of ben je dronken?
Jah, ik zie dingen die er niet zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou hoor je het eens van een ander
Ik heb een glazen bolletje, dus zie altijd alles helder, ja tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik zie dingen die er niet zijn...... dat, of heks ziet dingen niet, die er wel zijn
Zekerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb een glazen bolletje, dus zie altijd alles helder, ja toch
Gm. Jian ik denk dat je nog een tijd moet wachten op een teken van leven..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:49 schreef Jian het volgende:
Het is verder wat stil aan het Vlem-front, ik ben bang dat de stream nog wel even op zich zal laten wachten. Kom Johan, een klein teken van leven kunnen we goed gebruiken.
Levendig genoeg op de vlemchatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:49 schreef Jian het volgende:
Het is verder wat stil aan het Vlem-front, ik ben bang dat de stream nog wel even op zich zal laten wachten. Kom Johan, een klein teken van leven kunnen we goed gebruiken.
Gohquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Levendig genoeg op de vlemchat
Is dat zo? ja, ik weiger mezelf aan te melden om mee te mogen lezen. Ik wacht wel even tot pullup daar de scepter zwaait en ze me niet meer weg kunnen pestenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Levendig genoeg op de vlemchat
Ik lees er wel, maar heb geen zin in ellende en ouwe koeien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat zo? ja, ik weiger mezelf aan te melden om mee te mogen lezen. Ik wacht wel even tot pullup daar de scepter zwaait en ze me niet meer weg kunnen pesten
Het *leeft* sávonds daar!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk ik kijk ook even maar er was al sinds gisterenavond niets meer gezegd. Wa'n leven!
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]jij maakt nu echt een grapje of zoals Jian zou zeggen garpje
mag ik een teiltje
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]jij maakt nu echt een grapje of zoals Jian zou zeggen garpje
mag ik een teiltje
Stoer hoor...Een boute weigering en gelijkertijd een wens om er wel bij te willen zijn, maar wel met protectie..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat zo? ja, ik weiger mezelf aan te melden om mee te mogen lezen. Ik wacht wel even tot pullup daar de scepter zwaait en ze me niet meer weg kunnen pesten
Dan log ik ff inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Nou ik zal zodirect als ik thuis ben even gaan proefmodden daar.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Blind Gher, ben nog niet onder een andere naam daar geweest, geloof me op mijn woord.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als wát deze keer? dan zwaai ik effe..
Ohw wacht ik kijk effe...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Blind Gher, ben nog niet onder een andere naam daar geweest, geloof me op mijn woord.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sjee, ja zeg, wel een kolerelijst lang, maar je staat er er zowaar tussen..
De verlosser.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Als je snel bent kan je dat miniscule stukje kletskoek van Pulletje nog meepakken...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Goffer de goffer, heb ik Pullup gemist
Kan je nagaan hoe men nog steeds met stomheid is geslagen in het aangezicht van zoveel overmachtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je dat miniscule stukje kletskoek van Pulletje nog meepakken...
ik ga wel ff zwaaien daarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je dat miniscule stukje kletskoek van Pulletje nog meepakken...
Die 22stuks nietszeggers zijn al weken in coma hoor, maar knap dat je dat in 92sec al doorhad..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe men nog steeds met stomheid is geslagen in het aangezicht van zoveel overmacht
Ja ik kwam om te lurken, niet om zelf de stilte te doorbreken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah,, je besteedde er wel twee hele minuten zag ik...
Diepzinnig stilzwijgen bewaren is hót op de chats tegenwoordig...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik kwam om te lurken, niet om zelf de stilte te doorbreken.
Ooooh. Had ik de betekenis van 'chat' toch verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Diepzinnig stilzwijgen bewaren is hót op de chats tegenwoordig...
Nou Pullup, je kans om je te bewijzen als trainee-mod!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh , het is goed dat je weg bent Mera, de pleuris breekt gelijk uit bij Vlem.. dat we je eruitgeschopt hebben en gevoeloos zijn.. jeetje
Ik kom daar zo de boel wel weer een beetje aanvegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Pullup, je kans om je te bewijzen als trainee-mod!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom daar zo de boel wel weer een beetje aanvegen.
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems streamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Pullup, je kans om je te bewijzen als trainee-mod!
Mehquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems stream
Dan zit jij toch op de verkeerde chat te kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems stream
Neuh echt niet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit jij toch op de verkeerde chat te kijken
Jij wilt gewoon niet dat er een mod komt rondneuzen, ouwe rellert!quote:
Een mod nodig? voor de Vlemchat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon niet dat er een mod komt rondneuzen, ouwe rellert!
Dat duimpje omlaag maakt het afquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef tonja het volgende:
Net even aan de Vlem gevraagd of de stream deze maand nog gaat lukken.
Deze maand gaat zeker niet meer lukken, hij is gisteren geopereerd (weet niet waaraan en het voelde ongepast om ernaar te vragen) heb hem beterschap gewenst en gezegd dat ie het rustig aan moet doen.
Hij hoopt nu dat het in november gaat lukken.
Geen idee scrut, zo erg volg ik het allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die operatie... dat hing toch al een tijdje in de lucht? Ik herinner me nog iets van een fan die op z'n rug gesprongen was tijdens de vierdaagse. Meniscus of kruisbanden, zoiets.
Valt me een beetje van je tegen, ton.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee scrut, zo erg volg ik het allemaal niet.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, ton.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij dat niet weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
Weet Johan wel dat in januari Utopia begint?
Een beetje concurrentie van John de Mol, daar lacht de Vlem om.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
Weet Johan wel dat in januari Utopia begint?
Ik vraag me dat af omdat er wel erg weinig tijd overblijft voor hem als hij nu pas over een tijd begint. Want ik verwacht toch wel dat de meeste streamers voor Utopia gaan kiezen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij dat niet weet
Als ik moet kiezen tussen doodhongerende mensen en een boeddhabeeldje, dan weet ik het welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een beetje concurrentie van John de Mol, daar lacht de Vlem om.
Ik denk dat de echte hardcore streamer er best 2 tegelijk aankanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af omdat er wel erg weinig tijd overblijft voor hem als hij nu pas over een tijd begint. Want ik verwacht toch wel dat de meeste streamers voor Utopia gaan kiezen.
3. Vergeet de stream van Oop niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat de echte hardcore streamer er best 2 tegelijk aankan
Petje af voor de mensen die dat lukt én die dan in beide COS'en posten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
kutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
3. Vergeet de stream van Oop niet.
Heeft-ie eigenlijk een bar in dat spookhuis om urenlang in beeld te hebben?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.
Mja, wat dat betreft uh....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.
Ja de bar van Soestdijk is al in Huissen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie eigenlijk een bar in dat spookhuis om urenlang in beeld te hebben?
Een wat ??quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan hebben we nog sinds kort een coutry-koppelstream, maar die link kan ik hier niet posten, dat is tegen de policy van FOK!
Het geluid gaat-ie, zeker te weten, verkloten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, wat dat betreft uh....maar idd, als mijn tekenshow langs alle alsido obstakels moet dan is het nog maar afwachten of het gaat lukken...
Misschien kan die stream wel in F&Fquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan hebben we nog sinds kort een coutry-koppelstream, maar die link kan ik hier niet posten, dat is tegen de policy van FOK!
Dat is in mijn geval geen ramp lol, mis je alleen mijn slap gelul.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het geluid gaat-ie, zeker te weten, verkloten.
Jazeker, hij heeft de bar uit PSII gesloopt en die is nu geïnstalleerd in Huissen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie eigenlijk een bar in dat spookhuis om urenlang in beeld te hebben?
Top! Die staat al een paar jaar ingebrand linksboven in m'n scherm.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja de bar van Soestdijk is al in Huissen.
Hooguit in KPDquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien kan die stream wel in F&F
whahahahahaaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Die staat al een paar jaar ingebrand linksboven in m'n scherm.
Hm ja, ok... Ik heb toch een beetje het idee bij die stream dat ik naar een andere diersoort zit te kijkenquote:
Ik voel me al bijna weer thuisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker, hij heeft de bar uit PSII gesloopt en die is nu geïnstalleerd in Huissen.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Hm ja, ok... Ik heb toch een beetje het idee bij die stream dat ik naar een andere diersoort zit te kijken
Achter dat schilderij van WA en Max zit zeker de geheime deur naar de regie, hè?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker, hij heeft de bar uit PSII gesloopt en die is nu geïnstalleerd in Huissen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik voel me al bijna weer helemaal thuis
Dat wordt dus december. Op zijn vroegst. Maar het kan zomaar ook Pasen worden. Mits dat in 2014 samenvalt met Pinksteren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef tonja het volgende:
Hij hoopt nu dat het in november gaat lukken.
Ja je zou zo maar gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dus december. Op zijn vroegst. Maar het kan zomaar ook Pasen worden. Mits dat in 2014 samenvalt met Pinksteren.
Dan is-ie ook nog eens in overtreding. En de Telegraaf kakelt het klakkeloos na.quote:
ja net gelezen, nou dat wordt streamen voorjaar 2021 of zoietsquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:03 schreef tonja het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_aan_belager__.html
Apart schilderij op de achtergrond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Welke van de drie ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 06:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Apart schilderij op de achtergrond.
hahahahaquote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook Neef Harrie vindt het zo langzamerhand hoog tijd worden!
[ afbeelding ]
Er kunnen er nooit genoeg zijnquote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
Nóg een Mod.. Johan verwacht oorlog? 't moet niet gekker worden
Ik ben net weer opgerot daarquote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef mootie het volgende:
Kut, nu moet ik echt op zoek. Pluppert als mod, dat wil ik meemaken.
Ik ging nietsvermoedend wat kijken en bleek blauwquote:
Ach, het was toch al uitgelekt en je moet maar denken: af en toe wat preventief blauw op straat houdt iedereen een beetje scherp.quote:Op maandag 4 november 2013 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ging nietsvermoedend wat kijken en bleek blauw
Verder was er weinig aan de hand dus ik ga nog de apen in mijn mouw houden tot Vlemmetje echt begint.
En het is juist dát gelul wat escalatie in de hand werkt.. die bekende Blauwe lap op een stier weet je wel?quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, het was toch al uitgelekt en je moet maar denken: af en toe wat preventief blauw op straat houdt iedereen een beetje scherp.
Nee hoor. Heb net even meegelezen en het was een heel relaxte sfeer. Het ligt er maar net aan hoe je je opstelt als mod. Je niet te nadrukkelijk in discussies mengen, niet uit de hoogte doen en niet op elke slak zout leggen. Ik denk dat je met deze speerpunten wel respect afdwingt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het is juist dát gelul wat escalatie in de hand werkt.. die bekende Blauwe lap op een stier weet je wel?
Gewoon je kop houwe als Mod, ook een optie?quote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb net even meegelezen en het was een heel relaxte sfeer. Het ligt er maar net aan hoe je je opstelt als mod. Je niet te nadrukkelijk in discussies mengen, niet uit de hoogte doen en niet op elke slak zout leggen. Ik denk dat je met deze speerpunten wel respect afdwingt.
Dat is een optie ja. Zolang het rustig is hoeft een mod niet aan de gesprekken deel te nemen. Oké, even vriendelijk groeten bij binnenkomst en vertrek en eventueel een gesprekje voeren over neutrale onderwerpen als het weer, wat eten we vandaag en "laat ze eerst zelf maar eens beginnen met bezuinigen", is geen enkel probleem, maar veel meer moet het niet worden.quote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gewoon je kop houwe als Mod, ook een optie?
Ik ken maar twee regels..quote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is een optie ja. Zolang het rustig is hoeft een mod niet aan de gesprekken deel te nemen. Oké, even vriendelijk groeten bij binnenkomst en vertrek en eventueel een gesprekje voeren over neutrale onderwerpen als het weer, wat eten we vandaag en "laat ze eerst zelf maar eens beginnen met bezuinigen", is geen enkel probleem, maar veel meer moet het niet worden.
Daarom ben jij dus geen mod.quote:Op maandag 4 november 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ken maar twee regels..
1-Als je slap wilt meelullen moet je geen Mod willen zijn
2-Als je tóch Mod wilt spelen, hou dan je kop dan tot er ingegrepen moet worden
Moeilijke regels? Nee toch?
Merci Disanaquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:37 schreef Disana het volgende:
Kijk aan, ik heb dus nog wel eens goede ideeën. Gefeliciteerd met je modschap, pullup
Je moet inderdaad nooit slapende honden wakker maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci Disana
Tot nu toe is het een doorslaand succes en ik ben het er mee eens dat ik voorlopig niet veel hoef te melden daar.
Het gaat daar vast prima zijn gangetje de komende maandenquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet inderdaad nooit slapende honden wakker maken.
Of ga ik nu te ver.
Veel actie van de Vlem hoeven we waarschijnlijk niet te verwachten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat daar vast prima zijn gangetje de komende maanden
De salarisonderhandelingen zijn in volle gang. Goed puntjequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:14 schreef Copycat het volgende:
Moet je nu meedelen in zijn ziektekosten?
Dus ga je de roeiers niet meer trainen met zo'n giga aanbod van Vlem?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
De salarisonderhandelingen zijn in volle gang. Goed puntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd![]()
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kennen jullie deze nog? nog? nog?Tijd voor wat nieuws vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd![]()
[ afbeelding ]![]()
Leuk om weer te zien, Mera. Idd lang geleden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kennen jullie deze nog? nog? nog?
Tijd voor een nieuwe kruknegertquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws vind je niet?
Nah, we willen toch ook geen nieuwe HD-zwart/wit tv meer toch? Iets nieuws willen wequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe kruknegert![]()
Moet 'ie wel te zien zijn op een stream, that is![]()
Stream is nu zo zwart....
Hey negert! Lach eens?
Kennen jullie deze nog? nog? nog?Zal Alsido hem bewaard hebben Mera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd![]()
[ afbeelding ]OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Straks heeft hij ons bij het grof vuil gezetquote:
Ga jij nog wat doen in SV Mera?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe kruknegert![]()
Moet 'ie wel te zien zijn op een stream, that is![]()
Stream is nu zo zwart....
Hey negert! Lach eens?
Hij weet toch hoe groot de schare fans hier is .quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal Alsido hem bewaard hebben Mera?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij weet toch hoe groot de schare fans hier is .
Serieus, als Alsido een stream a la Opa zou hebben werd het zeker een hit hier
quote:
[]quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ja kwartje is gevallen, en nee nu ga ik niet naar je zwaaien in het Utopia Topic
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft het lekker rustig daar, net als bij die Vlem heeft toch wat anders aan zijn hoofd
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
De dames van Nowlive op bezoek. Was ook legendarisch!
[ afbeelding ]
Die reden met iemand mee van Nowlivequote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
De dames van Nowlive op bezoek. Was ook legendarisch!
[ afbeelding ]
Op de chat?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme, ook nog buikpijn.. en dan met die knie van 'm zomaar op Gordon afstappen, heel knap.
Nu nog even iemand die de Vlem gaat vertellen waar zijn échte fans zitten...
Dat deed je waarschijnlijk toch al nietquote:Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef Jian het volgende:
Ik ga vanaf nu Gordon boycotten, ik koop zijn cd's niet meer! Oh wacht ....
Wie weetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen in SV Mera?
Zou leuk zijnquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Even tussendoor de stand van de Vlem-chat tot nu toe, 19 deelnemers-zero chatactivity![]()
Maar de spanning stijgt voelbaar
Kennen jullie deze nog? nog? nog?Die heb ik nog zien hangen toen ik te gast was bij Tabula RasaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd![]()
[ afbeelding ]Zijn (godzijdank) geen beelden meer van
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die heb ik nog zien hangen toen ik te gast was bij Tabula RasaZijn (godzijdank) geen beelden meer van
Je gaat zo te lezen zijn heldin worden als je ze terug vindquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)
Jij zou zelf bij SV moeten gaan helpen, raken ze in elk geval hun beelden niet meer kwijtquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)
Ik heb ze zelf niet hoor, maar Frans heeft indertijd behoorlijk wat opgenomen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij zou zelf bij SV moeten gaan helpen, raken ze in elk geval hun beelden niet meer kwijt
Zorg ff dat je lapo hebt danquote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig sluit deze Vlem over 7 posts...![]()
Ik zou zeggen, niet meer openmaken tot 'ie een keer wat gaat doen...
Ik adviseer alleen maar, en een lapo helpt niet tenzij "hogere machten" het met mijn advies eens zijn..quote:
Ja, nu niet terugkrabbelen hèquote:Op zondag 10 november 2013 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik adviseer alleen maar, en een lapo helpt niet tenzij "hogere machten" het met mijn advies eens zijn..
Wat een mietje ist toch ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |